اگر زامبی شناس هستید زامبی را ظرف 5 ثانیه پیدا کنید!

منبع: گفتنی

22

1401/8/14

06:03


آزمون شناخت زامبی: اگر باهوش هستید و طرفدار پر و پا قرص سری فیلم های زامبی و ژانرهای این شکلی هستید وقتش رسیده که بفهمید واقعا چقدر با دنیای زامبی ها آشنا هستید؟! زامبی ها همانند خون آشام ها دارای نشانه های خاصی هستند.   اگر در زندگی تان حداقل یکبار فیلم هایی با این …

آزمون شناخت زامبی: اگر باهوش هستید و طرفدار پر و پا قرص سری فیلم های زامبی و ژانرهای این شکلی هستید وقتش رسیده که بفهمید واقعا چقدر با دنیای زامبی ها آشنا هستید؟!

زامبی ها همانند خون آشام ها دارای نشانه های خاصی هستند.

 

اگر در زندگی تان حداقل یکبار فیلم هایی با این ژانر تماشا کرده باشید می توانید بفهمید که چه فرق هایی میان زامبی و خون آشام وجود دارد. اگر هم چیزی درباره شان نمی دانید پس این تست های سرگرمی اینجا هستند تا اطلاعات عمومی شما را در این زمینه بالا ببرند.

 

فیلم هایی مانند جنگ جهانی زد با بازی برد پیت و یا سریال خاطرات خون آشام، مشهورترین آثار در این زمینه هستند که اگر با این ژانر آشنا نیستید می‌توانید این ها را تماشا کنید و هیجان زده شوید!

جالب است: تستی که همه را دچار بهت کرد! به نظرتان کدام زن مشکل مالی دارد؟!

آزمون شناخت زامبی: کدامیک زامبی است؟ برای پاسخ این تست 5 ثانیه زمان دارید!

آزمون شناخت زامبی

 

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناخت زامبی

پاسخ آزمون شناخت زامبی

زن سمت راست زامبی است. حالت دست های او غیر عادی است. پیرزن فقط به دلیل نداشتن دندان آب دهانش سرازیر شده که رنگش هم طبیعی است و سبز نیست. مرد وسطی هم از بی خوابی رنج می برد و لباس هایش پاره است همین. متصدی هم که نمی تواند زامبی باشد چون هوشیار است و با تعجب به روبروی خود نگاه می کند. در نتیجه زن سمت راست زامبی است.

 

 

تست های جالب دیگر:

فقط باهوش ها ظرف 4 ثانیه موجود خطرناک را تشخیص می دهند!

دزد نادونی که گیر میفته رو شناسایی کن!

اگر تیزی حدس بزن کدام خانم ناقلا 4 بار ازدواج کرده است؟!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو