توصیه هایی که می تواند شما را میلیاردر کند

منبع: آرگا

11

1401/8/22

19:00


شاید برایتان همیشه این سوال وجود داشته باشد که چگونه افرادی در زندگی شما هستند که پول و درآمد بهتری را دارا می باشند سوال این جاست که آیا شما هم راه هایی که آنها رفته اند را رفته اید؟ در پاسخ به این سوال می توانید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید تا به توصیه هایی که نیاز به طور کامل آشنایی داشته باشید.

خاویار ایران

۳ نکته ای که در رابطه با صادرات خاویار در شناخت مراحل صادرات خاویار ایران باید در نظر گرفته شود، شامل موارد زیر می باشد:

  • در صورتی که کم تر از ۵ کیلوگرم برای صادرات خاویار در نظر گرفته شود، چه برای تولید کننده ی خاویار و چه برای صادر کننده ی آن به هیچ عنوان از نظر اقتصادی مقرون به صرفه نمی باشد، به همین دلیل بیش تر از ۵ کیلوگرم صادرات خاویار باید انجام پذیرد، البته مسئله ای که در این جا مطرح می باشد، این است که چنانچه مقدار صادرات خاویار از ۵ کیلوگرم کم تر باشد، بایستی به شرکت تولید کننده ی خاویار یک هزینه ی اضافی نیز داده شود.
  • در زمان خروج از کشور هر مسافر با توجه به قوانین گمرک کشور می تواند حداکثر ۱۲۵ گرم خاویار را بی آن که نیازی به مجوز سایتس (CITES) داشته باشد، با خود حمل کند.

توصیه هایی که می تواند شما را میلیاردر کند

خاویار

صیادان پس از صید ماهی های خاویار آنان را در اسکله و در ساحل دریای خزر کشانیده و پس از  استقرار کامل آن ها، شکم ماهیان را بریده و دانه های خاویار که در رنگ های سیاه و قرمز همچنین طلایی می باشند را بیرون کشیده، این تخم ها در اندازه های ریزی می باشند به اندازه دانه های مروارید که نوع سیاه خاویار را به دلیل گرانی، مروارید سیاه می نامند.

خاویارها خوراک کاملا اشرافی و برای ثروتمندان می باشد و به دلیل این که سرشار از امگا۳ می باشد برای چربی ها مناسب است و از افسردگی جلوگیری می کند همچنین خاویار برای آرامش اعصاب بسیار مفید است.

توصیه هایی که می تواند شما را میلیاردر کند

خاویار طلایی

تعداد گونه های ماهی خاویار تعداد قابل توجهی است که این تعداد برابر است با ۲۷ گونه خاویار طلایی در جهان که از این تعداد ۵ گونه ی آن در دریای خزر زندگی می کنند و این برای ما ایرانی ها یک فرصت تجاری بی نظیری را درست کرده است.

توصیه هایی که می تواند شما را میلیاردر کند

جالب است بدانید در دریای خزر بیش از ۹۰ درصد از ماهی خاویاری جهان در این دریا زندگی می کنند. این موضوع از جهات مختلفی برای کشور اهمیت دارد. بنابراین نباید از فرصتهایی که در کشور وجود دارد غافل شویم و باید با یک تجارت سودمند بخش بزرگی از بازارهای جهانی را مورد هدف قرار دهیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو