این مدل پرده‌ هر خانه‌ای را زیبا می‌کند!

این مدل پرده‌ هر خانه‌ای را زیبا می‌کند!


منبع: دلتا پیام

28

1401/8/13

19:05


هنگامی که به حریم خصوصی احتیاج دارید یا می‌خواهید نور داخل خانه خود را کنترل کنید، یک راه‌حل آشکار وجود دارد.

هنگامی که به حریم خصوصی احتیاج دارید یا می‌خواهید نور داخل خانه خود را کنترل کنید، یک راه‌حل آشکار وجود دارد.

مدل-های-مناسب-پرده-برای-دکوراسیون

استفاده از پرده در خانه شما طیف گسترده‌ای از گزینه‌های طراحی را ارائه می‌دهد که می‌تواند یک اتاق را شیک‌تر، ظریف‌تر و جذاب‌تر جلوه دهد. در این مطلب از مجله دلتا به بیان مدل های مناسب پرده برای دکوراسیون می‌پردازیم.

مدل های مناسب پرده برای دکوراسیون

می‌توانید از بین گزینه‌های مختلف پرده، هر یک که مناسب دکوراسیون منزل شما است را انتخاب کنید که واقعا باعث می شود طراحی داخلی منزل شما جلوه ای ویژه ای پیدا کند.

مدل های مناسب پرده برای سبک مدرن

با فکر کردن در مورد اصول دکوراسیون مدرن پ، شما به وضوح در تمام تصمیمات دکوراسیون خود به رنگ سیاه و سفید تکیه می‌کنید. سفید قطعا به دلایل مختلف انتخاب مناسبی برای پرده پنجره‌ها است. زیرا، پرده‌های سفید کلاسیک هستند و با همه چیز و هر آنچه شما برای دکور خانه خود استفاده می‌کنید مطابقت دارند. همچنین، سفید بودن پرده ها آرامش و ملاحتی خاصی به خانه شما می بخشند. به راحتی می توانید پرده های سفید را در چندین جنس مختلف پیدا کنید.

مدل های مناسب پرده برای سبک کلاسیک

برای پرده‌هایی که می‌خواهید سبک کلاسیک را نشان دهند، از پارچه‌های زیبا و گران‌قیمت، عمدتا ابریشم، مخمل یا ساتن استفاده کنید. اگر می‌خواهید اتاق نشیمن احساسی پر جنب و جوش و هیجان انگیز داشته باشد، می‌توانید پرده‌هایی را به همراه والان در نظر بگیرید. پرده های کلاسیک گلدوزی شده یا طرح‌دار نیز عالی به‌نظر می‌رسند.

به‌عنوان یک قاعده، پرده‌های کلاسیک به شکلی آویزان می‌شوند که چین‌ها را تشکیل می‌دهند. تعداد و حجم این چین‌ها بستگی به بافت پارچه دارد. با این حال، هر چه بیشتر بهتر. برای اینکه خانه خود را زیبا کنید به مطلب ۷ مدل مبل که خانه شما را خاص و شیک می‌کند! سر بزنید.

پرده‌های مناسب سبک شرقی از مدل های مناسب پرده برای دکوراسیون

سبک شرقی بصری به اتاق یک رنگ جادویی و رمز و راز فوق العاده می‌بخشد. سبک‌هایی که در حال حاضر محبوب هستند عبارتند از:

سبک ژاپنی

ساده‌ترین گزینه برای تزئین با پرده در نظر گرفته می‌شود. پرده‌های سبک ژاپنی در اصل بوم باریک هستند که در شباهت پرده‌های عمودی بر روی دو بند موازی کشیده شده‌اند. با توجه به سادگی سبک، پرده‍‌های سبک ژاپنی در سراسر جهان بسیار رایج است.

سبک چینی

پرده‌های سبک چینی کم و بیش پرده‌هایی به سبک مینیمالیسم هستند. به‌طور معمول پرده‌های سبک چینی پرده‌هایی به شکل پارچه برش داده شده به اندازه دقیق پنجره هستند. این پرده‌ها در اتاق نشیمن بسیار شیک و جذاب به‌نظر می‌رسند. پارچه آن‌ها می‌تواند از هر رنگ و معمولا با الگوهای دلخواه باشد. بیشتر اوقات، آن‌ها به‌صورت شفاف و بدون زواید دوخته می‌شوند.

سبک عربی

عمدتا با سایه ها، الگوی ها و رنگ های متضاد مشخص می‌شود. پرده های سبک عربی عمدتا از زربافت، مخمل، ابریشم و گلدار دوخته می‌شوند. آن‌ها یک پالت رنگی غنی دارند که شامل رنگ‌های طلایی، آبی و شفاف می‌شود. بافت پارچه می‌تواند به‌صورت تک رنگ یا زینتی باشد.

سبک ژاپنی  ساده‌ترین گزینه برای تزئین با پرده در نظر گرفته می‌شود. پرده‌های سبک ژاپنی در اصل بوم باریک هستند که در شباهت پرده‌های عمودی بر روی دو بند موازی کشیده شده‌اند. با توجه به سادگی سبک، پرده‍‌های سبک ژاپنی در سراسر جهان بسیار رایج است.  سبک چینی  پرده‌های سبک چینی کم و بیش پرده‌هایی به سبک مینیمالیسم هستند. به‌طور معمول پرده‌های سبک چینی پرده‌هایی به شکل پارچه برش داده شده به اندازه دقیق پنجره هستند. این پرده‌ها در اتاق نشیمن بسیار شیک و جذاب به‌نظر می‌رسند. پارچه آن‌ها می‌تواند از هر رنگ و معمولا با الگوهای دلخواه باشد. بیشتر اوقات، آن‌ها به‌صورت شفاف و بدون زواید دوخته می‌شوند.

پیشنهاد مطالعه: مطلب چگونه لکه‌های روی مبل را پاک کنیم؟ را بخوانید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو