معرفی بازیگران ایرانی که با پزشک ازدواج کرده اند+عکس

منبع: آکا

25

1401/8/7

17:45


در ادامه این مقاله از مجموعه مقالات آکا ,به معرفی بازیگران معروف کشورمان خواهیم پرداخت که همسرشان پزشک میباشد.. با ما همراه باشید.

عکس همسر شیلا خداداد - مجله اینترنتی ایلیار | iliYar

شیلا خداداد

شیلا خداداد بازیگر نقش سیتا در سریال مسافری از هند، یکی از هنرمندانیست که همسر پزشک دارد. این بازیگر در سال 1389 با دکتر فرزین سرکارات ازدواج کرده است، آشنایی خانم بازیگر و آقای دکتر به جراحی بینی ایشان توسط دکتر سرکارات مربوط می شود، حاصل ازدواج آنها دو فرزند به نام سامیار و ساتین می باشد. سامیار متولد 27 آبان سال 1392 و ساتین متولد 1 فروردین سال 1396 می باشد.

دعوای شدید شیلا خداد با همسرش| شیلا خداداد در آستانه جدایی از فرزین سرکارات

شیلا خداداد و همسرش دکتر فرزین

شیلا خداداد در آثاری چون هیولا، گلشیفته، پیامک از دیار باقی، اعتراض، مسافری از هند، بادیگارد، اخراجی ها، زنان ونوسی مردان مریخی، سن پطرزبورگ، ازدواج به سبک ایرانی و... بازی کرده است.

سیروس همتی

سیروس همتی بازیگری که با ایفای نقش در فیلم سینمایی مارمولک و سریال خداحافظ بچه در بین مخاطبان شناخته شده است، جزو سلبریتی هایی می باشد که همسر پزشک دارد. این بازیگر سالهاست ازدواج کرده و همسرش لیلا نوری بعنوان پیراپزشک (چشم) در بیمارستان فارابی کار می کند. حاصل ازدواج آقای بازیگر و خانم دکتر دو فرزند دختر به نام های نگار و بهار می باشد.

بازیگر لج درآر نیسان آبی در کنار همسرش!

سیروس همتی و همسرش دکتر لیلا نوری

سیروس همتی در آثاری چون علفزار، نیسان آبی، زن ها فرشته اند، خاک سرخ، انفرادی، مارمولک، خداحافظ بچه، آشپزباشی، ماتادور، شب های مافیا و... ایفای نقش نموده است، آقای بازیگر تجربه کارگردانی، نمایش نامه نویسی و طراح صحنه دارد و سال هاست معلم ریاضی در آموزش و پرورش می باشد.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو