مثل برق و باد به ثروت رسیدم

منبع: نمکستان

12

1401/8/19

19:51


من با انجام  تمرینات ذهنی متوجه شدم آن بهانه‌ها و دلایل به ظاهر منطقی من، صرفاً افکار ساختگی ذهنم بودند که پس از تکرار چندین و چند ساله به باورهایم تبدیل شده‌اند و من توانستم با تمرکز و پشت کار در حرفه مورد علاقه که تولید کفش بود ثروتمند شوم.

من با انجام  تمرینات ذهنی متوجه شدم آن بهانه‌ها و دلایل به ظاهر منطقی من، صرفاً افکار ساختگی ذهنم بودند که پس از تکرار چندین و چند ساله به باورهایم تبدیل شده‌اند و من توانستم با تمرکز و پشت کار در حرفه مورد علاقه که تولید کفش بود ثروتمند شوم.

کفش ایمنی کلار

کفش ایمنی کلار

این نمونه های اصل کفش ایمنی کلار از طرف نماینده فروش به شما عرضه می گردند. هنگامی که خرید خود را از طریق نماینده عرضه کننده به پیش می برید بدون شک می توانید محصولاتی با دوام را سفارش دهید.

زیرا این مرکز که از طرف واحد تولید کننده انتخاب می شود همیشه سعی بر این دارد که نمونه های بی نظیری از کفش های مورد علاقه شما را در بازار به فروش برساند. مدل های مختلفی از این کفش ها از جمله نمونه های چسبی و بندی را می توانید از مشاوران فروش درخواست نمایید.

لازم به ذکر است که مشاورانی که در نمایندگی کار می کنند همیشه اطلاعات زیادی در رابطه با کالاهایی که به فروش می رسانند را به شما ارائه می کنند تا بر حسب این موارد بتوانید خریدی آگاهانه از کفش های مورد پسند خود را به اتمام برسانید.

کفش ایمنی مردانه

کفش ایمنی مردانه

برندهای معتبری در سراسر کشور به تولید و عرضه کفش ایمنی مردانه در کیفیتها و انواع بسیار متنوع با توجه به نیاز کارگران می پردازند کفش ملی نیز با بهره گیری از بهترین تکنولوژیهای روز دنیا و استفاده از بهترین مواد اولیه به تولید این محصول پرداخته است. قسمت جلو و پنجه کفشهای ایمنی از فولاد آلومینیوم و یا کامپوزیت تشکیل شده است که بتواند جلوی ضربه و فشار زیاد را بگیرد و از انگشتان شما مراقبت کند تا آسیبی نبینند البته اگر این فلز توانایی ضربه گیری را نداشته باشد ممکن است برعکس عمل کند و انگشتان شما را قطع کند. کفشهای کامپوزیتی یکی از انواع تولیدات کفش ایمنی ملی هستند که از موادی مثل پلاستیک کربن و فیبر ساخته شده اند و وزن کمتری دارند و نسبت به انواع فلزی سبک تر هستند و برای محیطهای الکتریکی مناسبند و برخی از افراد به خاطر راحتی و سبکی آنها را ترجیح می دهند به طور کلی کفشهای ایمنی قابلیت تحمل وزن ۲۰ کیلوگرم را دارند عایق الکتریسیته هستند در مقابل نفوذ اجسام تیز و برنده مقاومند و می توانند مقدار مشخصی از انرژی جنبشی را جذب کنند و از سقوط اجسام در فاصله یک تا دو متر جلوگیری کنند.

کفش ایمنی ملی

کفش ایمنی ملی

همان طور که بیان شد این پاپوش تنوع مختلفی دارد گاهی اوقات به عنوان کفش کار ایمنی برای مشاغل پرخطر و صنعتی تولید می شود که فروش اینترنتی کفش ایمنی ملی مانند فروش حضوری بسیار پر رونق می باشد این کفش از مواد اولیه بسیار با کیفیت تهیه می شود که در برابر جریان الکتریسیته و برق کاملا عایق می باشد و وقتی کارگران با برق ولتاژ بالا کار می کنند از پا و انگشتان آنها در برابر برق گرفتگی محافظت می کند.

کفش ایمنی ظاهری شیک و مجلسی ندارد و تنوع رنگ در این نوع کفش نسبتا محدود می باشد ولی در سایزهای متنوع طوری طراحی شده که راحتی پا را فراهم می کند و می توان ساعتها آن را پوشید بدون اینکه پا خسته شود و جنس بسیار مرغوبی دارد که با واکس به راحتی می توان آن را تمیز کرد حتی اگر واکس هم در دسترس نبود یک دستمال نم دار برای تمیز کردن آن کفایت می کند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو