بیانیه ی مجمع بسیج استان آذربایجان شرقی در اجلاس سالانه آذر ماه 1401

منبع: ساعد نیوز

9

1401/9/13

15:03


ساعدنیوز: مجمع بسیج استان آذربایجان شرقی در پایان اجلاس سالانه اش در آذرماه 1401 بیانیه ای منتشر کرد.

بیانیه ی مجمع بسیج استان آذربایجان شرقی در اجلاس سالانه آذر ماه 1401

به گزارش پایگاه خبری-تحلیلی ساعدنیوز، مجمع بسیج استان آذربایجان شرقی در پایان اجلاس سالانه این مجمع در تبریز بیانیه ای به شرح ذیل صادر کرد:

بسم الله الرحمن الرحیم

یریدون لیطفئوا نور الله بافواههم والله متم نوره و لو کره الکافرین

گرامی میداریم هفته بسیج و به ثمر نشستن درخت تنومند بسیج را که عطر شکوفه های آن در دلهای ملت های آزاده جهان همچنان بوی وصل بهار می دهد.

تفکر بسیج بزرگترین مصلحت و ضرورت انکار ناپذیری است که کشور و ملت را در برابر انواع هجمه ها ،توطئه ها ،فتنه ها و اقدامات ترکیبی دشمنان مصئون داشته نظام ولائی را گام به گام علی رغم مشکلات داخلی و خارجی به افقهای امید آفرین رسانده است و دشمنان انقلاب اسلامی سنگر به سنگر در حال شکست ذلت بار هستند.

مجمع بسیج سپاه استان آذربایجان شرقی ضمن محکوم کردن مجدد توطئه های ترکیبی کمیته براندازی جمهوری اسلامی ایران که با رویکرد ایجاد آشوبهای داخلی دنبال می شود با برگزاری اجلاس مجمع ضمن لبیک گویی به فرامین اخیر رهبر معظم انقلاب در مجمع بسیجیان اعلام می دارد :

1- با لطف و عنایت پروردگار متعال (( بسیجی می مانیم )) و افتحار می کنیم که دفتر این لشگر مخلص الهی را به همراه همه مجاهدان عالم امضاء نموده ایم.

2- برابر اوامر فرماندهی معظم کل قوا ،دشمنانمان را رصد خواهیم کرد و لحظه ایی چشم از توطئه های گوناگون آن برنخواهیم داشت.

3- با استعانت از خداوند متعال در محاسبه نفس و مبارزه با شیطان ، با تمام قوا در جهاد تبیین تلاش نموده ضمن تقویت بصیرت دینی و سیاسی ،دروغ پردازی ها ،شبهه افکنی ها و تردید آفرینی های دشمنان را رسوا خواهیم کرد.

4- تا پای جان در رکاب آن زعیم عالیقدر و در مکتب علوی و نبوی خواهیم ایستاد و برای ظهور منجی عالم بشریت (عج) همچون گذشته ایستاده منتظر خواهیم ماند و به وعده الهی امیدواریم که می فرمایند :««ولا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین»»

مجمع بسیج استان آذربایجان شرقی که متشکل از نخبگان علمی بسیج در عرصه های اقتصادی ،حکمرانی ،سیاسی ،اقتصادی ،سلامت و محیط زیست ،تربیتی ،خانواده ،حقوقی ،امنیتی و معدن می باشد. اولویتهای مهم را احصاء و به مسئولین ذیربط استانی و کشوری به شرح ذیل اعلام می دارد:

1-رفع چالش های پیش روی اقتصادی استان و کشور و حرکت چرخه های اقتصادی و توسعه همه جانبه در راستای عمل به شعار تولید ،دانش بنیان و اشتغال آفرین مقام معظم رهبری.

2- تسهیل در فعالسازی معادن استان اعم از استخراج و فراوری انواع معادن در خود استان و جلوگیری از خام فروشی و اصلاح قوانین واگذاری معادن در راستای رعایت منافع ملی کشور و منطقه و استحقاق حقوق استان از معادن در دستور کار و اجراء قرار گیرد.

3- تصویب قوانین برای پوشش خلاء های قانونی در جهت جلوگیری از سوء استفاده افراد حقیقی و حقوقی در فضای مجازی و حقیقی علیه ارزشها و امنیت جامعه و تصویب قوانین تحقق امنیت پایدار در جامعه.

4- توجه جدی به تحقق سبک زندگی اسلامی با محوریت مادر و جایگاه والای زن در جامعه در جهت تربیت نسل تراز انقلاب اسلامی.

و در پایان مجمع بسیجیان سپاه استان آذربایجان شرقی ضمن تجدید میثاق با آرمانهای بلند امامین انقلاب اسلامی در جهت تحقق دولت اسلامی و نیل به تشکیل تمدن نوین اسلامی ضمن احصاء چالش های پیش روی مسائل استان و ارائه راهکار با بهره مندی از فرصت ها و ظرفیت گروه های تخصصی مجمع بسیج آمادگی خود را در جهت کمک های فکری ،فرهنگی ،سیاسی ،عملیاتی حکمرانی و راهبردی به مسئولین تصمیم گیر و تصمیم ساز و مدیران اجرائی کشور و استان اعلام میدارد.

««و ما النصر الا من عند الله العزیز الحکیم»»

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو