پیشنهاد وسوسه‌انگیز آذربایجان به ترکیه

منبع: برترین ها

12

1401/8/23

12:35


آذربایجان و ترکیه در زمینه‌های مختلف اقتصادی با یکدیگر همکاری دارند و تجارت دوجانبه آنها میلیاردی است. بنابراین، آذربایجان می‌خواهد روابط تجاری مشابهی با پاکستان ایجاد کند که بتواند اقتصاد یکدیگر را تکمیل کند.

ایلنا: خزر فرهادوف سفیر جمهوری آذربایجان در اسلام آباد گفته است که پاکستان، آذربایجان و ترکیه پتانسیل خوبی برای ایجاد یک بلوک اقتصادی برای دستیابی به نتایج بهتر برای اقتصادهای خود دارند.

وی در گفتگو با جامعه بازرگانان و در جریان بازدید از اتاق بازرگانی و صنایع اسلام آباد (ICCI)، تاکید کرد که آذربایجان مشتاق است تجارت دوجانبه با پاکستان را تقویت کند چون برای هر دو کشور بسیار مفید خواهد بود.

این مقام آذری تصریح کرد: آذربایجان و ترکیه در زمینه‌های مختلف اقتصادی با یکدیگر همکاری دارند و تجارت دوجانبه آنها میلیاردی است. بنابراین، آذربایجان می‌خواهد روابط تجاری مشابهی با پاکستان ایجاد کند که بتواند اقتصاد یکدیگر را تکمیل کند.

وی افزود: اقتصاد آذربایجان در مسیر رشد ثابتی قرار داشته و خود را به عنوان یک مرکز حمل و نقل استراتژیک بین اروپا و آسیا قرار داده است. 

فرهادوف گفت: بنابراین، همکاری نزدیک با پاکستان راه‌های جدیدی را برای اسلام آباد برای ارتقای روابط تجاری با آسیای مرکزی باز خواهد کرد.

سفیر آذربایجانبا اشاره به اینکه آذربایجان مناطق صنعتی زیادی ایجاد کرده است، از سرمایه گذاران پاکستانی خواست فرصت‌های سرمایه گذاری مشترک و سرمایه گذاری را بررسی کنند

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو