رویای راه اندازی کسب و کار با چرم و حوله

منبع: آرگا

22

1401/8/13

12:24


نخستین گام برای رهایی از دنیای رویایی و ورود به عرصه واقعیت کسب و کار توجه به نحوه تامین سرمایه و انتخاب محصول مناسب مانند چرم، حوله و چمدان است.

چرم مشهد

باید بدانید که واکس چرم مشهد انواع مختلفی دارد که شامل: واکس های اسپری، کفی، جامد کرمی و مایع می شود.

نوع اسپری آن در محفظه ای با یک سری مخصوص که برای اسپری کردن می باشد این نوع واکس را قبل از مصرف کردن باید به خوبی تکان دهید و از فاصله ی حدودا ۱۴ سانتی متری بر روی کفش چرم مشهد یا کیف خود بریزید و بعد از این کار به مدت ۲ ساعت باید بگذارید خشک شود.

رویای راه اندازی کسب و کار با چرم و حوله

حوله یکبار مصرف

با توجه به شرایط کنونی اقتصاد کشور و تحت فشار تحریم قرار گرفتن بخش های مختلف تولیدی، ورود بسیاری ازاین ماشین آلات به کشور محدود شده است.

این موضوع سبب شده  تا قیمت دستگاه تولید حوله یکبار مصرف با رشد بی رویه ای رو به رو شود، مجموعه ما مدت طولانی در این زمینه مشغول به فعالیت بوده و توانسته با ثابت نگه داشتن این لوازم کاربردی به اقتصاد کشور خدمت نماید.

رویای راه اندازی کسب و کار با چرم و حوله

چمدان خلبانی

علاقه افراد به مسافرت به اقصی نقاط جهان امری ذاتی است و حتی در قرآن مجید و روایات نیز به آن دعوت شده است، امروزه اغلب افراد تمایل به سفر با هواپیماها را دارند که چمدان خلبانی ضد ضربه را به منظور جایگیری راحت در هواپیما و جلوگیری از آسیبهای احتمالی از دست اندازهای هوایی با تکنولوژیهای مدرنی تولید کرده اند که کاملا ضد ضربه هستند.

رویای راه اندازی کسب و کار با چرم و حوله

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو