ماجرای عجیبی که برای مرد پیش آمده را حل کنید! کی دروغ می گوید؟!

منبع: گفتنی

19

1401/8/14

12:01


آزمون شناسایی دروغگو: آیا می توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید! بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و …

ماجرای عجیبی که برای مرد پیش آمده را حل کنید! کی دروغ می گوید؟!

آزمون شناسایی دروغگو: آیا می توانید این ماجرای عجیب را پیروزمندانه حل کنید؟ افراد زیادی برای یافتن پاسخ صحیح دچار سرگیجه و دردسر شدند. امیدواریم شما این طور نباشید!

بسیاری از روانشناسان معتقدند انجام کارهای روتین خارج از چارچوب روزمره، ذهن ما را تقویت می کند. ما عادت داریم کارهای تکراری را به روشی ثابت و یکسان انجام دهیم و درباره امورات روزمره هم زاویه دیدمان ثابت است.

 

اما تست های هوشی مثل آزمون شناسایی دروغگو به شما یاد می دهد چگونه به موضوعات متفاوت بیندیشید و برای مشکلات زندگی تان دنبال تنها یک راه حل ممکن نباشید. کاربران مختلف پاسخ های جالبی به این تست دادند.

 

سه زن مدعی هستند که همسر مرد سمت راست اند. هرکدام یک بچه در بغل خود دارند. به نظرتان کدام دروغ می گویند؟ آیا می توانید حقیقت ماجرا را حدس بزنید؟؟

آزمون شناسایی دروغگو

.

.

شما زمان کمی برای یافتن جواب آزمون شناسایی دروغگو دارید! بنابراین بهتر است بیش از اندازه معطل نکنید! افرادی که هوش تصویری خوبی دارند توانستند به این تست پاسخ صحیح بدهند؛ آن هم در کمترین زمان ممکن. ثابت کنید که هوش تصویری شما نیز عالی است.

.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی دروغگو

پاسخ آزمون شناسایی دروغگو

هر سه زن دروغ می گویند. مرد یک دسته گل به همراه دارد که به نظر می رسد دارد سر دیت می رود.

چرا سوالات هوش تصویری مفید هستند؟

بازی های فکری و سوالات هوش تصویری یکی از آن فعالیت های خوب برای ارتقا و رشد مغز هستند؛ زیرا این بازی های فکری با تفکر خلاق حل می شوند. در حین حل این معماها، باید مسئله را کمی متفاوت و خارج از چارچوب تحلیل کنید. برای رسیدن به راه حل، باید از ذهن خلاق استفاده کنید زیرا پاسخ درست در مقابل شما نخواهد بود.

مجله گفتنی هر روز در بخش سرگرمی تست های مختلفی را به اشتراک می گذارد.

همچنین برای دیدن و خواندن جذاب ترین مطالب حتما از بخش عجایب و هنر بازدید کنید!

 

تست های جالب دیگر: 

تستی که همه را دچار بهت کرد! به نظرتان کدام زن مشکل مالی دارد؟!

فقط باهوش ها ظرف 4 ثانیه موجود خطرناک را تشخیص می دهند!

دزد نادونی که گیر میفته رو شناسایی کن!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو