با این ترفندها توانستم به یک کار آفرین بزرگ تبدیل شوم

منبع: نمکستان

8

1401/8/19

20:20


همه افراد در سنین جوانی آرزو دارند که هر چه زودتر ثروتمند شوند و همواره به دنبال یافتن پاسخ این سؤال هستند که چگونه پولدار شویم؟ من نیز یکی از همین افراد بودم که حالا پس از گذشت چندین سال کسب تجربه در حوزه کفش ایمنی به یک کار آفرین بزرگ تبدیل شده ام.

همه افراد در سنین جوانی آرزو دارند که هر چه زودتر ثروتمند شوند و همواره به دنبال یافتن پاسخ این سؤال هستند که چگونه پولدار شویم؟ من نیز یکی از همین افراد بودم که حالا پس از گذشت چندین سال کسب تجربه در حوزه کفش ایمنی به یک کار آفرین بزرگ تبدیل شده ام.

کفش ایمنی ایمن میلان

کفش ایمنی ایمن میلان

پس از ذکر ویژگی های ذکر شده، مهمترین موضوع قیمت کفش های ایمنی است، همانطور که گفته شد کفش ایمنی ایمن میلان باید از همه جهات دارای کیفیت عالی باشد،

و همین موضوع است که باعث قیمت بلای کفش ایمنی نسب به کفش های معمولی می شود، دقت داشته باشید که به هیچ عنوان نباید کفش ایمنی را با کفش های معمولی مقایسه کرد.

چرا که ویژگی های اصلی هر کدام از دیگری متفاوت بوده در نتیجه قابلیت قیاس نیز از بین می رود، ابتدا به توضیح در مورد نمونه خارجی کفش های ایمنی پرداخته و سپس به توضیح در مورد قیمت نمونه های داخلی کفش ایمنی خواهیم پرداخت.

قیمت کفش ایمنی خارجی به دلیل کیفیت بسیار بالا و همچنین استفاده از مواد اولیه بسیار مناسب بسیار بالاتر از نمونه های داخلی کفش ایمنی است. همانطور که می دانید هر چه مواد اولیه استفاده شده در کالا از کیفیت بهتری برخوردار باشد قطعا تهیه آن ها هزینه بالاتری خواهد داشت و در نتیجه کالا با کیفیت بسیار عالی اما با قیمت گران عرضه خواهد شد.

کفش ایمنی پدیده

کفش ایمنی پدیده

انتخاب یک کفش ایمنی باکیفیت با جنس زیره پلاستیکی نیز در هنگام خرید بسیار مهم است، زیرا زیره پلاستیکی آنها دارای روکش ضد لغزش هستند و در برابر آب و اصطکاک مقاوم می باشند که این امر به محافظت از کارگر در برابر افتادن نیز کمک زیادی می کند کفش ایمنی پدیده در این خصوص گزینه مناسبی می باشد.

کفش ایمنی ضد استاتیک: این کفشها برای کارگرانی که در محیط هایی همچون ساخت مهمات، داروسازی، لیزر، تولید ایمپلنت جراحی و غیره فعالیت دارند، مورد استفاده قرار می گیرند که معمولا با ESD یا SD نشان داده می شوند.

کفش ایمنی رسانا: این کفشها به محافظت از افرادی که در محیط هایی همچون کار با مواد منفجره فعالیت دارند و تجمع استاتیک در بدن آنها می تواند خطرناک باشد، کمک می کند.

هنگام خرید کفش ایمنی ممکن است با چیزی که “شبه استاتیک” نامیده می شود روبرو شوید، کاری که یک “شبه استاتیک” دقیقاً انجام می دهد این است که میزان الکتریسیته ساکن را که در اثر راه رفتن، حرکت و غیره ایجاد می شود، کاهش می دهد.

کفش ایمنی حفاری

کفش ایمنی حفاری

کفش ایمنی حفاری با ویژگیهای مختلفی که دارند، عملکردهای گوناگونی را ارائه می دهند اما نکته مهم این است که قبل از استفاده این کفشها را به طور کامل بازرسی و آزمایش کنید چرا که در حین عملیات الکتریکی و اسیدی، استفاده از کفش ایمنی آسیب دیده و ترک خورده خطرناک است.

کفشهای مقاوم در برابر اسید برای کارگرانی مناسب است که با مواد شیمیایی خطرناک و غیره مشغول به کار هستند پس توجه داشته باشید که کفشهای چرم مقاوم در برابر اسید را فقط می‌ توان در محیط‌های کاری عمومی با محتوای اسید و قلیایی کم استفاده کرد. نکات مهم برای نگهداری از کفشهای ایمنی عبارتند از:

شما باید از تماس این کفشها با دمای بالا خودداری کنید.

پس از پوشیدن، هر گونه موادی که روی کفش ریخته را با آب تمیز بشویید و سپس خشک کنید.

از قرار دادن کفشها در برابر نور مستقیم خورشید خودداری کنید.

کفشهای ایمنی تابع استاندارد اروپایی هستند، تفاوت آنها با کفشهای کار معمولی این است که از پاهای شما عزیزان در حین کار محافطت می کنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو