فال هفتگی عشق از ۳۰ مهر تا ۶ آبان❤️ فال هفته آینده

41

1401/8/3

22:56


در بخش انواع فال و طالع بینی مجله تصویر زندگی در کنار فال هفته پی ام سی جای خالی ❤️ فال هفته عشق احساس میشد. سعی می کنیم اول هر هفته فال عشق رو برای شما آماده کنید. دیدگاه شما نسبت به عشق با ماه تولدتان ارتباط مستقیمی دارد و متولدین ماه های مختلف سال، دیدی متفاوتی به روابط عاشقانه دارند. عشق در نگاه طرف مقابل نیز همینطور.

فال هفتگی عشق

Weekly Horoscope Love

♈ فال هفته عشق برای متولدین فروردین:

کارت امپراطور: امپراطور بیانگر احساس اقتدار و اعتماد در ساختار روابط احساسی است. شریک احساسی تان ممکن است از شما کمی بزرگ تر یا به نوعی جدی تر بوده و به دنبال یک رابطه طولانی مدت یا متعهدانه با شما باشد. اگر به هر طریقی احساس می کنید محدود شده و تحت کنترل هستید، باید از خودتان بپرسید آیا به خاطر امنیت، حاضرید لذت و خوشی های خود را فدا کنید؟

❤️❤️❤️

♉ فال هفته عشق برای متولدین اردیبهشت:

کارت خورشید نشان می دهد که در این لحظه، شما در زمینه عشق بسیار درخشان هستید. اکنون می توانید دیگران را به راحتی و با قدردانی به سمت خود جذب کرده و از توجهات شان لذت ببرید. چه مجرد باشید و چه متاهل، در این زمان احساسات جدید و امید بیشتری در روابط تان پیدا خواهید کرد. هنگامی که با اعتماد به نفس به سمت آینده حرکت می کنید، فرصت بهتری برای نشان دادن تمایلات قلبی خود خواهید داشت.

♊ فال هفته عشق برای متولدین خرداد:

 کارت قدرت: این کارت نشان می دهد خواسته ها و امیال تان، شما را در زندگی هدایت می کند. اکنون فرصت مناسبی برای کنترل این خواسته ها، به خصوص در زمینه روابط عاشقانه است. آگاهی از علایق، نکته بسیار خوبی بوده و این کارت به شما می آموزد که چگونه در زندگی تان نظم ایجاد کرده و با حوصله، دقت و اشتیاق، به خواسته هایتان برسید

❤️❤️❤️

♋ فال هفته عشق برای متولدین تیر:

کارت برج: این کارت با بیداری بخشیدن به شما می تواند درباره عشق چنان دیدگاهی به شما ببخشد که متعجب تان کند. کارت برج به شما کمک می کند تا واقعیت هایی را ببینید که قبلا آن ها را درک نکرده بودید. این اتفاق در ابتدا حیرت انگیز به نظر می رسد و با رها کردن گذشته سبب می شود در زندگی تان تغییرات بسیار مثبتی را مشاهده کنید.

❤️❤️❤️

♌ فال هفته عشق برای متولدین مرداد:

کارت درویش نشان می دهد که اکنون زمانی برای عقب نشینی و تامل در مورد امور احساسی تان است. اگر بتوانید وقت خود را صرف توجه به خواسته های خود در روابط تان کنید، بیشترین سود را بدست خواهید آورد. هرچه به صدای درونی خود عمیق تر گوش دهید، در مورد عشق و روابط خود نکات بیشتری می آموزید.

❤️❤️❤️

♍ فال هفته عشق برای متولدین شهریور:

کارت عدالت از شما می خواهد زندگی تان را ارزیابی کنید تا ببینید آیا به همان اندازه که برای روابط خود وقت می گذارید همان را دریافت می کنید یا خیر. اکنون می تواند زمان خوبی برای برقراری تعادل در عشق و روابط تان باشد. وقتی به دیگران اجازه می دهید که آن ها نیز کاری برای شما انجام دهند، از چیزهایی که بدست می آورید متعجب خواهید شد.

❤️❤️❤️

♎ فال هفتگی عشق برای متولدین مهر:

کارت عاشقان به موضوعات مربوط به عشق و ازدواج توجه نشان می دهد. اکنون زمان خوبی است که به رابطه احساسی تان توجه کرده و یک قدم به آرزوها و اهداف خود نزدیک شوید. اگر در حال حاضر در رابطه هستید، منتظر پیشرفت و تحقق آرزوهایتان باشید. اگر به دنبال شریک زندگی تان می گردید نیز آماده باشید، زیرا ممکن است به زودی با شخصی آشنا شوید که برای شما بسیار مهم است.

❤️❤️❤️

♏ فال هفتگی عشق برای متولدین آبان:

کارت راهبه: این کارت یک هاله عرفانی و قدرتی خاص را برای عشق به ارمغان می آورد و شما را از اتفاقات پنهان این جهان آگاه می کند. کارت راهبه نشان می دهد که شما ممکن است با شریک زندگی خود رابطه عاطفی خاص یا نسبت به او عشقی عمیق داشته باشید. ارتباط شما بسیار معنوی است، خودتان را به او بسیار نزدیک دیده و رویاها و آرزوهایتان را با او در میان می گذارید.

❤️❤️❤️

♐ فال هفتگی عشق برای متولدین آذر:

کارت امپراطور می گوید امنیت فاکتور مهمی در رابطه می باشد. شما ممکن است به جای روابط عاطفی متعدد، به دنبال یک رابطه عاشقانه طولانی مدت باشید، یا بخواهید رابطه فعلی تان را جدی کنید. امپراطور بیانگر سنت و تداوم در روابط است، بنابراین احتمال دارد اکنون تحت تاثیر فشارهای خانوادگی یا فرهنگی در رابطه با مسائل عاشقانه قرار بگیرید.

❤️❤️❤️

♑ فال هفتگی عشق برای متولدین دی:

کارت راهبه: این کارت یک هاله عرفانی و قدرتی خاص را برای عشق به ارمغان می آورد و شما را از اتفاقات پنهان این جهان آگاه می کند. کارت راهبه نشان می دهد که شما ممکن است با شریک زندگی خود رابطه عاطفی خاص یا نسبت به او عشقی عمیق داشته باشید. ارتباط شما بسیار معنوی است، خودتان را به او بسیار نزدیک دیده و رویاها و آرزوهایتان را با او در میان می گذارید.

❤️❤️❤️

♒ فال هفتگی عشق برای متولدین بهمن:

کارت اعتدال: شما به دنبال این هستید تا چیزهایی را که برای ایجاد حس خوب در روابط تان به آن نیاز دارید را پیدا کنید. کارت اعتدال به شما کمک می کند تا آسیب های گذشته را التیام بخشیده و اتفاقات گذشته را رها کنید تا به درک بهتری در روابط تان برسید. اکنون زمان آن است که به احساسات خوب و شفابخش عشق بنگریم و موارد غیر ضروری در روابط مان را کنار بگذاریم.

❤️❤️❤️

♓ فال هفتگی عشق برای متولدین اسفند:

کارت ماه: احساسات شما، تحت تاثیر قدرت ماه، رو به افزایش بوده و زندگی عاشقانه شما را تحت تأثیر قرار می دهد. ممکن است متوجه شوید که در برخی مواقع، به طور غریزی واکنش نشان می دهید و بدون فکر اقدام به انجام کاری می کنید. با اعتماد به قدرت شهود و آگاهی از نیروهای درونی تان، به مسیر درست هدایت خواهید شد. سعی کنید در حال حاضر هیچ تصمیم بزرگ و پایداری در زندگی نگیرید، زیرا ممکن است در این مورد، اطلاعات لازم را نداشته باشید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو