بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023 ، 2022 و تمام دوران

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023 ، 2022 و تمام دوران


منبع: فیگار

93

1401/9/4

23:01


بهترین فیلم های IMDB در سال 2023 یا سوال امسال فیلم از نظر IMDB چی ببینیم پر طرفدار هستند. با ما و بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023…

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023 ، 2022 و تمام دوران

بهترین فیلم های IMDB در سال 2023 یا سوال امسال فیلم از نظر IMDB چی ببینیم پر طرفدار هستند. با ما و بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023 را معرفی کنیم.

بهترین فیلم از نظر IMDB

هر سال وقتی به ماه آبان و آذر می‌رسیم بسیاری از دوست‌داران سینما و بهترین فیلم های سال 2023 از نظر آی ام دی بی به دنبال بهترین فیلم imdb امسال هستند تا فیلم های مورد انتظار imdb در سال 2023 که باید ببینند و لذت دو علم را با تماشای آن‌ها ببرند.

مقالات مکمل:

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها در سال 2022 که قبل از مرگ باید ببینید

بهترین فیلم های سینمایی جهان از نگاه IMDB

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

بهترین فیلم های سال 2023 از نظر IMDB

فهرست عناوینی از 22 تا از بهترین فیلم های سینمایی از نظر imdb سال 2023 که باید قبل از هر فیلم دیگری به عنوان بهترین فیلم جدید از نگاه IMDB ببینید را در یک نگاه در لیست زیر ببینید و با کلیک روی هر کدام به معرفی آن‌ها منتقل می‌شوید تا اطلاعات لازم را درباره‌ی آن‌ها کسب کنید:

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

تنوع آثار بهترین فیلم‌های ۲۰۲۳ جالب توجه است؛ از آثار تاریخی زندگینامه‌ای و اکشن‌های نفس‌گیر گرفته تا ابرقهرمانی‌ها و انیمیشن‌های محبوب. سینمای سال ۲۰۲۳ طرفداران آثار مستقل را هم دست خالی نخواهد گذاشت، همانطور که عاشقان ژانر ترسناک سال جذابی را پیش رو دارند.

بیشتر بخوانید:

پر بیننده ترین فیلم ها و سریال های 2022 + 2021 از نگاه IMDB

John Wick: Chapter 4

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • تاریخ اکران: 24 مارس 2023 (4 فروردین 1402)
  • ژانر: اکشن، تریلر، جنایی
  • کارگردان: چاد استهلسکی (Chad Stahelski)
  • بازیگران: کیانو ریوز، داننی ین، هیلی بری، ایان مک‌شین و…

جان ویک: بخش ۴ یک فیلم اکشن و نئو-نوآر آمریکایی رو به اکران در ادامه فیلم جان ویک: بخش ۳ – پارابلوم (۲۰۱۹) است. این فیلم چهارمین قسمت در سری فیلم‌های جان ویک به کارگردانی چاد استاهلسکی، با فیلم‌نامه‌ای مشترک به نویسندگی شی هتن و مایکل فینچ است که براساس کاراکترهای دریک کولستاد ساخته شده‌است. کیانو ریوز در این فیلم یکبار دیگر نقش جان ویک را ایفا می‌کند.

جان ویک بعد از سه قسمت هنوز نمی‌خواهد دست از اسلحه بردارد و او را باز هم در چهارمین قسمت با صحنه‌های اکشن خواهیم دید.

تریلر فیلم جان ویک 4 را ببینید:

Imaginary Friends

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

متاسفانه هیچگونه اطلاعی از این فیلم کمدی، درام و خانوادگی که مشخص نیست در سال 2023 قرار است اکران شود یا 2024 بیرون نیامده است.

Ant-Man and the Wasp: Quantumania

بهترین فیلم های جدید

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • تاریخ اکران: 17 فوریه 2023 (28 بهمن 1401)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی، علمی تخیلی
  • کارگردان: پیتون رید (Peyton Reed)
  • بازیگران: پاول راد، اونجلین لیلی، کاترین نیوتن، جاناتان کاجورز، بیل مورری و…

مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس مارول کامیکس ساخته شده‌است و شخصیت‌های اسکات لانگ / مرد مورچه‌ای و هوپ پیم / واسپ در آن حضور دارند. این فیلم که توسط مارول استودیوز تولید و توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود، قرار است دنباله‌ای بر فیلم‌های مرد مورچه‌ای (۲۰۱۵) و مرد مورچه‌ای و زنبورک (۲۰۱۸) و سی و یکمین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد. این فیلم را پیتون رید از فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی جف لاونس کارگردانی کرده و پل راد در نقش اسکات لنگ و اوانجلین لیلی در نقش هوپ ون داین در کنار مایکل داگلاس، میشل فایفر، کاترین نیوتون و جاناتان میجرز از بازیگران آن هستند.

یکی دیگر از فیلم های سال ۲۰۲۳ سومین قسمت فیلم مرد مورچه‌ای است. این فیلم در واقع سی و یکمین فیلم دنیای مارول است و در آن شخصیت‌های اسکات لنگ (مرد مورچه‌ای) و هوپ پیم (زنبورک) را خواهیم دید. به نظرتان این فیلم مارول می‌تواند لقب بهترین فیلم اکشن سال ۲۰۲۳ را به خود اختصاص دهد؟

تریلر فیلم مرد مورچه‌ای و زنبورک: شیدایی کوانتومی را ببینید:

Untitled Star Trek Sequel

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

از این فیلم در ژانر اکشن و رازآلود هیچگونه اطلاعی موجود نیست اما از نگاه آی ام دی بی جزو بهترین فیلم های سال 2023 از نظرش است که باید دیده شود.

Indiana Jones 5

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • تاریخ اکران: 30 ژوئن 2023 (9 تیر 1402)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: جیمز مانگولد (James Mangold)

پنجمین فیلم بدون عنوان ایندیانا جونز یک فیلم اکشن-ماجراجویی آمریکایی و رو به انتشار به کارگردانی جیمز منگولد از فیلم‌نامه‌ای است که توسط منگولد، جز باترورث و جان-هنری باترورث نوشته شده‌است. هریسون فورد بار دیگر نقش ایندیانا جونز را در این فیلم ایفا خواهد کرد.

در این فیلم گروه بازیگران جدید از جمله فیبی والر-بریج، مس میکلسن، توماس کرچمان، بوید هالبروک، شانت رنه ویلسون، توبی جونز و آنتونیو باندراس حضور دارند. این فیلم دنبالهٔ ایندیانا جونز و قلمرو جمجمه بلورین (۲۰۰۸) است و پنجمین فیلم از مجموعه فیلم‌های ایندیانا جونز محسوب می‌شود.

این نخستین فیلم در این مجموعه است که توسط استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع می‌شود و به‌طور کلی نخستین فیلم لایو-اکشن این استودیو خارج از فرنچایز جنگ ستارگان پس از خرید لوکاس‌فیلم توسط دیزنی در سال ۲۰۱۲ است.

قسمت پنجم سری فیلم Indiana Jones یکی از فیلم های مورد انتظار 2023 است که در آن ماجراجویی‌های باستان‌شنان و کاشف زبردستی که به دل خطر می‌زند را خواهیم دید.

The Nightingale

بهترین فیلم از نظر IMDB

بهترین فیلم از نظر IMDB

بلبل یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر درام برای سال ۲۰۲۳ به کارگردانی ملانی لوران که براساس رمانی به همین نام اثر کریستین هانا در سال ۲۰۱۵ است. بازیگران اصلی این فیلم داکوتا فانینگ و ال فانینگ هستند.

دو خواهر برای زنده ماندن و مقاومت در برابر اشغال فرانسه توسط آلمان در طول جنگ جهانی دوم تلاش می‌کنند. فیلمبرداری اصلی در ۲۶ اکتبر سال ۲۰۲۰ در بوداپست مجارستان و لس آنجلس کالیفرنیا آغاز شد.

Oppenheimer

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • تاریخ اکران: 21 جولای 2023 (30 تیر 1402)
  • ژانر: کمدی
  • کارگردان: کریستوفر نولان (Christopher Nolan)
  • بازیگران: رامی مالک، سیلیان مورفی، مت دیمن و…

فیلم Oppenheimer قصه جی.رابرت اوپنهیمر، فیزیکدان نظری و ظهور بمب اتم طی پروژه منهتن در دوران جنگ جهانی دوم را روایت می‌کند. این فیلم با حضور بازیگران مطرح و کارگردانی کریستوفر نولان، یکی از مورد انتظارترین فیلمهای ۲۰۲۳ محسوب می‌شود.

Roosevelt

بهترین فیلم های سال 2023 از نظر آی ام دی بی

بهترین فیلم های سال 2023 از نظر آی ام دی بی

یک درام بیوگرافی درباره رئیس جمهور تئودور روزولت. تئودور روزولت (زاده ۲۷ اکتبر ۱۸۵۸ – درگذشته ۶ ژانویه ۱۹۱۹) بیست و ششمین رئیس‌جمهور ایالات متحده آمریکا از حزب جمهوری‌خواه بود.

Shazam! Fury of the Gods

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • کارگردان: David F. Sandberg
  • تاریخ اکران: ۲۶ اسفند ۱۴۰۱

شزم! خشم خدایان یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس شخصیت دی‌سی کامیکس، شزم ساخته شده‌است. تولید این فیلم بر عهدهٔ نیو لاین سینما، دی‌سی فیلمز و سفرن کمپانی است، و از طریق برادران وارنر پیکچرز توزیع خواهد شد.

این فیلم دنبالهٔ شزم! (۲۰۱۹) و دوازدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی است. کارگردانی این فیلم را دیوید اف. سندبرگ بر اساس فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی هنری گیدن و کریس مورگان بر عهده داشته‌است و زکری لی‌وای، اشر آنجل، جک دیلن گریزر، ریچل زگلر، آدام برودی، راس باتلر، مگان گود، لوسی لیو، جایمن هانسو و هلن میرن در آن ایفای نقش می‌کنند. در این فیلم، خانواده ای از قهرمانان نوجوان به رهبری بیلی بتسون / شزم با دختران اطلس مبارزه می‌کنند.

مارول سال ۲۰۲۳ را با دستانی پر آغاز خواهد کرد اما دی‌سی هم بی‌کار ننشسته و طی این سال میلادی با فیلم «شزم! خشم خدایان» مسیر جهان ابرقهرمانی توسعه‌یافته خود را ادامه می‌دهد.

«شزم! خشم خدایان» دنباله‌ای است برای فیلم «شزم!» ساخته سال ۲۰۱۹ و دوازدهمین اثر دنیای توسعه‌یافته دی‌سی در نظر گرفته می‌شود. در این فیلم گروهی از قهرمانان نوجوان تحت رهبری بیلی بتسون‌ با دختران اطلس مبارزه می‌کنند. دیوید اف. سندبرگ کارگردان قسمت اول مجموعه و هنری گایدن نویسنده آن، هر دو همین نقش‌ها را در قسمت دوم هم برعهده داشته‌اند.

تریلر فیلم شزم! خشم خدایان را ببینید:

The Three Musketeers: Milady

بهترین فیلم از نظر IMDB, بهترین فیلم های سال 2023 از نظر آی ام دی بی

بهترین فیلم از نظر IMDB

اقتباسی از رمان «سه تفنگدار» اثر الکساندر دوما.

سه تفنگدار (به فرانسه: Les Trois Mousquetaires) رمانی است اثر نویسنده فرانسوی الکساندر دوما؛ این رمان با شعار «همه برای یکی، یکی برای همه» به شهرت رسید. دوما در کتاب به قهرمانی‌ها و دلاوری‌های سه تن از تفنگداران پادشاه لوئی سیزدهم به نام‌های آتوس، پورتوس، آرامئیس و نیز جوانی دلیر و باهوش به نام دارتانیان که پس از کش و قوس‌های فراوان میانشان، در نهایت پیمان برادری و دوستی با یکدیگر می‌بندند را شرح می‌دهد.

این چهار نفر در همه مهالک و مخاطرات با یکدیگر بودند. الکساندر دوما در این رمان اشخاص، زندگی و تاریخ قسمتی کوچک از تاریخ فرانسه را با مهارتی ویژه به خوانندگان نشان می‌دهد. فیلم‌هایی که از این رمان ساخته شده در سبکی قرار می‌گیرد که در فیلم‌سازی به آن فیلم شمشیربه‌دستان گفته می‌شود.

Fast X

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • تاریخ اکران: 19 مه 2023 (29 اردیبهشت 1402)

فست اکس (همچنین با نام سریع و خشمگین ۱۰ شناخته می‌شود) یک فیلم اکشن آمریکایی به کارگردانی لویی لتریر و نویسندگی جاستین لین و دن مازیو است که در سال ۲۰۲۳ منتشر خواهد شد. این فیلم دنباله‌ای بر اف۹ (۲۰۲۱) است و دهمین قسمت اصلی و یازدهمین فیلم بلند از مجموعهٔ سریع و خشمگین به‌شمار می‌رود. در این فیلم وین دیزل، میشل رودریگز، تایریس گیبسون، کریس «لوداکریس» بریجز، جوردانا بروستر، ناتالی امانوئل، سونگ کانگ، مایکل روکر، شارلیز ترون، جیسون موموآ، دانیلا ملچیور و بری لارسون ایفای نقش می‌کنند.

با اینکه جزئیاتی از داستان این فیلم هنوز منتشر نشده، اما می‌دانیم که باز هم قرار است با رانندگی‌های خطرناک و عجیب هیجان‌زده شویم.

The Monkey King

بهترین فیلم imdb امسال

بهترین فیلم imdb امسال

پس از اینکه پادشاه اژدها عصایی را می‌دزدد، پادشاه میمون برای بازگرداندن آن به ماموریتی می‌رود. اما بزرگترین دشمن او باعث می‌شود که غرور می‌تواند ماجرا ساز شود.

Dune: Part Two

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • تاریخ اکران: 17 نوامبر 2023 (26 آبان 1402)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: دنیس ویلنیو (Denis Villeneuve)

تلماسه: بخش دو یک فیلم علمی تخیلی حماسی آمریکایی در حال تولید به کارگردانی دنی ویلنوو بر پایهٔ فیلمنامه‌ای از ویلنوو، جان اسپیتز و اریک راث است. این فیلم به‌عنوان دنبالهٔ مستقیم تلماسه (۲۰۲۱)، دومین اقتباس برنامه‌ریزی‌شده بر پایهٔ نیمهٔ دومِ کتابِ نخست از رمانی به همین نام از سال ۱۹۶۵ اثر فرانک هربرت است.

بازیگران بازگشته از فیلم اول عبارتند از تیموتی شالامی، ربکا فرگوسن، جاش برولین، استلان اسکاشگورد، دیو باتیستا، استیون مک‌کینلی هندرسون، زندایا، شارلوت رمپلینگ و خاویر باردم؛ از بازیگران جدید می‌توان به فلورنس پیو، آستین باتلر، کریستوفر واکن و لئا سیدو اشاره کرد.

یکی از فیلم هایی که در سال 2023 منتشر می شوند، ادامه فیلم Dune با عنوان Dune: Part Two است که پاول دوش به دوش فرمن برای آزادی سیاره بیابانی اراکیس مبارزه می‌کند.

Guardians of the Galaxy Vol. 3

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • کارگردان: James Gunn
  • تاریخ اکران: ۱۵ اردیبهشت ۱۴۰۲

نگهبانان کهکشان بخش ۳ یک فیلم ابرقهرمانی آمریکایی است که بر اساس تیم ابرقهرمانی نگهبانان کهکشان محصول مارول کامیکس ساخته شده و توسط مارول استودیوز تولید و به وسیلهٔ استودیو سینمایی والت دیزنی توزیع خواهد شد.

این فیلم در نظر گرفته شده که دنباله‌ای بر نگهبانان کهکشان (۲۰۱۴) و نگهبانان کهکشان بخش ۲ (۲۰۱۷) و سی و دومین فیلم در دنیای سینمایی مارول باشد. این فیلم به نویسندگی و کارگردانی جیمز گان ساخته شده و در آن گروهی از بازیگران متشکل از کریس پرت، زوئی سالدانیا، دیو باتیستا، وین دیزل، بردلی کوپر، کارن گیلان، پام کلمنتیئف، الیزابت دبیکی، شان گان، سیلوستر استالونه، ویل پولتر، چوکودی ایووجی و ماریا باکالوا حضور دارند. در این فیلم، نگهبانان برای دفاع از جهان و محافظت یکی از خودشان دست به انجام مأموریتی می‌زنند.

پیتر کویل که هنوز درگیر از دست‌دادن گامورا است باید تیمش را جمع کند تا در مأموریتی بسیار پیچیده از کیهان دفاع کنند؛ ماموریتی که عدم موفقیت در آن می‌تواند به معنای نابودی نگهبانان کهکشان باشد.

فیلم سینمایی ابرقهرمانی «نگهبانان کهکشان ۳» دنباله دو قسمت قبلی این مجموعه و در کل سی و دومین فیلم جهان سینمایی مارول است. این فیلم دومین اثر در فاز پنجم مارول خواهد بود و توسط جیمز گان که دو قسمت قبلی را جلوی دوربین برد کارگردانی می‌شود.

Wonka

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • کارگردان: Paul King
  • تاریخ اکران: ۲۴ آذر ۱۴۰۲

وانکا یک فیلم رو به انتشار در ژانر فانتزی موزیکال به کارگردانی پل کینگ است که بر پایهٔ فیلم‌نامه‌ای به نویسندگی سایمن فارنابی و پل کینگ در حال ساخت است. این فیلم پیش‌درآمدی از رمان چارلی و کارخانه شکلات‌سازی نوشتهٔ رولد دال است و در آن تیموتی شالامی در نقش ویلی وانکا ایفای نقش می‌کند. این فیلم برای انتشار در ۱۵ دسامبر ۲۰۲۳ از طریق برادران وارنر پیکچرز برنامه‌ریزی شده‌است.

«وانکا» یک فیلم فانتزی موزیکال است که از نظر خط داستانی نقش پیش‌درآمد رمان چارلی و کارخانه شکلات‌سازی را برعهده دارد. نقش ویلی وانکا در این فیلم برعهده تیموتی شالامی است و فیلم قرار است داستا ویلی وانکا، اولین روزهای او در نقش یک شکلات‌ساز و ماجراهایش پیش از افتتاح مشهورترین کارخانه شکلات‌سازی جهان را بازگو کند.

Aquaman and the Lost Kingdom

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • کارگردان: James Wan
  • تاریخ اکران: ۴ دی ۱۴۰۲

آکوامن و پادشاهی گم‌شده یک فیلم رو به انتشار آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی، بر پایهٔ شخصیت آکوامن از دی‌سی کامیکس است. ساخت این فیلم بر عهدهٔ دی‌سی فیلمز، د سفرن کمپانی و اتومیک مانسترز پروداکشنز است و برای توزیع توسط برادران وارنر پیکچرز برنامه‌ریزی شده‌است.

در نظر گرفته شده که این فیلم دنباله آکوامن (۲۰۱۸) و سیزدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی (DCEU) باشد. این فیلم به کارگردانی جیمز وان از فیلم‌نامه‌ای به قلم دیوید لسلی جانسون-مک‌گلدریک ساخته خواهد شد و جیسون موموآ در نقش آرتور کاری / آکوامن، درکنار بازیگرانی نظیر امبر هرد، پاتریک ویلسون، دولف لاندگرن، یحیی عبدالمتین دوم، تمورا موریسون و نیکول کیدمن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

خط داستانی فیلم سینمایی ابرقهرمانی‌ «آکوامن و پادشاهی گم‌شده» هنوز روشن نیست اما می‌دانیم این فیلم قرار است دنباله‌ فیلم «آکوامن» باشد که سال ۲۰۱۸ اکران شد. «آکوامن و پادشاهی گم‌شده» پانزدهمین فیلم در دنیای توسعه‌یافته دی‌سی است. جیسون موموآ برای ایفای نقش اصلی این فیلم هم حضور خواهد داشت و کارگردانی اثر برعهده جیمز وان خواهد بود.

Dungeons & Dragons: Honor Among Thieves

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • کارگردان: Jonathan Goldstein, John Francis Daley
  • تاریخ اکران: ۱۲ اسفند ۱۴۰۱

سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان یک فیلم رو به انتشار فانتزی-ماجراجویی آمریکایی به نویسندگی و کارگردانی جاناتان گلداستاین و جان فرانسیس دالی، بر پایهٔ بازی نقش‌آفرینی به همین نام و راه‌اندازی مجدد مجموعه فیلم‌هایی به همین نام است. بازیگران اصلی فیلم کریس پاین و میشل رودریگز هستند و در ۳ مارس ۲۰۲۳ توسط پارامونت پیکچرز به صورت سینمایی منتشر خواهد شد.

فیلم سینمایی «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان» یک اثر فانتزی ماجراجویانه است که براساس یک بازی ویدیویی به نام سیاه‌چال‌ها و اژدهایان ساخته شده است. فیلم روایتگر داستان یک دزد و گروهی از ماجراجویان همراه او است که ماجراجویی جذابی را آغاز می‌کنند اما روبه‌روشدن‌شان با برخی افراد به طرز خطرناکی شرایط را برایشان پیچیده می‌کند.

پیش از این شاهد اکران یک سه‌گانه سینمایی با عنوان «سیاه‌چال‌ها و اژدهایان» در فاصله سال‌های ۲۰۰۰ تا ۲۰۱۲ بودیم اما این اثر سینمایی جدید رابطه با آن سه‌گانه ندارد و در واقع راه‌اندازی مجدد مجموعه به حساب می‌آید.

تریلر فیلم سیاه‌چال‌ها و اژدهایان: افتخار در میان دزدان را ببینید:

Transformers: Rise of the Beasts

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • تاریخ اکران: 9 ژوئن 2023 (19 خرداد 1402)
  • ژانر: اکشن، علمی تخیلی
  • کارگردان: استیون کاپل جی آر. (Steven Caple Jr.)

تبدیل‌شوندگان: ظهور جانوران یک فیلم اکشن و علمی تخیلی آمریکایی آماده اکران برای سال ۲۰۲۳ که بر اساس خط بازی‌های تبدیل‌شوندگان (ترانسفورمرز) و عمدتاً تحت تأثیر خط داستانی «جنگ جانوران» ساخته شده‌است.

این هفتمین قسمت از مجموعه فیلم‌های لایو اکشن تبدیل‌شوندگان و دنباله‌ای بر فیلم بامبلبی (۲۰۱۸) محسوب می‌شود. این فیلم به کارگردانی استیون کیپل جونیور با بازی آنتونی راموس، دومینیک فیش بک و لورین ولز است. فیلم حول محور آپتیموس پرایم در سال ۱۹۹۴ در بروکلین، شهر نیویورک و بخش‌هایی از پرو خواهد بود.

وقایع فیلم تبدیل‌شوندگان: ظهور هیولاها در دهه 1990 میلادی رخ می‌دهد. در این فیلم ماکسیمال‌ها، پریداکان‌ها و ترورکان‌ها به جنگ بین اتوبات‌ها و دسپتیکان‌ها در زمین می‌پیوندند.

Mission: Impossible 7 – Dead Reckoning: Part 1

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • تاریخ اکران: 14 جولای 2023 (23 تیر 1402)
  • ژانر: اکشن، ماجراجویی
  • کارگردان: کریستوفر مک‌کوئری (Christopher McQuarrie)

مأموریت: غیرممکن – روزشمار مرگ قسمت اول، یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر اکشن و جاسوسی به نویسندگی، تهیه‌کنندگی و کارگردانی کریستوفر مک‌کوری است که در سال ۲۰۲۳ اکران خواهد شد.

روزشمار مرگ دنباله‌ای بر فیلم مأموریت: غیرممکن – فال‌اوت (۲۰۱۸) است و در مجموع هفتمین فیلم از مجموعه فیلم‌های مأموریت غیرممکن به‌شمار می‌رود. بعد از فیلم ملت سرکش و فال‌اوت، این سومین فیلم از مجموعه است که کریستوفر مک‌کوری آن را کارگردانی کرده که او را تبدیل به نخستین کسی می‌کند که بیش‌تر از یک فیلم این مجموعه را کارگردانی کرده‌است. تام کروز در نقش ایتن هانت نقش خودش را دوباره تکرار می‌کند و ربکا فرگوسن، وینگ ریمز، سایمون پگ و ونسا کربی هایلی اتول، پام کلمنتیئف، شیا ویگهام، نیکلاس هولت و هنری چرنی نیز دیگر بازیگران فیلم هستند.

مجموعه فیلم‌های ماموریت غیرممکن با بازی تام کروز از آن دسته فیلم‌های هیجان‌انگیزی است که سال‌ها آدرنالین خونمان را بالا و پایین می‌برند. قسمت هفتم این مجموعه قرار است سال بعد اکران شود. این فیلم که با بودجه 290 میلیون دلاری ساخته شده، در فهرست فیلمهای برتر ۲۰۲۳ قرار می‌گیرد.

The Marvels – 2022

بهترین فیلم مارول, فیلم های مارول 2022, فیلم مارول 2022, بهترین فیلم مارول 2022, بهترین فیلم 2022 مارول, بهترین فیلم های 2022 مارول, مارول ترین فیلم 2022, مارول ترین فیلم های 2022, فیلم های 2022 مارول, فیلم 2022 مارول

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

در حالی که به اندازه امثال Avengers: Endgame موفق نبود، اولین ماجراجویی کاپیتان مارول همچنان موفقیت بزرگی بود. طبق معمول برای مارول، تقریباً هیچ چیز در مورد طرح Captain Marvel 2 هنوز تا اکران مشخص نیست.

با این حال، در روزگار مدرن اتفاق می‌افتد. در ادامه، که به طور رسمی به عنوان Marvels نامگذاری شده است، کارول با مونیکا رمبو (تیمونا پریس) و کامالا خان (ایمان ولانی) که اکنون بزرگ شده اند متحد می‌شود. نیا داکوستا کارگردانی این فیلم را بر عهده دارد و مگان مک دانل از WandaVision رسماً فیلمنامه را قلم می‌زند. یکی از جدی ترین و بهترین فیلم های مارول 2022 همین فیلم است که باید به آن اشاره می‌شد.

Knock at the Cabin

بهترین فیلم های جدید

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • کارگردان: M. Night Shyamalan
  • بازیگران: Dave Bautista, Jonathan Groff, Ben Aldridge
  • تاریخ اکران: ۱۴ بهمن ۱۴۰۱

«در کابین را بزن» یک فیلم ترسناک روانشناختی است که بر اساس رمان «کابینی در انتهای جهان» ساخته شده و سال ۲۰۲۳ میلادی به نمایش درخواهد آمد.

فیلم ماجرایی ترسناک را درباره یک خانواده سه نفره بازگو می‌کند که تعطیلات‌شان را در یک کلبه دورافتاده سپری می‌کنند. این خانواده توسط چهار غریبه گروگان گرفته می‌شوند تا برای پیشگیری از وقایعی که منجر به آخرالزمان می‌شود، دست به فداکاری بزنند.

ام. نایت شامالان کارگردان فیلم سینمایی «در کابین را بزن» سال ۲۰۲۱ با فیلم «اولد» فعالیت‌های خود را پیگیری کرد. محبوب‌ترین و تحسین‌شده‌ترین فیلم این کارگردان اثر ترسناک «حس ششم» (The Sixth Sense) ساخته سال ۱۹۹۹ است. جالب است بدانید که برخی از طرفداران سینما می‌گویند این فیلم یکی از بهترین فیلمهای 2023 است که قبل از مرگ باید ببینید.

تریلر فیلم ضربه زدن به کابین را ببینید:

Kraven the Hunter

بهترین فیلم های 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023
  • تاریخ اکران: 6 اکتبر 2023 (14 مهر 1402)
  • ژانر: ماجراجویی، اکشن، ابرقهرمانی
  • کارگردان: جی. سی. شاندور (J. C. Chandor)
  • بازیگران: آریانا بی‌بوس، آرون تایلور-جوهانسون، راسل کرو، لوی میلر و…

کریون شکارچی یک فیلم رو به اکران آمریکایی در ژانر ابرقهرمانی است که بر اساس شخصیت به همین نام از مارول کامیکس ساخته شده‌است. این فیلم توسط کلمبیا پیکچرز با مشارکت مارول ساخته شده‌است.

این فیلم که توسط گروه سینمایی سونی پیکچرز توزیع می‌شود، قرار است چهارمین فیلم در دنیای مرد عنکبوتی سونی (SSU) باشد. کارگردانی این فیلم بر عهدهٔ جی. سی. چاندور است که بر اساس فیلم‌نامه‌ای از آرت مارکوم و مت هالووی و ریچارد ونک تکمیل می‌شود و آرون تیلور-جانسون در نقش اصلی آن بازی می‌کند.

Imaginary Friends

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

متاسفانه هیچگونه اطلاعی از این فیلم کمدی، درام و خانوادگی که مشخص نیست در سال 2023 قرار است اکران شود یا 2024 بیرون نیامده است.

Untitled Star Trek Sequel

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023

این فیلم همچون فیلم قبل هیچگونه اطلاعی از آن بیرون نیامده اما از نگاه آی ام دی بی جزو بهترین فیلم های سال 2023 از نظرش است که باید دیده شود.

The Three Musketeers: Milady

بهترین فیلم از نظر IMDB, بهترین فیلم های سال 2023 از نظر آی ام دی بی

بهترین فیلم از نظر IMDB

اقتباسی از رمان «سه تفنگدار» اثر الکساندر دوما.

سه تفنگدار (به فرانسه: Les Trois Mousquetaires) رمانی است اثر نویسنده فرانسوی الکساندر دوما؛ این رمان با شعار «همه برای یکی، یکی برای همه» به شهرت رسید. دوما در کتاب به قهرمانی‌ها و دلاوری‌های سه تن از تفنگداران پادشاه لوئی سیزدهم به نام‌های آتوس، پورتوس، آرامئیس و نیز جوانی دلیر و باهوش به نام دارتانیان که پس از کش و قوس‌های فراوان میانشان، در نهایت پیمان برادری و دوستی با یکدیگر می‌بندند را شرح می‌دهد.

این چهار نفر در همه مهالک و مخاطرات با یکدیگر بودند. الکساندر دوما در این رمان اشخاص، زندگی و تاریخ قسمتی کوچک از تاریخ فرانسه را با مهارتی ویژه به خوانندگان نشان می‌دهد. فیلم‌هایی که از این رمان ساخته شده در سبکی قرار می‌گیرد که در فیلم‌سازی به آن فیلم شمشیربه‌دستان گفته می‌شود.

The Monkey King

بهترین فیلم imdb امسال

بهترین فیلم imdb امسال

پس از اینکه پادشاه اژدها عصایی را می‌دزدد، پادشاه میمون برای بازگرداندن آن به ماموریتی می‌رود. اما بزرگترین دشمن او باعث می‌شود که غرور می‌تواند ماجرا ساز شود.

بیشتر بخوانید:

از همراهی شما تا انتهای نوشتار بهترین فیلم ها از نظر IMDB در سال 2023 سپاس‌گزار هستیم. حتما ما را با نظرات خود در رابطه با این نوشتار، آگاه کنید. شما می‌توانید به عنوان نویسنده مهمان در سایت فیگار عضو شوید و علاوه بر اشتراک نظرات خود در رابطه با مقاله‌ها، نقد فیلم ، نقد سریال ، اخبار سینما و مطالب خودتان را نیز انتشار دهید. برای مطالعه فراخوان مرتبط با آن بر روی لینک نویسنده مهمان کلیک نمایید. در ضمن شما همراهان عزیز می‌توانید به اینستاگرام فیگار جهتِ شناختِ مهمترین فیلم های ژانرهای مختلف و خلاصه نقد و بررسی‌های فیلم‌های روز دنیا مراجعه کنید.

سینما بهترین فیلم های 2023 بهترین فیلم های سینمایی جهان از نگاه IMDB John Wick Chapter 4 Imaginary Friends Ant-Man and the Wasp Quantumania Untitled Star Trek Sequel Indiana Jones 5 The Nightingale Oppenheimer Roosevelt Shazam Fury of the Gods The Three Musketeers Milady Fast X The Monkey King Dune Part Two Guardians of the Galaxy Vol. 3 Wonka Aquaman and the Lost Kingdom Dungeons Dragons Honor Among Thieves Transformers Rise of the Beasts Mission Impossible 7 – Dead Reckoning Part 1 The Marvels Knock At The Cabin Kraven the Hunter نئو-نوآر فیلم ابرقهرمانی مارول کامیکس دیزنی فیلم در دنیای سینمایی مارول جنگ جهانی کریستوفر نولان دی‌سی قهرمانان نوجوان حماسی نگهبانان کهکشان تیموتی شالامی ماجراجویانه براساس یک بازی ویدیویی جاسوسی ترسناک روانشناختی ‏ خانواده ام نایت شامالان بهترین انیمیشن های 2023 بهترین فیلم و سریال زامبی محور 2023 بهترین سریال های ترکی 2023 بهترین سریال های 2023 بهترین فیلم های مارول Marvel 2021 تا 2023 بهترین انیمه های 2023  نقد فیلم نقد سریال اخبار سینما ابرقهرمانی فیلم ها و سریال های جنایی و معمایی فیلم ها و سریال های عاشقانه فیلم‌های اکشن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو