راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر

راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر


منبع: تیپ زا

407

1401/9/16

00:41


راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر : اگر به دنبال یک لباس مناسب هستید ممکن است بخواهید لباس های کرم رنگ را در نظر بگیرید. البته شما می خواهید شخصیتی را به کمد لباس خود ست کنید، بنابراین از خود می پرسید: “چه […]

راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر

راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر : اگر به دنبال یک لباس مناسب هستید ممکن است بخواهید لباس های کرم رنگ را در نظر بگیرید. البته شما می خواهید شخصیتی را به کمد لباس خود ست کنید، بنابراین از خود می پرسید: “چه رنگ هایی با لباس های کرم می آید؟ ما ست کامل رنگ را به رنگ خنثی در عین حال رمانتیک گرد آورده ایم.

راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر

کرم چه رنگی است؟

رنگ کرم رنگ مایل به زرد است. بین زرد کره ای و سفید شیری قرار دارد. این نام از یک محصول لبنی گرفته شد که افزودنی مورد علاقه برای دسرها، میلک شیک ها و نوشیدنی های قهوه فانتزی است. این پیچیدگی و سادگی کلاسیک را تراوش می کند.

کرم رنگ طراوت رنگ سفید و گرمای رنگ های قهوه ای را ترکیب می کند. آرامش آن حس تاریخ و نوستالژی را برمی انگیزد.

راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر

آیا کرم جزء رنگ های خنثی است؟

بله کرم از گروه رنگ های خنثی است این بهترین حالت برای زمانی است که احساس گرما و آرامش می کنید. کرم ها می توانند یک حد وسط عالی بین رنگ های خنثی قهوه ای و سفید باشند.

به طور کلی، کرم به نظر می رسد یک رنگ آرام و تمیز باشد که نشان دهنده قابلیت اطمینان و جدیت است.

بر اساس روانشناسی رنگ ها، نشان دهنده راحتی، فروتنی و گشاده رویی است این رنگ آرامش بخش افکار و ایده های جدید را نیز تشویق می کند.

راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر

5 رنگ خنثی که به خوبی با کرم ترکیب می شوند

رنگ‌های خنثی ممکن است فاقد رنگ باشند، اما دارای ته رنگ‌هایی هستند که با منابع مختلف نور تغییر می‌کنند.

ممکن است این رنگ‌های خاموش را در چرخه رنگ پیدا نکنید، اما با رنگ‌های دیگر و حتی با یکدیگر کاملاً هماهنگ می‌شوند.

خاکستری

کرم و خاکستری، چه کم رنگ یا خاکستری میانی، آرامش را تراوش می کنند. از آنجایی که رنگ های خاکستری ته رنگ ندارند، تقریباً سطح اشباع رنگ کرم را دارند.

این ویژگی باعث می شود که آن را متعادل و ساده به نظر برسانید. اگر به دنبال رویکردی مینیمالیستی به کمد لباس خود هستید، این ترکیب بهترین کار را دارد می توانید این ترکیب را با کفش ها، اکسسوری یا کیف های قرمز، مشکی یا نارنجی زنده کنید.

راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر

رنگ قهوه ای

برخلاف تصور رایج، قهوه ای و کرم اصلا کسل کننده نیستند. این یک ترکیب کلاسیک است که توسط کیف های لوکس و برندهای گران قیمت کفش معروف شده است.

ترکیب این دو رنگ خنثی غنای رنگ های طبیعت را به نمایش می گذارد و برای پاییز یا زمستان عالی است.

تمام سایه های قهوه ای به خوبی با کرم هماهنگ می شوند می توانید لباس خود را با جواهرات طلا یا کیف شرابی زیبا کنید. 

راهنمای کامل ست کردن لباس‌های کرم با رنگ‌های دیگر

مشکی

مشکی و کرم ترکیبی ظریف است که می تواند از روز به شب تبدیل شود یک شلوار جین کرم با یک پیراهن یا کت مشکی ست می شود.

از طرف دیگر، یک لباس کرم و ژولیده با یک کت مشکی یا نیم بوت های مشکی زیبا به نظر می رسد. یک لباس مشکی کوچک و یک کت کرم رنگ همیشه گزینه خوبی برای لباس شب است.

مشکی

سفید

اگر از خود می‌پرسید که آیا پوشیدن لباس‌های کرم و سفید با هم مشکلی ندارد پاسخ کاملاً بله است! حتی اگر به یک خانواده رنگی تعلق داشته باشند، این رنگ ها همچنان می توانند ترکیبی قدرتمند ایجاد کنند.

لباس‌های کرم و سفید جلا و ظریف به نظر می‌رسند. برای پررنگ شدن رنگ می‌توانید کفش‌ها یا کیف یا کیف‌های روشن بپوشید.

سفید با کرم

سفید با کرم

4 رنگ گرم که به خوبی با کرم ترکیب می شوند

چرخه رنگ که تصاویری از خورشید، آتش و گرما را تداعی می کنند رنگ های گرم نامیده می شوند. سایه های مختلف زرد، نارنجی و قرمز به این گروه تعلق دارند رنگ های گرم برای فصل پاییز عالی هستند زیرا گرما را منتقل می کنند.

اگر به فکر ست کردن لباس‌های کرم خود با رنگ‌های گرم هستید در اینجا چند رنگ وجود دارد که می‌تواند لباس شما را برجسته کند.

4 رنگ گرم که به خوبی با کرم ترکیب می شوند

قرمز

اگر در حال و هوای جشن هستید لباس قرمز و کرم ایده خوبی است. روشنایی رنگ قرمز تضاد کاملی با کرم کم رنگ است که به این ترکیب تعادل فوق العاده ای می بخشد. یک تاپ کرم همراه با یک دامن قرمز بلند و در عین حال زنانه است.

همچنین می توانید یک تاپ قرمز را با شلوارک یا شلوار کرم ست کنید اگر می‌خواهید رنگی جزئی داشته باشید، یک لباس کرم دوخت و کفش‌های قرمز آتش نشانی انتخاب کنید.

4 رنگ گرم که به خوبی با کرم ترکیب می شوند

صورتی هلویی

صورتی به سایه آن می تواند گرم یا سرد باشد رنگ صورتی با ته مایل به قرمز به گروه رنگ های گرم تعلق دارد. این رنگ رز نماد سه گانه قدرتمند ، قدرت و زیبایی است.

یک ژاکت صورتی سایز بزرگ با شلوار جین کرم رنگ ست می شود. همچنین می توانید یک لباس دوخت صورتی را با یک کت و شلوار کرم برای لباس اداری ست کنید که قدرت دختر را فریاد می زند.

صورتی هلویی

رنگ زرد

رنگ زرد معمولا با شادی، اوقات خوش همراه است. این رنگ شاد به خوبی با رنگ های آرام کرم هماهنگ می شود. آنها می توانند یک تعادل چشمگیر ایجاد کنند که می تواند یک لباس را کامل کند.

رنگ زرد

نارنجی

نارنجی رنگ شادی آور طبیعت است زیرا رنگ چندین محصول تازه مانند پرتقال، هویج، کدو تنبل و زردآلو است. دلیل بر سرزندگی، هیجان و مثبت بودن دارد.

وقتی لباس‌های کرم خود را با رنگ نارنجی ست می‌کنید می‌توانید درخشندگی و انرژی بالایی را از خود بیرون بیاورید.

نارنجی

3 رنگ سرد که به خوبی با کرم ترکیب می شوند

سبز، آبی و بنفش از گروه رنگ های سرد هستند آنها یک اثر آرام بخش دارند که می تواند حواس شما را آرام کند. این رنگ ها زیبایی آسمان، برف، آب و یخ را بیان می کنند.

آبی

آبی مورد علاقه ترین رنگ انسان است بنابراین جای تعجب نیست که تعداد زیادی لباس در این رنگ وجود دار این رنگ، به خصوص سایه های تیره تر آن، نشان دهنده صلح و آرامش است این حس وفاداری، پاکیزگی، درک و اعتماد را منتقل می کند.

شلوار جین محبوب ترین لباس آبی است. می توانید جفت مورد علاقه خود را با یک تاپ کرم ساده برای یک روز بیرون از خانه ست کنید.

می‌توانید برای داشتن فضایی رسمی‌تر، کت و شلواری از شلوار کرم و کت و شلوار آبی سرمه‌ای بپوشید. این جفت هم برای آقایان و هم برای خانم ها بهترین کارایی را دارد.

3 رنگ سرد که به خوبی با کرم ترکیب می شوند

سبز

اگر به دنبال ظاهری تازه و الهام گرفته از طبیعت هستید، رنگ سبز برای مجموعه کرم شما مناسب است. این رنگ یک رنگ با طراوت و آرام است.

وقتی کرم را با سبز میانی یا سبز کم رنگ مطابقت دهید یک پالت رنگ مشابه ایجاد خواهید کرد از سوی دیگر، لباس‌های سبز زمردی ته رنگ زرد کرم را نشان می‌دهند.

کرم و سبز ترکیبی بی عیب و نقص برای لباس ساقدوش، لباس شب و لباس های رسمی هستند.

سبز

رنگ بنفش

بنفش یک تعادل عالی بین خواص آرام بخش آبی و ویژگی های محرک رنگ قرمز است معمولاً با اشرافیت، سلطنت و عظمت همراه است.

سایه های روشن تر بنفش، احساسات نوستالژیک و زنانه را نشان می دهد. از سوی دیگر، سایه‌های تیره‌تر به معنای مجلل و لوکس بودن است.

سایه های بنفش مانند یاسی و بنفش با لباس های کرم رنگ به خوبی ست می شود لباس گل‌دار کرم و بنفش مطمئناً سرها را برای عروسی در باغ یا یک مهمانی غیررسمی در فضای باز جلب می‌کند. یک ژاکت بافتنی بنفش که با شلوار کرم ست شده است، راهی عالی برای استقبال از فصل سرد است.

رنگ بنفش

خلاصه

رنگ کرم ممکن است آرام و ملایم باشد، اما اگر با رنگ های مناسب هماهنگ باشد، لباسی قدرتمند خواهید داشت.

تطبیق پذیری آن آن را برای ست کردن با لباس های خنثی، گرم و سرد ایده آل می کند. مطمئناً وقتی لباس‌های کرمی در کمد خود دارید، هرگز از ترکیب لباس‌ها برای پوشیدن خالی نخواهید شد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو