اطرافیانم باعث شدند ثروتمند شوم

منبع: نمکستان

10

1401/8/19

20:20


وقتی دنبال شغلی خوب هستیم اغلب آرزوهایی داریم که در همان ابتدا به حقیقت نمی‌پیوندد واقعیت این است که در ابتدای کار نمی‌توان پول و اشتیاق را با هم داشت ولی اطرافیان خوبی در کنار من وجود داشتند که مرا به کشب و کار در حوزه تولید و فروش کفش ترغیب کردند.

وقتی دنبال شغلی خوب هستیم اغلب آرزوهایی داریم که در همان ابتدا به حقیقت نمی‌پیوندد واقعیت این است که در ابتدای کار نمی‌توان پول و اشتیاق را با هم داشت ولی اطرافیان خوبی در کنار من وجود داشتند که مرا به کشب و کار در حوزه تولید و فروش کفش ترغیب کردند.

کفش ایمنی خارجی

کفش ایمنی خارجی

یکی از مهمترین صدماتی و خطراتی که می تواند در محیطهای کاری پاها را تهدید کند له شدگی پنچه های پا بر اثر ضربه اجسام سنگین و یا برخورد با جسم تیز و برنده می باشد که با استفاده از این کفش ایمنی خارجی می توانید به میزان قابل توجهی از این نوع خطرات جلوگیری به عمل آورید.

لازم به ذکر است که طبق استانداردهای ایمنی HSE کفشهای ایمنی مستلزم استفاده از لایه های محافظتی و مواد درجه یک برای تولید این نوع از کفشها می باشند از این رو نمایندگی کفش ایمنی کاترپیلار توانسته این نوع از محصول درجه یک و با کیفیت را برای مشتریان و متقاضیان این نوع از محصول مهیا و فراهم سازد.

به همین دلیل نیاز است تا همه کارکنان و افراد در مشاغل سخت برای حفظ سلامتی خود از تمام نکات ایمنی و سلامتی همینطور و اصول استفاده و به کارگرفتن لوازم و ابزارهای خاص از این نوع از کفشها استفاده نمایند تا دچار صدمات جبرات ناپذیری نشوند.

کفش ایمنی ساق کوتاه

کفش ایمنی ساق کوتاه

اساسا کفش ایمنی ساق کوتاه بدون بند با توجه به نیازی که افراد در محیط های کاری مختلف دارند انتخاب می شود. جنس به کار رفته در این کفش ایمنی چرم از چرم گاوی می باشد که انعطاف پذیر و ضد آب می باشد و همچنین زیره مخصوص آن پلی بورتان می باشد که باعث استحکام زیاد آن در برابر اجسام نوک تیز می شود و مانع از لغزش می شود. این کفش دارای وزن سبک می باشد که استفاده طولانی مدت از این کفش پاها را خسته نمی کند.

آستر کفش ایمنی بدون بند از جنس پلی استر و پنبه می باشد و کفی داخلی آن AVI می باشد در برابر مواد شیمیایی و اسیدی مقاوم است و همچنین ضد سایش می باشد. علاوه بر امن بودن، مواد تشکیل دهنده کفش باید طوری انتخاب شود که از پا در مقابل حرارت، گرما و رطوبت محافظت کند و افراد هنگام استفاده از آن احساس راحتی کنند. کفش های ایمنی به خاطر چرمی که در آنها استفاده شده دوام زیادی دارند و دیرتر فرسوده و خراب می شوند.

کفش ایمنی طبی سبک

کفش ایمنی طبی سبک

اکثر مردم برای خرید کفش به اولین چیزی که توجه می نمایند قیمت آن است. قیمت کفش ایمنی طبی سبک مجموعه ما بسیار ارزان تر و مناسب تر از بقیه رقبای خود می باشد. همچنین کیفیت کفش های تولید شده ما بسیار بالا می باشد به طوری که هر کفشی مشتری انتخاب و خریداری می کند راحت برایش ۱ سال و نیم عمر خواهد کرد یعنی مجموعه ما به مشتری خود ۱ سال و نیم گارانتی با تعویض نیز می دهد تا مشتری با خیالی راحت و بدون استرس انتخاب خود را انجام دهد.

یکی از موارد بسیار مهم در رعایت کردن اصول ایمنی کار که اکثر افراد به آن توجه نمی کنند این است که کفش ایمنی کار مناسب خود را نمی پوشند و به آن اصلا توجه نمی کنند. طبق تحقیقات انجام شده استفاده نکردن از کفش کار نامناسب علاوه بر این که سلامت جسمی فرد را به خطر می اندازد بلکه باعث می شود روی اعصاب فرد تاثیر منفی بسیار نیز بگذارد و راندمان کار فرد را نیز به شدت پایین بیاورد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو