چطور و از کجا عروسک خرس بزرگ ارزان قیمت و با کیفیت خریداری کنیم؟

چطور و از کجا عروسک خرس بزرگ ارزان قیمت و با کیفیت خریداری کنیم؟


منبع: فوت و فن

13

1401/9/13

16:32


 راهنمای جامع معرفی تولیدکنندگان و سایت های آنلاین فروش عروسک خرسی غول پیکر با ارزان ترین قیمت در تمامی شهر ها + ارسال رایگان

چطور و از کجا عروسک خرس بزرگ ارزان قیمت و با کیفیت خریداری کنیم؟

داشتن یک عروسک خرس بزرگ برای هر کسی میتواند لذت بخش باشد. فرقی نمیکند کودک باشید یا بزرگسال، اما کمتر کسی میتواند ادعا کند که یک عروسک خرسی زیبا نمی‌تواند برایش شگفت انگیز باشد. وقتی می خواهیم برای خودمان یا کسی که دوستش داریم یک عروسک خرس بخریم غالبا این سوال را از خودمان خواهیم کرد که چگونه یک عروسک خرس بزرگ ارزان خوب خریداری کنیم؟ با دنبال کردن ادامه ی مطلب به پاسخ خود خواهید رسید ….

تولیدی عروسک ارزان

برای بسیاری داشتن یک عروسک بزرگ به دلیل تفکر به قیمت  بسیار بالای آن، چالش محسوب میگردد. با افزایش قیمت دلار و گران‌تر شدن مواد اولیه تولید عروسک، با رشد ناگهانی قیمت در  حوزه عروسک سازی مواجه شدیم. قطعا این موضوع از طرف کودکان قابل درک نخواهد بود و همچنان در آرزوی داشتن عروسکهای مورد علاقه شان پافشاری می‌کنند.

با حضور مستقیم تولید کننده های عروسک خرس در فضای انلاین مانند فروشگاه آبنبات، دیگر لازم نیست به دنبال یک تولیدی عروسک ارزان قیمت باشید. چرا که طبق نظرسنجی انجام شده از مشتریان این کالا,  این فروشگاه بهترین کیفیت عروسک با مناسبترین قیمت بازار را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

قیمت خرس عروسکی بزرگ

تو هر خونه ای، جای یک خرس بزرگ عروسکی خالیه. میخواد واسه بازی کودکمون باشه یا کنار تخت. میخواد واسه دیزاین باشه یا رفع تنهایی. اما داشتن یک عروسک خرسی برای هر خونه ای جزو نیازهای اولیه است. حتی خیلی مراکز تجاری هم از این نماد آرامش و زیبایی برای طراحی دکور و جذب مشتری استفاده میکنند. پس شاید این جمله بهتر باشه که تو هر مکانی، جای یک خرس بزرگ عروسکی خالیه. خرس های بالاتر از یک متر که با بدنهای پشمالو و نرم، لبخندزنان خودشون رو توی دل همه جا میکنن. شاید این تصور همچنان حاکم است که قیمت خرس عروسکی بزرگ خیلی گران است و از توان خرید بسیاری دور می‌ماند. اما به جرات میتوان گفت هستند فروشگاه هایی که قیمت خرس ۱.۵ متری به بالا در آنها هنوز با قیمتهای مقرون به صرفه عرضه میشود.

قیمت عروسک خرسی متوسط

اگر مکانی که قصد دارید برای آن یک عروسک خرسی تهیه کنید کوچک است یا برای هدیه به دنبال یک خرسی با سایز مناسب هستید، به شما پیشنهاد میکنیم از عروسک خرسی متوسط که معمولا با ابعاد هشتاد سانت تا ۱.۵ متر موجود هستند، خریداری کنید. قیمت عروسک خرسی متوسط نسبت به سایزهای بزرگ ،مناسب تر می‌باشد و برای هدیه در مناسبتی خاص مانند خرید عروسک ولنتاین میتواند گزینه ی بسیار مناسبی باشد. البته این نکته را فراموش نکنید که ممکن است در بازار با عروسک‌های متوسط و بزرگی مواجه گردید که از قیمت بسیار پایینی برخوردارند. با خرید آنها، پول‌تان را درون چاه نیاندازید. این نوع عروسکهای خرسی، با کیفیت پایین و دوخت بدون انسجام، قطعا عمر کوتاهی خواهند داشت، در مقابل خرید عروسک هایی با قیمت نامعقول بسیار بالا نیز حکایت از یک خرید عالی نمی‌تواند باشد. پس در مقایسه قیمتها، نوع معقول تر را انتخاب کنید. به عنوان نمونه قیمت عروسک خرس 2 متری دیجی کالا میتواند از چند صد هزار تا چند میلیون باشد. شما با خواندن جزییات هریک و بررسی فاکتورهای انتخاب عاقلانه، می بایست عروسک قیمت مناسب را انتخاب نمایید. اگر میخواهید بدون مقایسه و نگرانی از کیفیت و قیمت عروسک های مورد انتخابتان، اقدام به خرید نمایید، فروشگاه پرتنوع آبنبات همیشه در خدمت شماست.

عکس عروسک خرس ابنبات

خرس عروسکی شاسخین

در دنیای عروسک‌ها بسیار رایج میباشد که به عروسک خرسی یک متری به بالا، عنوان شاسخین داده شده است. این اصطلاح عامیانه رو قطعا خیلی از ما از سریال چهار خونه یادمون هست که خانم بختیاری به خرس عروسکی بزرگش میگفت شاسخین. دقیقا بعد از این سریال، حجم فروش عروسکهای بزرگ به طور غیر قابل باوری به اوج خود رسید و هم چنان هم خواهان بسیاری دارد. خرید عروسک خرس بزرگ و کوچک برای هدیه میتواند دغدغه سلیقه و سن نداشته باشد. در واقع یک شاسخین دوست داشتنی بهترین هدیه به عنوان خرس ولنتاین، تولد یا هر مناسبت دیگر است. تنها موردی که میتواند بنا به مناسبت یا سلیقه فرد مقابل بر نوع خرید شما تاثیر گذار باشد، رنگ ها خواهند بود.

شما میتوانید قیمت عروسک شاسخین در رنگ های سفید , قهوه ای , قرمز و …. در تمامی سایز ها را در وب سایت ابنبات مشاهده فرمایید. تصویر زیر نمونه ای از محصولات این تولیدی می باشد

عکس شاسخین بزرگ

قیمت خرس عروسکی 1 متری دیجی کالا

هر سایت فروش محصولات عروسکی میبایست در درجه اول برای جذب مشتری، خیال او را از بابت کیفیت محصول راحت نماید و در مرحله دوم از نظر قیمت گذاری، معقول و مناسب عمل کند. مشتری امروزی از چند سایت بازدید و در نهایت با مقایسه جزییات و قیمت، سایت مناسب را انتخاب میکند.

خرید عروسک خرس بزرگ دست دوم

شاید به این فکر افتاده باشید که برای کاهش هزینه خرید عروسک خرس بزرگ، آن را به صورت دست دوم تهیه نمایید. اما به چند دلیل این حرکت را به شما پیشنهاد نمی‌دهیم:

  • عروسک هایی که در گذشته صاحبان دیگری داشته‌اند، مشخص نیست در چه شرایطی نگهداری شده اند. برخی از عروسکهای پولیشی به دلیل نگهداری نامناسب حاملان باکتری و قارچ هایی می ‌باشند که حتی با شست و شو هم از بین نمی‌روند. این مورد مخصوصا در زمان بازی کودکان میتواند خطرات بسیاری برای آنها به همراه داشته باشد.
  • یک عروسک، در اثر استفاده، دیگر کیفیت و شادابی اولیه را ندارد. حتی در این شرایط نمی توان از یک خرس دست دو به عنوان ابزار دیزان هم بهره گرفت.

عکس خرس دست دوم

سخن آخر: عروسک خرس بزرگ، از جمله محصولات لوکس و لاکچری است که علاوه بر کودکان برای بزرگسالان نیز از ارزش زیادی برخوردار می‌باشد. سایز این نوع عروسک های معروف به شاسخین، از هفتاد سانت تا چهار متر است. قیمت ها بسته به اندازه، کیفیت متریال‌های ساخت و برند تولید کننده متفاوت میباشد. برای یک خرید مطمئن، لازم است حتما فروشگاهی که انتخاب میکنید، از اعتبار خوبی برخوردار باشد. فروشگاه آبنبات قطعا با تنوع بی نظیری از انواع عروسک، بهترین انتخاب برای شما خواهد بود.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو