گوشی آنر پلی 6 سی؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه Honor Play 6C

گوشی آنر پلی 6 سی؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه Honor Play 6C


منبع: پلازا

25

1401/7/27

20:07


گوشی آنر پلی 6 سی؛ مشخصات، قیمت و تاریخ عرضه Honor Play 6C

آنر به تازگی یکی از اقتصادی‌ترین گوشی‌های 5G در جهان را معرفی کرده است. گوشی آنر پلی 6 سی یک گوشی رده‌پایین است که با پشتیبانی از 5G و حداکثر 8 گیگابایت رم، قرار است وارد بازار شود. با بررسی مشخصات Honor Play 6C، همراه پلازا باشید.

آنر در سال 2022 و پس از جدایی از هواوی، محصولات زیادی را روانه بازار کرد. اول از همه پرچمداران جدید آن‌ها یعنی سری مجیک 4 معرفی شدند و بعدتر نیز نوبت به گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده رسید. این کمپانی اخیرا یک گوشی دیگر را نیز معرفی کرده است. گوشی آنر پلی 6 سی، مانند دیگر گوشی‌های سری پلی این کمپانی، یک گوشی اقتصادی و رده‌پایین دیگر از این برند است.

فهرست مطالب

مشخصات گوشی Honor Play 6C در یک نگاه

  • نمایشگر 6.5 اینچی TFT LCD با رزولوشن 720p و رفرش‌ریت 90 هرتز
  • اندروید 12 با رابط کاربری MagicUI 5
  • اسنپدراگون 480 پلاس 5G
  • 8/6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی با پشتیبانی از کارت حافظه
  • دوربین‌های 2 + 13 مگاپیکسلی با زوم خودکار تشخیص فاز
  • باتری 5000 میلی‌آمپری با شارژ 22.5 وات
  • قیمت حدود 150 دلار

بررسی گوشی آنر پلی 6 سی

با معرفی گوشی موبایل آنر پلی 6 سی، آنر حالا یکی از ارزان‌ترین گوشی‌های دنیا مجهز به 5G را تولید می‌کند. این مدل هم از لحاظ ظاهری و هم مشخصات، شباهت زیادی به آنر پلی 30 دارد که در اوایل تابستان معرفی و روانه بازار شد. با این تفاوت که در پلی 6 سی، شما به دوربین با قابلیت زوم خودکار تشخیص فاز، دوربین عمق‌سنج و حسگر اثرانگشت دسترسی دارید.

طراحی گوشی آنر پلی 6 سی

این گوشی با یک نمایشگر 6.5 اینچی با ناچ قطره‌ای عرضه شده است. این نمایشگر در قسمت بالا و کناری حاشیه‌های نسبتا کمی دارد ولی در قسمت پایین صفحه نمایش، مانند اکثر گوشی‌های اقتصادی، حاشیه نمایشگر بیشتر است. این نمایشگر از نوع TFT است و رزولوشن آن هم 720p است. خوشبختانه آنر حداقل رفرش‌ریت را ارتقا داده و به 90 هرتز رسانده است.

گوشی Honor Play 6C

در پنل پشتی گوشی به یک بدنه پلاستیکی مجهز شده ولی این بدنه از لحاظ ظاهری بهتر از سایر گوشی‌های پلاستیکی به‌نظر می‌رسد و با توجه به زاویه تابش نور، می‌تواند آن را با رنگ‌های متفاوتی بازتاب دهد. در پنل پشتی همچنین، دوربین‌ها در یک ماژول مربعی شکل، شبیه به آیفون‌های اپل، چیده شدند. یک دوربین 13 مگاپیکسلی است به همراه سنسور عمق‌سنج و فلاش در این قسمت قرار دارند.

دوربین گوشی موبایل آنر پلی 6 سی

همانطور که گفتیم، این گوشی با یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی با دیافراگم (f/1.8) و یک سنسور عمق‌سنج همراه شده است. یک فلاش نیز این دو دوربین را همراهی می‌کنند. با توجه به قیمتی که این گوشی دارد، خیلی نباید از دوربین آن انتظارات زیادی داشته باشید.

بعید است که این دوربین در مقایسه با دوربین سایر گوشی‌هایی که در این بازه قیمتی قرار داشته و رقیب گوشی Honor Play 6C به‌حساب می‌آیند، برتری خاصی داشته باشد.

سخت افزار گوشی آنر پلی 6 سی

در دیگر قسمت‌ها، آنر این گوشی را با رم حداقل 6 و حداکثر 8 گیگابایتی و تنها در یک مدل با حافظه داخلی 128 گیگابایت عرضه می‌کند. پردازنده گوشی Honor Play 6C، هم اسنپدراگون 480 پلاس است. نسخه بهبود یافته اسنپدراگون 480 که در سال 2021 از سوی کوالکام، برای گوشی‌های اقتصادی اندروید عرضه شد. این پردازنده به‌لطف مودم X51، اتصال 5G را با هزینه اندکی در اختیار کاربران قرار می‌دهد و از وای‌فای 6 و بلوتوث 5.1 نیز پشتیبانی می‌کند.

گوشی آنر پلی 6 سی

حافظه داخلی گوشی با وجود این که محدود به 128 گیگابایت است اما با توجه به پشتیبانی از کارت حافظه، می‌توانید آن را تا 1 ترابایت نیز ارتقا دهید. آنر یک باتری 5000 میلی‌آمپری را برای این گوشی درنظر گرفته که با توجه به معماری 8 نانومتری اسنپدراگون 480 پلاس و مصرف بسیار کمی که دارد، می‌توان انتظار داشت که با یک بار شارژ بتوانید تا چند روز از گوشی استفاده کنید. همچنین برای شارژ گوشی نیز به شارژ 22.5 وات دسترسی خواهید داشت.

قیمت و تاریخ عرضه گوشی موبایل آنر پلی 6 سی

گوشی Honor Play 6C در تاریخ 13 اکتبر (21 مهر) در جریان رویدادی توسط آنر در چین معرفی شد. این گوشی در حال حاضر در بازار این کشور در دسترس و قابل خریداری است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو