برداشتن پین کد سیم کارت؛ تغییر یا حذف Pin Code سیمکارت در اندروید و آیفون

برداشتن پین کد سیم کارت؛ تغییر یا حذف Pin Code سیمکارت در اندروید و آیفون


منبع: پلازا

3

1402/1/26

12:27


برداشتن پین کد سیم کارت؛ تغییر یا حذف Pin Code سیمکارت در اندروید و آیفون

برداشتن پین کد سیم کارت کار خیلی سختی نیست. اگر می‌خواهید Pin code سیمکارت خود را حذف کنید یا تغییر دهید، در ادامه این مطلب همراه پلازا باشید که برای برداشتن پین سیم کارت به نکات خوبی اشاره نموده ایم.

پین کد سیم‌کارت، یک ویژگی برای حفظ امنیت کاربران است. برخی گوشی‌های هوشمند به‌طور پیش‌فرض این قابلیت را فعال می‌کنند ولی در برخی دیگر از گوشی‌ها باید به‌صورت دستی و از تنظیمات آن را فعال کنید. با وجود این که بهتر است این گزینه را فعال باقی بگذارید اما اگر به‌دنبال برداشتن پین کد سیم کارت خود هستید، با ما همراه باشید تا به نحوه انجام این کار بپردازیم.

فهرست مطالب

برداشتن پین کد سیم کارت

تمامی گوشی‌ها دارای گزینه‌ای برای حذف یا تغییر پین سیم‌کارت هستند. در ادامه این مطلب به روش حذف پین کد سیم کارت در اندروید و آیفون خواهیم پرداخت.

1. حذف پین کد سیم کارت در اندروید

نحوه غیرفعال کردن Pin code در اندروید بسته به برند گوشی و رابط کاربری آن متفاوت است. ما نحوه انجام این کار را در گوشی‌های سامسونگ و شیائومی آموزش خواهیم داد.

حذف پین کد سیمکارت در گوشی‌های سامسونگ

برای حذف کردن کد پین سیم‌کارت در گوشی‌های سامسونگ، ابتدا به تنظیمات گوشی بروید و Security and privacy را انتخاب کنید.

برداشتن پین کد سیم کارت

در صفحه بعدی از انتهای صفحه گزینه Other security settings را انتخاب کنید.

حذف پین کد سیمکارت

حالا روی Set up SIM card lock بزنید.

برداشتن پین کد سیم کارت

برای حذف پین کد سیم کارت همراه اول یا ایرانسل خود، گزینه Lock SIM card را غیرفعال کنید. همچنین برای تغییر Pin code روی Change SIM card PIN بزنید.

برداشتن پین کد سیم کارت

با انتخاب هردو گزینه باید پین فعلی سیم‌کارت خودتان را وارد کنید تا بتوانید تنظیمات را تغییر دهید.

اگر یک سیمکارت پیدا کردید و یا سیمکارتی که در گذشته خریداری نموده اید و شماره آنرا نمیدانید نگران نباشید زیرا قصد داریم شما را با نکات تکمیلی مرتبط با روش های فهمیدن شماره سیمکارت آشنا کنیم. پیشنهاد میشود نیم نگاهی به روش های سوزاندن سیم کارت ایرانسل، همراه اول و رایتل نیز داشته باشید.

حذف پین کد سیمکارت در گوشی های شیائومی

برای برداشتن پین کد سیم کارت ایرانسل یا همراه اول خود در گوشی‌های شیائومی، باید به تنظیمات بروید و Passwords & security را انتخاب کنید.

برداشتن پین کد سیم کارت

در صفحه بعدی گزینه Privacy را انتخاب کنید.

حذف پین کد سیمکارت

در صفحه بعدی و از بالای صفحه و قسمت SIM Lock، در صورتی که از 2 سیم‌کارت استفاده می‌کنید، سیم‌کارت مدنظرتان را انتخاب کنید. سپس برای غیرفعال کردن پین سیم‌کارت، گزینه Lock SIM card را خاموش کنید. همچنین برای تغییر پین نیز روی Change SIM PIN بزنید.

برداشتن پین کد سیم کارت

پس از وارد کردن پین فعلی، تغییرات ذخیره خواهند شد.

بی تردید شما نیز با عبارات مختلفی در خصوص سیمکارت ها نظیر یوسیم مواجه شده اید که اگر در این زمینه اطلاعاتی ندارید میتوانید از طریق مقاله سیم کارت یوسیم چیست؟ به تمامی سوالات خود در این زمینه پاسخ دهید. همچنین میتوانید بطور کامل با ئی سیم در مقاله ای تحت عنوان سیم کارت eSIM چیست؟ آشنا شوید که پیشنهاد می شود باما همراه باشید.

2. حذف پین کد سیم کارت در آیفون

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو