بازی فکری ذهنی؛ دم سگ در کدام طناب گیر کرده است؟

منبع: خبرنما

26

1401/9/9

11:32


بازی فکری ذهنی: یک سگ قهوه ای رنگ در تله ای گیر افتاده است. آیا می توانید درطول 11 ثانیه تشخیص دهید دم سگ در کدام طناب گیر کرده است؟

بازی فکری ذهنی: یک سگ قهوه ای رنگ در تله ای گیر افتاده است. آیا می توانید درطول 11 ثانیه تشخیص دهید دم سگ در کدام طناب گیر کرده است؟ به تصویر نگاه کنید و پاسخ دهید.

توهمات نوری همیشه بینش شگفت انگیزی از نحوه عملکرد مغز ما می دهد. ترکیب خاصی از رنگ، نور و الگوها می تواند مغز ما را فریب دهد تا چیزی را که وجود ندارد به صورت بصری درک کنیم. خصوصا این‌گونه تست ها ارتباطات بین سلول های مغز و چشم را تقویت می کنند، سرعت تحلیل چشم و ذهن را بهبود می بخشند و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هستند. در واقع این تصاویر نحوه درک مغز از اشیا را به چالش می کشد.

برای شما: آزمون دقت: ۱۳ ثانیه وقت دارید تا گربه را پیدا کنید!

بازی فکری ذهنی؛ سگ را نجات دهید!

بازی فکری ذهنی

بازی های فکری نیاز به یک روش تفکر غیر متعارف دارند، با این حال، گاهی اوقات شامل یک رویکرد عالی نیز می شوند. به هر حال، در تصویر فوق شما باید تشخیص دهید دم سگ در کدام طناب گیر کرده است. اگرچه پاسخ درست در مقابل شماست، اما مجموع رشته ها گیج کننده و کار را سخت می کند.

.

.

.

.

.

.

برای شما: تست دقت تصویری؛ آیا می توانید اشتباه تصویر را در ۸ ثانیه تشخیص دهید؟

.

.

.

.

.

.

.

برای شما: تست دقت و بینایی: آیا می توانید کلید گمشده خانم را پیدا کنید؟

پاسخ بازی فکری را در اینجا جستجو کنید:

بازی فکری اساسا یک پازل برای ذهن است که با استفاده از منطق و تفکر حل می شود. بنابراین، با انجام هر بازی فکری مهارت های تفکر و تصمیم گیری خود را بهبود خواهید بخشید. همچنین این بازی ها به بهبود بینایی و دقت شما نیز کمک می کند.

به هر حال، زمان به پایان رسیده است. آیا توانستید تشخیص دهید دم سگ در کدام طناب گیر کرده است؟

اگر بله به شما تبریک می گوییم. اما اگر موفق نشدید، نگران نباشید، زیرا ما به شما کمک می کنیم.

برای شما: تست هوش خیانت: چه کسی دروغ می گوید، مرد یا زن؟

اکنون به وضوح به تمام طناب ها نگاه کنید. ساده ترین راه برای تشخیص کشیدن خطوط فرضی است.

بازی فکری ذهنی: به هر حال، ما جواب را در تصویر زیر مشخص کرده ایم:

دم سگ و تله

امیدواریم از انجام این بازی فکری لذت برده باشید.

توهم نوری

توهمات نوری تصاویری عمیقا جذاب هستند، اما متفاوت از آنچه ما می بینم. آن ها در فریب دادن ذهن ما عالی عمل می کنند. خصوصا تست هوش خیانت ارتباطات بین سلول های مغز را تقویت می کند، سرعت عملکرد ذهن را بهبود می بخشد و راهی موثر برای بهبود حافظه کوتاه مدت هست.

برای شما: آزمون پلیس مخفی: آیا می توانید در ۵ ثانیه پلیس مخفی را شناسایی کنید؟

توهم نوری می تواند پرتره ای از یک شی، نقاشی یا افراد باشند. توهمات نوری انواع زیادی دارد. مانند: توهمات فیزیکی، فیزیولوژیکی، تست های شخصیت شناسی… . برخی از آن ها، در حوزه روانکاوی کاربرد دارند و برخی دیگر در درک مهارت های بینایی، دقت و هوش. زیرا مغز ما انسان ها از زوایایی مختلف، تصاویر را به گونه­ی متفاوت برداشت و درک می کند.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند!

ببشتر بخوانید:

آزمون هوش زن و شوهر: نرگس یا مریم؟ کدام یک همسر مرد است؟

تست روانشناسی جالب: چه کسی را نجات می دهید، همسر یا دختر؟

آزمون بینایی: آیا می توانید در طول ۱۱ ثانیه مادر کودک را پیدا کنید؟

آزمون ببر پنهان: فقط ۲ درصد از بینندگان می توانند ببر پنهان شده در تصویر را پیدا کنند!

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو