مزایای خامه قنادی بدون شکر برای بدن

منبع: آرگا

26

1401/7/30

10:53


همانطور که می دانید تمام قنادی موجود در کشور از لبنیات خامه به خصوصی نیز استفاده می کند که برخی از آن بدون شکر و شکلاتی بوده و نوع دیگر آن از قبل آماده بوده است که هر قنادی فرمول خاص خود را برای خامه مخصوصش در نظر دارد که همین مسئله باعث تفاوت قنادیهای درون کشور باهم خواهد شد.

شرکت آراد برندینگ به دلیل کیفیت بالایی که برای محصولات خود در نظر می گیرد توانسته نظر اکثر افراد جامعه را به خود جلب کند که همین مسئله باعث شده تا از فروش بیشتری برخوردار باشیم.

مزایای خامه قنادی بدون شکر برای بدن

بهتر است بدانید یکی از مواد اولیه در هر قنادی خامه آن نیز می باشد که مزه اکثر شیرینیها را همین خامه تعیین خواهد کرد.

همچنین این نوع محصول به صورت پوک شده و سفت نیز می باشد که در اکثر شهرها و کشورها به این نوع خامه ها، فرم گرفته نیز گفته می شود که این نوع خامه ها را حتی در منزل یا مکاتی کوچک می توان تولید نمود یا آن را در خانه از قبل آماده کرده و سپس روز بعد آن را به شیرینیها اضافه کرد.

 

خامه قنادی بدون شکر

یک نوع خامه شیر قنادی در سطح بازار وجود دارد که از طرفداران خاص و کمی برخوردار می باشد که این مدل از خامه قنادی بدون شکر سفید نیز است، برای افرادی که از بیماری قند بالا رنج می برند می توان این مدل از خامه را استفاده نمود که به هیچ عنوان مضر هم نمی باشد.

بهتر است بدانید در تولید این نمونه از خامه ها مواد گیاهی نیز استفاده شده است که باعث می شود این نوع محصول از فواید خاصی هم نیز برخوردار باشد.

یکی از فواید این مدل کالا در زمینه کاهش قند خون می باشد که به دلیل مواد گیاهی موجود در آن به قند خون نیز کمک بسیار زیادی خواهد کرد و همچنین این نمونه از خامه ها به سلامت دندان هم کمک می کند و لازم به ذکر است افراد دیابتی می توانند به راحتی از این نمونه محصول استفاده نمایند.

مزایای خامه قنادی بدون شکر برای بدن

اکثر افراد درباره تفاوت این دسته از خامه ها با سایر آن از متخصصین ما سوال خواهند پرسید که در پاسخ به آنها خواهیم گفت، در تولید این مدل کالا از شکر معمولی استفاده نخواهد شد و مواد طبیعی نیز مورد استفاده قرار خواهد گرفت که کاملا هم طبیعی نیز می باشد و نام این نوع ماده استویا خواهد بود که برخی از شرکتهای تولیدی هم از آن استفاده خواهند کرد.

همچنین بهتر است بدانید در تولید این نمونه محصول ماده کلسترول نیز حذف خواهد شد و همچنین اسیدهای چرب مانند ترانس کاهش پیدا می کند که برای افراد دیابتی بسیار مناسب نیز می باشد و به راحتی می توانند آن را مورد استفاده خود نیز قرار دهند.

 

خامه قنادی آلمان

در مطلب فوق به مواد تشکیل دهنده خامه قنادی اشاره شد که یکی از آنها پودر خامه می باشد که کشور و برندهای معتبر زیادی در حال تولید آن هستند که پودر خامه قنادی آلمانی یکی از فرآورده های تولید شده در آلمان است که کیفیت بالایی دارد.

پودر خامه همان خامه خشک شده می باشد که آب را از آن حذف کرده اند و می توان با استفاده از آن خامه قنادی را تهیه کرد.

اگر می خواهید خامه ای که دارید حالت سفتی پیدا کند می توانید از دو قاشق پودر نشاسته ذرت استفاده کنید یا اینکه می توانید خامه را بزنید تا اینکه بافت سفت تری پیدا کند اما این روش مناسب نمی باشد چراکه گاهی بافت خامه به اندازه ای سفت می شود که دیگر برای آسترکشی کیک مناسب نمی باشد، اگر شما نیز با این مشکل مواجه شدید برای اینکه بتوانید بافت خامه را نرم کنید به روش زیر عمل کنید.

مزایای خامه قنادی بدون شکر برای بدن

به ازای هر یک کیلو از خامه فرم گرفنه که بافت سفتی دارد باید یک قاشق از خامه منجمد که شیرین شده است و هنوز آن را فرم نداده ایم را به آن اضافه کنیم و به صورت مرتب آن را هم بزنیم تا حالتی یکنواخت و یکدست پیدا کند.

پس از انجام مراحل ذکر شده، می توانید از خامه به دست آمده برای کاور استفاده کنید، اگر از افرادی هستید که به خامه های رنگی علاقه دارند می توانید بعد از فرم گرفتن خامه مقداری رنگ به آن اضافه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو