سخت ترین تصمیم دنیا!: به نظر شما مرد کدام زن را نجات دهد؟ چرا؟

منبع: گفتنی

18

1401/8/14

00:25


سوال هوش موقعیت خطرناک: خوب به تصویر نگاه کنید. مرد بایستی کدام زن را نجات دهد؟ چرا؟ آیا در حل چالش های تصویری خبره هستید. اگر به حل معماها علاقه دارید، سوال هوش موقعیت خطرناک برای شماست. مجله اینترنتی گفتنی به صورت روزانه جدیدترین و جذاب ترین سوالات و بازی های فکری را در بخش …

سوال هوش موقعیت خطرناک: خوب به تصویر نگاه کنید. مرد بایستی کدام زن را نجات دهد؟ چرا؟

آیا در حل چالش های تصویری خبره هستید. اگر به حل معماها علاقه دارید، سوال هوش موقعیت خطرناک برای شماست. مجله اینترنتی گفتنی به صورت روزانه جدیدترین و جذاب ترین سوالات و بازی های فکری را در بخش سرگرمی منتشر می کند.

 

اگه زرنگی اینم ببین: دزد نادونی که گیر میفته رو شناسایی کن!

 

با کمک سوال هوش موقعیت خطرناک، مهارت، قدرت و چابکی تصویری خود را اثبات کنید. هزاران نفر به دنبال چالشی ترین معماهای تصویری گفتنی در شبکه های اجتماعی هستند تا خستگی خود را رفع کنند و مهارت های خود را بهبود بخشند.

از این جهت، چالشی را در اختیار شما قرار می دهیم که تنها تعداد کمی توانسته اند در زمان مشخص شده بر آن غلبه کنند. آیا برای سوال هوش موقعیت خطرناک اماده اید؟ این آزمون هم به مانند دیگر آزمون ها فقط 5 ثانیه فرصت دارید.

از دست نده: اگر تیزی حدس بزن کدام خانم ناقلا 4 بار ازدواج کرده است؟!

تصویر سوال هوش موقعیت خطرناک

سوال هوش موقعیت خطرناک

شما مردی را در مقابل دو زن که به یک تیر چوبی بسته اند مشاهده خواهید کرد. اگر در این موقعیت قرار بگیرید شما چه می کنید؟ به نظر شما مرد تصویر باید چه کسی را نجات دهد؟

زنی را که مرد باید در مدت زمان 5 ثانیه نجات دهد، شناسایی کنید. به یاد داشته باشید که ارائه پاسخ به سوال هوش موقعیت خطرناک تنها برای کسانی امکان پذیر است که نکته سنج و تیزبین باشند. لذا خود را آماده کنید و تلاش کنید در زمان مشخص شده پاسخ را حل کنید.

حتما ببینید: آیا می توانید به سوال هوش بازداشتگاه پاسخ دهید؟

برای دیدن پاسخ سوال هوش موقعیت خطرناک به پایین صفحه بروید:

.

.

.

.

.

پاسخ سوال هوش موقعیت خطرناک

پاسخ سوال هوش موقعیت خطرناک

پاسخ : زنی که باید نجات پیدا کند در سمت راست تصویر قرار دارد. دلیل؟ زن سمت چپی، مشخص است بیشتر بر روی آتش قرار گرفته است. اما به جای این که خون قرمز از او او سرازیر شود، مایع سبز رنگ از بدن او خارج شده است. لذا او انسان نیست.

لینک های مرتبط:

سوال هوش فرزند را نابغه ها پاسخ دهند!

آیا می توانید به تست بینایی ابر قهرمان پاسخ دهید؟ به نظر شما کدام شخص یک ابر قهرمان است؟

سوال هوش غیر زندانی:خوب به تصویر نگاه کنید. کدام یک زندانی نیست؟

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو