با کسب مهارت های فروش میلیاردر شدم

منبع: نمکستان

11

1401/8/19

20:20


در دنیای شلوغ امروز، تیم فروش نقش بسیار مهمی را در ارتباط با مشتریان ایفا می‌کند حتی اگر شما بهترین محصول را تولید کنید بدین جهت من هم برای فروش کفش های تولید شده خود را به تیم فروش متخصصی سپرده ام و توانسته ام درآمد خود را چند برابر کنم.

در دنیای شلوغ امروز، تیم فروش نقش بسیار مهمی را در ارتباط با مشتریان ایفا می‌کند حتی اگر شما بهترین محصول را تولید کنید بدین جهت من هم برای فروش کفش های تولید شده خود را به تیم فروش متخصصی سپرده ام و توانسته ام درآمد خود را چند برابر کنم.

کفش ایمنی عایق برق

کفش ایمنی عایق برق

پا در کفش ایمنی عایق برق کاملا راحت می باشد، داخل کفش تولید کننده از زیره طبی استفاده کرده تا پا در شرایطی عالی به سر برده و تعریق سبب ناراحتی استفاده کننده و اطرافیان نشود.

این کفش عالی و با کیفیت در انواع فرم و مدل و به صورت ساق دار و بدون ساق در انواع رنگ و با مدلهای مختلف و متنوع تولید و با قیمت بسیار مناسب در بازار توزیع شده است و تمام افرادی که به انواع پوتین ایمنی نیاز دارند می توانند قبل از خرید از این نمونه خاص نیز دیدن نمایند.

زیرا مطمئنا این کفش تمام ویژگیهایی که شما به آن نیاز دارید را تامین می نماید. کفش ایمنی سیفتی پاتن در اصفهان از مقاوم ترین نمونه از کفشهای ایمنی درجه یک می باشد که از کیفیت عالی برخوردار است و تمام متقاضیان با خرید این کفش می توانند از قیمت عالی و طول عمر مفید کفش برای مدتهای بسیار طولانی استفاده نمایند.

کفش ایمنی کاتر پیلار

کفش ایمنی کاتر پیلار

همانطور که می دانید پا یکی از اعضای مهم بدن است و مراقبت از آن بسیار ضروری می باشد چون در صورت صدمه به پا فرد تواناییهای خود را تا حد زیادی از دست می دهد و از ادامه فعالیت و کارهای خود باز می ماند که این مسئله برای افراد مشغول به کار و متخصصان و اپراتورهای صنعتی بسیار با اهمیت می باشد.

از آنجایی که کفش ایمنی کاتر پیلار در هنگام کار و فعالیتهای مهم مورد استفاده قرار می گیرد باید علاوه بر استحکام و دوام و مرارقبت از پا در برابر خطرات باعث محدودیت و کندی کار نشود و امروزه با استفاده از تکنولوژیهای خاص و فناوریهای پیشرفته این کفشها را با سبک ترین حالت ممکن طراحی می کنند تا هم مقاومت و دوام خوبی داشته باشد و هم سنگینی آن باعث کندی کار نشود و به صورت سبک و کم وزن ساخته می شوند.

کفش ایمنی کاوه

کفش ایمنی کاوه

کاربرد های کفش ایمنی کاوه با جنس های مختلف: ازکفش ایمنی که از پلاستیک سخت ساخته شده در محیط های کاری که امکان برق گرفتگی وجود دارد استفاده می شود. از کفش های ایمنی پنجه فولادی در محیط های کاری که امکان افتادن وسایل سنگین و تیز وجود دارد استفاده می شود و این مدل کفش ایمنی از فشار و ضربه جلوگیری می کند.

کفش های ایمنی با جنس پلاستیکی که در مقابل صدمه هایی که مواد شیمیایی ممکن است به پا بزند جلوگیری می کند. کفش ایمنی دارای کفه ی فلزی در محیط های کاری که اجسام تیزی درآن محیط وجود دارد استفاده و باعث می شود که کفه ی کفش سوراخ نشود و پای شما آسیبی نبیند.

کفش های ایمنی طبی با کفی های مخصوص که از پنجه و قوزک پای شما در هنگام دویدن محافظت می کند. کفش های ایمنی بوتیل که از پا در برابر فشار و ضربه ناهنگام محافظت می کند. کفش های ایمنی کانداکتیو از این کفش در محیط های کاری که جریان برق موجب انفجار می شود استفاده می کنند.

کفش ایمنی با سرپنجه کامپوزیت در این کفش هیچ گونه فلزی به کار نرفته و اصولا به دو صورت محافظ  فشار ضعیف و محافظ  فشار قوی تولید می شود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو