با این لواشک ها زندگیتو خوشمزه کن

منبع: نمکستان

5

1401/9/4

16:57


اگر به دنبال راهی برای افزایش ثروت و بهبود اوضاع زندگی هستید باید بگویم استفاده از مشاغل خانگی یکی از بهترین راه های کسب درآمد می باشد در این زمینه ما کار در حیطه ی لواشک را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم و امیدواریم بتوانید موفق عمل کنید برای آشنایی بهتر با انواع لواشک پرطرفدار با ما همراه باشید.

اگر به دنبال راهی برای افزایش ثروت و بهبود اوضاع زندگی هستید باید بگویم استفاده از مشاغل خانگی یکی از بهترین راه های کسب درآمد می باشد در این زمینه ما کار در حیطه ی لواشک را به شما عزیزان پیشنهاد می دهیم و امیدواریم بتوانید موفق عمل کنید برای آشنایی بهتر با انواع لواشک پرطرفدار با ما همراه باشید.

لواشک ترش

لواشک ترش

لواشک ترش یکی از محصولاتی می باشد که امروزه از فروش بالایی برخوردار می باشد به همین جهت این مجموعه سعی کرده است قیمت لواشک ترش کاهش داده تا همه افراد توانایی خرید آن را داشته باشند. ما ایرانی ها علاقه خاصی به تنقلات داریم و گاهی این تنقلات را برای بهداشت بیشتر در خانه تهیه می کنیم. خوردن تنقلاتی مانند لواشک و کشک و قارا برای برخی از ما لذت بسیار زیادی دارد و باعث می شود گاهی در خوردن آنها حتی زیاده روی کنیم. تهیه لواشک می تواند در خانه بسیار لذت بخش باشد. مزه ترش و و گاهی شورمزه ان باعث می شود حس بسیار خوبی به ما دست دهد. لواشک هایی که در خانه و با میوه های بهاری و تابستانی تهیه می شوند طعم بسیار دلچسبی دارند. لواشک باید بدون آفت زنده (مانند شش پایان، کنه‌ها وکپک‌ها) باشد. ضخامت ورقه لواشک نباید از یک میلیمتر کمتر و از ۵ میلیمتر بیشتر باشد و حتی‌الامکان یکنواخت باشد. لواشک باید به رنگ طبیعی میوه‌های به کار رفته در تهیه آن و یا کمی تیره‌تر باشد.

لواشک خانگی

لواشک خانگی

لواشک یک خوراکی ایرانی است که از شیرهٔ غلیظ‌ شده و قوام ‌آمدهٔ میوه‌هایی همچون آلوچه، زردآلو ،آلو، قیسی، کیوی و امثال آن تهیه می‌کنند و همچون نان لواش آن را پهن و نازک می‌کنند تا خشک شود .با ما همراه باشید تا از قیمت لواشک خانگی آگاه شوید.

لواشک‌های صنعتی حاوی اسیدیته بالایی هستند. مکیدن آنها به مدت طولانی باعث فرسایش سطح مینای دندان و پوسیدگی زود هنگام می‌شود. از طرفی، مصرف مکرر این خوراکی می‌تواند باعث افزایش ترشح اسید معده و سوزش معده شود. لواشک‌های صنعتی کالری زیادی دارند. در تهیه این محصولات از شکر یا خرمای تغلیظ شده به مقدار زیاد استفاده می‌شود. مصرف این محصول برای مبتلایان به دیابت و اضافه وزن توصیه نمی‌شود.

بر خلاف تصور عامه‌، لواشک کسی را لاغر نمی‌کند بلکه لواشک‌ها با افزایش ترشح بزاق و اسید معده، غذا و چربی موجود درآن را زودتر هضم می‌کند و به گرسنگی زود هنگام و افزایش اشتها و چاقی منجر می‌شود. لواشک‌های صنعتی به دلیل نمک زیاد برای مبتلایان به فشار خون بالا، بیماران کلیوی و قلبی ـ عروقی محدودیت مصرف دارد و اصلا توصیه نمی‌شود.

لواشک کیوی

لواشک کیوی

خشک‌کردن زیر نور خورشید از ساده‌ترین و متداول‌ترین روش‌‌های تهیه لواشک است. برای تهیه لواشک آماده و اطلاع از قیمت لواشک کیوی تا پایان مطلب با ما همراه باشید. اما امروزه از وسایلی چون شوفاژ، بخاری، فر و میوه خشک کن نیز برای تهیه لواشک استفاده می‌شود. برای تهیه این لواشک در فر، بعد از تهیه سس لواشک، یک سینی فلزی را کمی چرب کرده و مواد را درون آن پهن کنید.

فر را روی دمای ۸۰- ۵۰ درجه تنظیم کرده و سینی فر را درون آن قرار دهید. (درب فر را نیمه باز بگذارید.)بعد از گذشت تقریبا یکساعت، خواهید دید که کم کم آب اضافی لواشک در حال تبخیر شدن است.پس از آنکه لواشک به رطوبت موردنظرتان رسید، فر را خاموش کرده و لواشک را بیرون بیاورید.

لواشک میوه یکی از تنقلات محبوب در سرتاسر دنیاست که از شیره غلیظ‌شده و قوام‌آمده میوه‌هایی مانند آلوچه، زردآلو، آلو، قیسی، کیوی و امثال آن تهیه می‌شود. امیدواریم از این مطلب استفاده لازم را برده باشید و تجربیات خود در خصوص تهیه لواشک کیوی را با ما و دیگر دوستان خود در ستاره، در میان بگذارید. توصیه می‌کنیم با تهیه تنقلات خانگی سلامت خود و خانواده‌تان را حفظ کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو