کفپوش طرح پارکت را از لمینت تشخیص می‌دهید؟

کفپوش طرح پارکت را از لمینت تشخیص می‌دهید؟


منبع: فوت و فن

8

1401/9/16

10:38


انواع معروف و پرکاربرد کفپوش‌های پارکت، طرح پارکت و لمینت مارکت‌ها با تمام جزئیات، ویژگی‌ها، شباهت‌ها و تفاوت‌ها در این فروشگاه به شما معرفی شده‌اند تا انتخاب و خریدی خوب را تجربه کنید.

کفپوش طرح پارکت را از لمینت تشخیص می‌دهید؟

پارکت‌ها یکی از‌ عناصر دکوراسیون مدرن به شمار می‌آیند. سبک جذاب موجود در این کفپوش‌ها، باعث ایجاد فضایی شیک و جالب برای منازل و فضاهای داخلی ساختمان‌ها می‌شود و نظر هر شخصی را به خود جلب می‌کند.

امروزه کفپوش‌های طرح پارکت را می‌توان نسل جدید کفپوش‌ها دانست که طرح و ایده جالب پارکت‌ها را همچنان با خود حفظ کرده‌اند. این نوع از کفپوش‌ها با حفظ سبک و ظاهر پارکت‌های چوبی، همان جلوه‌ زیبا، کلاسیک و روستیک پارکت‌ها را در نمای داخلی منازل ایجاد می‌کنند‌؛ با این تمایز که این کفپوش‌ها برخی معایب پارکت‌های چوبی را بر طرف نموده‌اند و کارایی و دوام بیشتری دارند. فروشگاه آنلاین دکوراسیون داخلی رونیا با ارائه بهترین نمونه‌های کفپوش طرح پارکت به عنوان مرکز فروش کفپوش در تهران، آماده ارائه خدمات به شما است.

بهترین کفپوش طرح پارکت

انتخاب بهترین انواع کفپوش طرح پارکت بخش مهمی از طراحی دیزاین داخلی خانه شما را تشکیل خواهد داد؛ بنابراین باید در انتخاب کفپوش مورد نظر خود با دقت و ظرافت کامل عمل کنید. انتخاب یک برند و فروشگاه معتبر، می‌تواند شما را به بهترین انتخاب نزدیکتر کند. فروشگاه رونیا از طریق مرکز فروش کفپوش در تهران پذیرای صفر تا صد فرآیند انتخاب، ثبت سفارش و خرید کفپوش مورد نظر شما خواهد بود.

این فروشگاه به طور آنلاین امکان بازدید از انواع طرح‌های کفپوش را برای مشتریان فراهم کرده است؛ همچنین شما می‌توانید با گرفتن راهنمایی و کسب اطلاعات مورد نیازتان، یک کفپوش طرح پارکت زیبا، با کیفیت و با دوام را انتخاب کنید؛ به طوری که حتی تشخیص آن از لمینت مشکل باشد!

کفپوش طرح پارکت و لمینت

کفپوش‌های با طرح پارکت چوبی در فروشگاه آنلاین رونیا با بهترین متریال و کیفیت عرضه می‌شوند. در واقع شما با نصب این کفپوش‌ها مقاومت و دوامی فراتر از انتظار را دریافت خواهید نمود. از این رو شاید بتوان این کفپوش‌های پلیمری (PVC) را همتراز با انواع لمینت مقایسه کرد؛ زیرا با داشتن استحکام بالا مشابه با لمینت، دوام و کارایی فوق‌العاده‌ای را به کف ساختمان می‌دهند. ضمن اینکه علاوه بر کیفیت و دوام بالا، جلوه‌ای زیبا و مدرن را به خانه شما خواهند آورد.

دور از انتظار نیست که شما با خرید و نصب کفپوش‌ طرح پارکت، از مزایا و ویژگی‌های یک کفپوش لمینت نیز بهره‌مند شوید در حالی که هرینه‌ کمتر و به صرفه پرداخت نموده‌اید. اما چه ویژگی‌هایی باعث شده تا تشخیص کفپوش‌های طرح پارکت عرضه شده توسط فروشگاه رونیا از انواع لمینت دشوار باشد؟ شاخصه‌های این کفپوش‌ها شامل این موارد می‌شوند:

دوام و استحکام

انواع کفپوش‌های طرح پارکت از حداقل استحکام لازم برخوردارند و دوام و ماندگاری فوق‌العاده‌ای از خود نشان می‌دهند؛ بنابراین از این نظر با لمینت پارکت‌ها مقایسه می‌شوند.‌ در واقع شما می‌توانید با توجه به متریال کفپوش طرح پارکت خود، اعم از نوع پلاستیکی، سرامیکی و یا پی وی سی، علاوه بر ویژگی‌های منحصر به فرد نظیر انعطاف و نصب آسان، استحکام کفپوش‌های لمینتی را هم در آن مشاهده کنید.

زیبایی و ظرافت

لمینت پارکت‌ها علاوه بر ارائه پوشش مطمئن و مستحکم، ظاهری یکدست و مناسبی نیز ایجاد می‌نمایند. شاید گاهی بنا به دلایلی نظیر قیمت، نوع دکوراسیون و… امکان استفاده از لمینت در فضای داخلی برای شما وجود نداشته باشید. فروشگاه رونیا جدیدترین و بهترین انواع کفپوش طرح پارکت را عرضه و ارائه می‌دارد. این کفپوش‌ها با متریال‌هایی متفاوت از لمینت، متناسب با نیازهای شما ارائه می‌شوند و در عین حال ظرافت و زیبایی جلوه لمینت‌ها را نیز خواهند داشت.

کیفیت مطلوب متریال

پارکت‌ها و انواع کفپوش‌ طرح پارکت با سبک و طرحی مشابه، به خوبی توانسته‌اند جایگزین کفپوش‌های قدیمی‌تر نظیر سرامیک‌ها شوند. از این رو می‌توان آن‌ها را در شاخص‌های مختلف از جمله کیفیت متریال هم‌تراز و یا حتی بهتر از کفپوش‌های قدیمی دانست. کیفیت محصولات در فروشگاه دکوراسیون داخلی رونیا، از اولین و مهم‌ترین معیارها محسوب می‌شود. این فروشگاه محصولات متنوع خود را در سری‌های متنوع و با ضمانت کیفیت عرضه می‌دارد و شما می‌توانید این محصولات را پیش از خرید به طور آنلاین بازدید و انتخاب نمایید.

کفپوش‌ طرح پارکت

تنوع محصول

شاید بیش از هر چیزی تنوع در مدل‌های کفپوش‌ طرح پارکت باعث استقبال گسترده از این محصولات شده است. شما در انتخاب این سری از کفپوش‌ها با گزینه‌های گوناگونی مواجه هستید. بنابراین می‌توان برای هر سلیقه‌ای در فروشگاه رونیا کفپوش مناسب را سفارش و خریداری نمود. معیارهای دسته بندی این فروشگاه شامل:

  • رنگ بندی
  • طرح‌ چوب
  • طرح سرامیک
  • طرح لمینت ساده

دسته بندی‌های مختلف برای انواع کفپوش‌های دارای طرح پارکت در فروشگاه رونیا وجود دارد؛ از جمله:

طرح مصنوعی

این دسته از کفپوش‌ها با رویه‌های خارجی طرح مصنوعی عرضه می‌شوند. عمدتا از جنس پلاستیک و پی وی سی ساخته می‌شوند و با جلوه منظم و یکدست، شباهت زیادی به لمینت پارکت‌ها دارند.

طرح طبیعی

این طرح نمایی نزدیک به نمونه‌های پارکت‌های اولیه و عمدتا دارای طرح چوبی هستند. این کفپوش‌ها در قابلیت نصب آسان، شباهت زیادی با لمینت پارکت‌های طرح چوب داشته و متناسب با سلایق روستیک و طبیعی پسند هستند.

فروشگاه دکوراسیون داخلی رونیا

فروشگاه دکوراسیون رونیا با افتخار به استقبال و اعتماد ارزشمند مشتریان خود، انواع کفپوش طرح پارکت را ارائه و عرضه می‌دارد. این فروشگاه از طریق مرکز فروش کفپوش در تهران پذیرای سلایق متفاوت و متنوع شما در خرید می‌باشد. کیفیت تضمینی انواع کفپوش‌ها در این فروشگاه سبب جلب اعتماد و استقبال قابل توجه مشتریان شده است. رضایت شما از خرید مهم‌ترین هدف و خواسته ماست. معیارهای عرضه و ارائه محصولات این فروشگاه شامل موارد زیر هستند:

  • کیفیت بالای متریال
  • تنوع سبک، طرح و رنگ
  • ظرافت و زیبایی
  • فروش آنلاین و اینترنتی
  • مشاوره و معرفی جزئیات محصولات
  • مشاهده، انتخاب و سفارش محصول
  • قیمت مناسب

جمع‌بندی

امروزه با الگو برداری از سبک و طرح پارکت‌های چوبی، کفپوش‌های جدیدی ساخته شده‌اند. انواع این کفپوش با طرح‌های خلاقانه، ترکیبی مورد پسند از سبک کلاسیک و مدرن ارائه کرده‌اند. انواع معروف و پرکاربرد کفپوش‌های پارکت، طرح پارکت و لمینت مارکت‌ها با تمام جزئیات، ویژگی‌ها، شباهت‌ها و تفاوت‌ها در این فروشگاه به شما معرفی شده‌اند تا انتخاب و خریدی خوب را تجربه کنید. شما می‌توانید از طریق سایت فروشگاه آنلاین رونیا انواع طرح‌ها و سبک‌های کفپوش قابل عرضه را مشاهده نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو