پارک واقعیت مجازی دبی و تجربه روزی هیجان انگیز و شاد

پارک واقعیت مجازی دبی و تجربه روزی هیجان انگیز و شاد


منبع: همگردی

12

1401/9/16

20:03


دبی هر ساله میزبان گردشگران بسیار زیادی از سراسر جهان بوده و در این شهر امکانات و تجهیزات رفاهی متنوعی برای آنان در نظر گرفته شده اند. در مرکز خرید دبی مال پارکی تحت عنوان پارک واقعیت مجازی وجود داشته که برای یک تفریح هیجان انگیز گزینه بسیار مناسبی است. طراحی و ساخت این مجموعه توسط شرکت Emaar Entertainment صورت گرفت. این محل چیزی نزدیک به 7000 متر مساحت داشته و بگونه ای طراحی شده که هر فرد با هر سنی می تواند از حضور در آن لذت ببرد. با ما در مقاله پارک واقعیت مجازی دبی کجاست همراه باشید تا شما را از امکانات پارک واقعیت مجازی دبی آگاه کنیم.

پارک واقعیت مجازی دبی

پارک واقعیت مجازی دارای چه تجهیزاتی است؟

پارک واقعیت مجازی از پیشرفته ترین تجهیزات تفریحی برخوردار بوده و از هدستهای بسیار پیشرفته از نوع Star VR برای تماشای ویدیوهای مجازی و بازی ها استفاده می شود. براساس مقاله پارک واقعیت مجازی دبی کجاست اگر بخواهیم چند مورد از ویژگی های هدست Star VR را به شما معرفی کنیم، می توانیم به آزادی عمل 210 درجه ای، رزولوشن 5k و سیستم ردگیری مقیاس اشاره نماییم.

پارک واقعیت مجازی دارای چه تجهیزاتی است؟

مخاطبین پارک واقعیت مجازی چه کسانی هستند؟

افراد علاقمند به بازی های رایانه ای مخاطب اصلی این پارک هستند. در واقع، افرادی که تمایل به انجام فعالیت ها یا تفریحات هیجان انگیز و جدید دارند، از علاقمندان این پارک بشمار می آیند. به کمک تجهیزات واقعیت مجازی میتوان مرز میان دنیای مجازی و واقعیت را از بین برد و یک تجربه جالب و بی نظیر را از بازی های کامپیوتری داشت. چنین اتفاقی در پارک واقعیت مجازی امکان پذیر بوده و شما می توانید با مراجعه به آن، از این امکانات استفاده کنید و نهایت لذت را ببرید.

مخاطبین پارک واقعیت مجازی چه کسانی هستند؟

تماشای فیلم های واقعیت مجازی در دبی مال

از تکنولوژی واقعیت مجازی میتوان جهت تماشای فیلم های مختلف بهره گرفت. در واقع، در پارک واقعیت مجازی افراد علاوه بر بازی های رایانه ای، می توانند فیلم ها را نیز با تکنولوژی واقعیت مجازی تماشا کنند. از جمله فیلم هایی که این قابلیت را دارند، می توانیم به out break ،Mummy Prodigium ،John Wick Chronicles و The Walking Dead اشاره کنیم. از هدستهای واقعیت مجازی مانند ApeX نیز می توانید برای تجربه ای بهتر و هیجان انگیزتر بهره ببرید. بعنوان مثال، با کمک این تکنولوژی امکان قدم زدن روی مسیری باریک بر روی یک آسمان خراش و حتی پریدن از برج خلیفه وجود دارد.

تماشای فیلم های واقعیت مجازی در دبی مال

چگونگی دسترسی به پارک واقعیت مجازی و قیمت بلیط آن

برای رفتن به پارک واقعیت مجازی ابتدا باید بلیط تهیه کنید که قیمت آن برای افراد بزرگسال 200 درهم و برای کودکان 100 درهم است. جهت دسترسی به امکانات پارک واقعیت مجازی دبی هم ابتدا می بایست خود را به ایستگاه متروی برج خلیفه برسانید و پس از آن، به طبقه دوم مرکز خرید دبی مال مراجعه نمایید.

چگونگی دسترسی به پارک واقعیت مجازی و قیمت بلیط آن

بازی های واقعیت مجازی دبی مال

شبیه سازها، واقعیت مجازی و بازی های سواری سه دسته از بازی های این پارک بوده که با خرید ووچر امکان انتخاب 7 عدد بازی از این دسته ها وجود دارد. در پارک واقعیت مجازی شما میتوانید مشغول انجام بازی های Plumment ،Burj Drop ،Hologate ،Virtual Rabbids ،VR Maze و Stereo life شوید و نهایت لذت را ببرید.

بازی های این پارک تنها در همین موارد خلاصه نمی شوند بلکه بازی های هیجان انگیز دیگری همچون F&B و Arcade games وجود دارند که جهت شرکت در آنها باید هزینه ای را به صورت جداگانه پرداخت نمایید. اگر به همراه دوستانتان به این پارک آمده اید، بدون شک بازی های چند نفره مثل Ape_X و The Roft گزینه های بسیار مناسبی برای شما هستند. بطور کلی، میتوان گفت که بازی های چند نفره در قیاس با بازی های تک نفره از هیجان بیشتری برخوردار هستند. شما می توانید به همراه دوستان خود لحظات شادی را در پارک واقعیت مجازی سپری کنید.

بازی های واقعیت مجازی دبی مال

فعالیت های AR در پارک واقعیت مجازی

فناوری AR این امکان را برای افراد بوجود می آورد که یک اتفاق یا یک منظره را به صورت واقعیت مجازی مشاهده کرده و تجربه ای منحصر بفرد داشته باشند. در پارک واقعیت مجازی چنین اتفاقی امکان پذیر است و شما می توانید با استفاده از این نوع تکنولوژی، تجربه ای جالب را داشته باشید.

فعالیت های AR در پارک واقعیت مجازی

بهترین بازی ها در پارک واقعیت مجازی

  • با انجام بازی Paradrop، شما به دنیای پاراگلایدر در خاورمیانه ورود پیدا می کنید و روند و نتیجه این بازی بطور مستقیم به حرکات شما در بازی و تصمیماتی که می گیرید، وابسته است.
  • بازی XD Dark Ride را می توانید به صورت گروهی و چند نفره انجام دهید. این بازی در سبک تیراندازی و اکشن ساخته شده و در آن باید دشمنانتان را از میان بردارید.
  • افراد علاقمند به ورزشهای مختلف هم می توانند بازی هایی شامل بسکتبال، فوتبال، گلف، بوکس، هاکی و تنیس را انجام دهند.
  • بازی Drifters که در سبک دریفت و اتومبیلرانی بوده، می تواند تجربه ای چالش برانگیز را برای شما به ارمغان آورد.
  • بازی Robocom VR هم برای افراد علاقمند به فضانوردی طراحی و ساخته شده است.

بهترین بازی ها در پارک واقعیت مجازی

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو