دستگاه پلاسما چه کاربردهایی دارد و از کجا می توان آن را تهیه کرد؟

4

1402/7/24

21:20


شاید در ابتدا از خود بپرسید که پلاسما چیست؟ پلاسما حالت چهارم ماده نامیده می شود و سلول ها در این حالت یونیزه می شوند. به دلیل رفتارهایی که گاز یونیزه شده یا پلاسما از خود نشان می دهد آن را حالت چهارم ماده در نظرگرفته اند. در حالت پلاسما، به دلیل گرمای بیش از اندازه گاز و یا قرار گرفتن در یک میدان الکتریکی قوی، اتم ها حالت برانگیخته می گیرند و الکترون ها با انرژی جنبشی زیاد به اتم ها و مولکول های گاز اصابت کرده و موجب می شوند تا الکترون ها بیش از پیش آزاد شوند. این حالت موجب یونیزاسیون و ایجاد پلاسما یا حالت چهارم ماده می گردد.

دستگاه پلاسما

در پلاسما تراپی چه اتفاقی می افتد؟

پلاسما تراپی یکی از مدرن ترین روش های زیبایی، جوان سازی و ترمیم پوست است که بر خلاف جراحی، به هیچ عنوان از تیغ و برش برای اعمال زیبایی استفاده نمی شود. در این روش با استفاده از ایجاد بار الکترونی و با بهره گیری از حالت پلاسما و ایجاد یونیزاسیون سلولی، بافتی از لایه پوست که مد نظر است به بخار تبدیل می شود و بدون نیاز به جراحی و استفاده از تیغ، کشیدگی و لیفت پوست صورت گرفته و در نتیجه این اقدام پس از حدود یک هفته سلول های جدید جایگزین سلول های تبخیر شده می گردد و به راحتی چین و چروک های پوستی رفع شده یا به مقدار زیادی کاهش می یابد. با این روش درمانی می توان خطوط چین و چروک در اطراف چشم، در اطراف دهان و خطوط پیشانی و لبخند را از بین برد و زیبایی و جوانی را به چهره فرد برگرداند. استفاده از پلاسما درمانی که یک روش غیر تهاجمی برای زیبایی و جوان سازی پوست به شمار می رود، علاوه بر رفع چین و چروک پوستی، می توان جای زخم ها را خصوصا در نواحی صورت محو کرد و همچنین جوش های گوشتی یا زیگیل را به راحتی برداشت. از پلاسما برای پاک کردن تتو و نیز لیفت پوست خصوصا رفع افتادگی پوست در پلک ها و ناحیه بینی و همچنین رفع افتادگی در غبغب نیز بهره می برند.

دستگاه پلاسما با کیفیت بالا از کجا تهیه کنیم؟

دستگاه های پلاسما بسیار متنوع و فراوانی در بازار موجود است ولی کیفیت و عملکرد تمامی آن ها با یکدیگر برابر نیست. از این رو انتخاب یک دستگاه پلاسما با کیفیت بالا و عملکرد تضمین شده برای رضایت مشتریان و موفقیت در کار درمانی و جوان سازی پوست متقاضیان بسیار دارای اهمیت بالایی است. شرکت ناریاتک به عنوان یکی از تولید کنندگان تجهیزات پزشکی و صنعتی از جمله دستگاه پلاسما در کشور شناخته شده است که می توانید به خرید دستگاه پلاسما با کیفیت ممتاز و ویژگی های منحصر به فرد بپردازید. دستگاه پلاسما شرکت ناریاتک تنها دستگاه دارای ۴ هندپیس مختلف در دنیا بوده و دارای منوی تخصصی برای ۹ فیلد پزشکی و دارای بیش از ۱۰۰ کاربرد کالیبره شده می باشد. علاوه بر خرید دستگاه پلاسما از این شرکت علمی، می توانید در زمینه خرید دستگاه آر اف فرکشنال و همچنین خرید دستگاه هایفو نیز اقدام کنید. خرید دستگاه کربوکسی نیز از این شرکت ویژگی های بسیار مناسب و فوق العاده ای برای شما به همراه خواهد داشت. هدف اصلی شرکت ناریاتک افزایش کیفیت تجهیزات پزشکی و رضایت حداکثری مشتریان می باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو