میزان ماندگاری پلاسما تراپی چقدر است؟

میزان ماندگاری پلاسما تراپی چقدر است؟


منبع: شبره

28

1401/8/14

17:29


افزایش سن همواره با تغییراتی روی چهره همراه است. بسیاری از افراد احساس خوشایندی نسبت به این تغییرات ندارند و برای از بین بردن آن‌ها به‌دنبال انواع روش‌های جوان‌سازی هستند. در گذشته، افراد برای رفع چین و چروک‌های صورت خود، دست به عمل‌های زیبایی بعضاً خطرناک می‌زدند. امروزه با پیشرفت تجهیزات پزشکی، روش‌های کم خطر […]

میزان ماندگاری پلاسما تراپی چقدر است؟

رپورتاژ

افزایش سن همواره با تغییراتی روی چهره همراه است. بسیاری از افراد احساس خوشایندی نسبت به این تغییرات ندارند و برای از بین بردن آن‌ها به‌دنبال انواع روش‌های جوان‌سازی هستند. در گذشته، افراد برای رفع چین و چروک‌های صورت خود، دست به عمل‌های زیبایی بعضاً خطرناک می‌زدند. امروزه با پیشرفت تجهیزات پزشکی، روش‌های کم خطر و مؤثرتری نسبت به روش‌های قدیمی برای جوانسازی پوست معرفی شده‌اند. یکی از جدیدترین روش‌ها برای جوانسازی پوست، استفاده کردن از دستگاه پلاسما جت است. در ادامه این مقاله، درباره روش انجام جوانسازی با پلاسما جت و ماندگاری پلاسما تراپی صحبت می‌کنیم. اگر قصد جوانسازی پوست خود با این روش بی‌خطر را دارید، تا پایان این مطلب همراه ما باشید.

پلاسما تراپی چیست و چگونه انجام می‌شود؟

پلاسما تراپی یکی از جدیدترین روش‌های غیر تهاجمی لیفت پوست به حساب می‌آید. این روش بدون نیاز به جراحی، بخیه و ایجاد زخم‌های بزرگ، ایرادهای موجود روی صورت را برطرف می‌کند. همچنین مدت زمان انجام جلسات پلاسما تراپی بسیار کوتاه بوده و دوره نقاهت کمی دارد؛ به همین دلیل در سال‌های اخیر از پلاسماتراپی بسیار استقبال شده است.

در این روش که با دستگاه پلاسما جت انجام می‌شود، به کمک پرتوهای پلاسما و ایجاد شار الکترونی لیفت پوست صورت می‌پذیرد. در واقع، با تولید گرما و تبدیل بافت جامد پوست به گاز (بخار)، پوست صورت دچار کشیدگی می‌شود. مراکز درمانی و کلینیک‌های زیبایی می‌توانند با خرید دستگاه پلاسما، از این روش غیرتهاجمی برای جوانسازی پوست مراجعین خود استفاده کنند. پلاسما جت لایه‌های زیرین پوست را جمع کرده و چین و چروک‌های سطحی پوست را از بین می‌برد.

پلاسما تراپی برای چه نقاطی از بدن استفاده می‌شود؟

پلاسماتراپی برای هدف‌‌های متفاوتی در زیبایی صورت و درمان ایرادات سطحی سایر نقاط بدن استفاده می‌شود. پلاسما جت در درمان موارد زیر کاربرد دارد:

  • درمان چین و چروک‌های سطحی اطراف چشم
  • رفع افتادگی و پف پلک‌ها
  • کوچک کردن و لیفت بینی و ایجاد تغییرات جزئی در فرم آن
  • برداشتن زگیل و خال‌های نقاط مختلف بدن
  • از بین بردن جای جوش، لک‌های پوستی و جای زخم‌ها
  • از بین بردن خط لبخند، چروک‌های پیشانی و دیگر نواحی بدن
  • افتادگی پوست در نواحی باسن، شکم و بالای ناف

به‌طورکلی، پلاسماتراپی برای برطرف کردن نواقص سطحی پوست بهترین گزینه ممکن است؛ زیرا نه هزینه بالایی دارد و نه عوارض جراحی‌های سنگین را در پی خواهد داشت.

پلاسما تراپی

مزایا و معایب روش جوانسازی پوست با پلاسماتراپی

پلاسماتراپی در حال حاضر به‌عنوان یکی از بی‌خطرترین و کم عوارض‌ترین روش‌های درمانی و زیبایی شناخته می‌شود. از مزایای این روش می‌توان موارد زیر را نام برد:

  • نداشتن محدودیت سنی
  • بدون نیاز به جراحی و بخیه
  • دوره نقاهت کوتاه
  • طول مدت کوتاه جلسات (حدوداً 30 دقیقه)
  • تجربه نکردن عوارض ناشی از بی‌حسی و بی‌هوشی
  • هزینه بسیار پایین در مقایسه با روش‌های جوانسازی دیگر
  • ماندگاری پلاسما تراپی نسبت به روش‌های درمانی دیگر بیشتر است.
  • خطر بسیار کم برای از بین بردن ایرادهای پوستی در نواحی حساسی مانند اطراف چشم

این روش یکی از کم‌عارضه‌ترین روش‌های زیبایی-درمانی محسوب می‌شود و تنها ایراد آن، مناسب نبودن برای از بین بردن چروک‌های عمیق و افتادگی پلک شدید است. البته دستگاه پلاسما جت در برخی از موارد عملکردی مشابه با دستگاه هایفو دارد و به کاهش محسوس آثار پیری، افتادگی پلک و چین‌وچروک‌های پوست کمک شایانی می‌کند.

مدت زمان ماندگاری پلاسما جت افتادگی پلک و سایر نقاط صورت

بدون تردید ماندگاری پلاسما تراپی نسبت به سایر روش‌های زیبایی و جوانسازی تهاجمی کمتر است. در روش‌های تهاجمی، تغییراتی اساسی در صورت و سایر نقاط بدن ایجاد می‌شود، ولی در روش پلاسما تراپی، فقط ایرادات سطحی نواحی مختلف بدن از بین می‌رود. خبر خوب این است که، جوانسازی پوست با پلاسما جت نسبت به سایر روش‌های غیرتهاجمی مانند: تزریق ژل، بوتاکس و چربی ماندگاری بسیار بیشتری دارد.

ماندگاری پلاسما تراپی به عوامل مختلفی بستگی دارد و در هر فرد متفاوت است. به‌طور میانگین، ماندگاری این روش بین 1 تا 3 سال تخمین زده می‌شود. به دلیل غیرتهاجمی بودن این روش، تکرار آن در دوره‌های درمانی متفاوت امکان‌پذیر است. همچنین برای افزایش ماندگاری پلاسماتراپی، می‌توان از جوانسازی پوست با دستگاه  آر اف فرکشنال اسکارلت، به‌عنوان روش زیبایی مکمل استفاده کرد.

هر چقدر سن فرد و عمق چروک‌های پوستی کمتر باشد، ماندگاری این روش درمانی بیشتر خواهد بود. محل درمان نیز در تعیین میزان ماندگاری تأثیرگذار است؛ مدت زمان ماندگاری پلاسما جت بینی و افتادگی پلک، حدود 3 سال در نظر گرفته می‌شود ولی در در بخش‌های دیگر مانند خط لبخند و خطوط پیشانی، آثار این روش درمانی تا 5 سال نیز قابل مشاهده است.

پلاسما تراپی

شرکت آفتاب فروزان آریا؛ عرضه‌کننده بهترین دستگاه‌های جوانسازی پوست

در این مقاله، یکی از روش‌های غیرتهاجمی جوانسازی پوست به کمک دستگاه پلاسما را بررسی کردیم. ماندگاری پلاسما تراپی، عوارض ناچیز، نداشتن دوره نقاهت و هزینه بسیار کمتر نسبت به سایر عمل‌های زیبایی، آن را به یکی از محبوب‌ترین روش‌های جوانسازی بین زیباجویان تبدیل کرده است. کلینیک‌های زیبایی برای خرید انواع دستگاه‌های جوانسازی پوست، می‌توانند روی تجربه درخشان آفا حساب کنند.

شرکت آفتاب فروزان آریا، با بیش از دو دهه فعالیت تخصصی در زمینه تجهیزات ضروری در زمینه زیبایی، آماده ارائه کلیه دستگاه‌های مهم و پاسخگویی به سؤالات پزشکان و کلینیک‌های زیبایی است. برای مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر درباره انواع دستگاه‌های جوانسازی پوست به سایت آفا با آدرس afateb.com سر بزنید یا با شماره تلفن 02188107070 تماس بگیرید.

رپورتاژ آگهی

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو