با شماری از معروف ترین مراکز تفریحی جزیره کیش آشنا شوید

با شماری از معروف ترین مراکز تفریحی جزیره کیش آشنا شوید


منبع: همگردی

1

1402/8/23

22:00


اگر می خواهید یک سفر به یاد ماندنی را برای خود یا خانواده و دوستانتان خلق نمایید، بدون شک سفر به کیش مناسب ترین گزینه است. در واقع، شما می توانید با سفر به کیش از تفریحات مدرن و بروز نهایت لذت را ببرید. با ما در مقاله معروف ترین مراکز تفریحی جزیره کیش همراه شده تا شما را با شماری از بهترین مراکز تفریحی جزیره کیش آشنا کنیم.

مرکز تفریحی و گردشگری آوای خلیج فارس

این مرکز تفریحی چیزی حدود 20 هزار متر مربع مساحت داشته که 15 هزار متر مربع از آن به فضای ساحلی متعلق است. در این مرکز تفریحی یک اسکله بسیار زیبا بچشم میخورد که طراحی آن بسیار خاص است. این اسکله به شکل هلال طراحی شده و جلوه فوق العاده زیبایی دارد. مرکز تفریحی آوای خلیج فارس متشکل از بخشها و قسمتهای گوناگونی است. یکی از بهترین این قسمتها، گیم سنتر یا همان مجموعه سرزمین بازی هاست. معمولاً این بخش برای کودکان و نوجوانان بسیار خاص و جذاب هست، چرا که آنها می توانند از انجام انواع بازی های کامپیوتری و ویدیویی نهایت لذت را ببرند. لازم به ذکر است بگوییم که این بازی ها با جدیدترین تغییرات تکنولوژی تطابق دارند.

در این مجموعه رستورانهای ساحلی زیادی هم وجود داشته که در کنار اسکله واقع شده اند. این رستورانها بسیار زیبا و شیک هستند و در آنها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی آماده می شود. علاوه بر آن، غذاهایی که در این رستورانها طبخ شده، با استفاده از بهترین مواد تهیه می شوند. این موضوع باعث شده که طعم و مزه این غذاها فوق العاده خوشمزه و لذیذ باشد. شما می توانید با مراجعه به یکی از این رستورانها غذای مورد علاقه خود را سفارش دهید تا برایتان آماده کنند. علاوه بر آن نیز می توانید از تماشای مناظر زیبا و شگفت انگیزی که در مقابلتان قرار داشته، لذت ببرید.

یکی دیگر از جذاب ترین بخشهای این مرکز تفریحی، آبنمای خلیج فارس بوده که بسیار زیبا طراحی شده است. این آبنما با آبنمای موجود در شهر دبی رقابت می کند. شاید برایتان جالب باشد که بدانید آبنمای خلیج فارس یکی از بزرگترین آبنماهای ایران و حتی خاورمیانه بشمار می آید. آبنمای خلیج فارس این قابلیت را دارد که آب را در ارتفاعی بیشتر از 50 متر افشانه کند. علاوه بر آن، از نورپردازی های منحصر بفردی استفاده می کند که باعث می شود تصاویری جذاب و خارق العاده ایجاد گردد. تماشای این نورپردازی ها در تاریکی شب بسیار جالب است. آبنمای خلیج فارس یک ویژگی منحصر بفرد و متمایز دارد که آن هم استفاده کردن از آب خلیج فارس است.

در مجموعه تفریحی آوای خلیج فارس یک سالن همایش بسیار بزرگ وجود دارد که ظرفیت آن 3000 نفر است. در این سالن امکان برگزاری کنسرتهای موسیقی نیز وجود دارد و به نوعی میتوان گفت که جز بزرگترین سالنهای همایش در ایران محسوب می شود. بسیاری از خوانندگان مطرح کشور از این سالن برای اجرای کنسرت خود استفاده می کنند.

مرکز تفریحی و گردشگری آوای خلیج فارس

سایت های غواصی کیش

در اعماق خلیج همیشه فارس پوشش گیاهی و جانوری متنوعی دیده می شود. اگر شما جز آن دسته از افرادی هستید که به سفرهای ماجراجویانه در اعماق دریا علاقه دارید، بدون شک سایت های غواصی کیش مناسب ترین گزینه برای شما هستند. در جزیره کیش 4 مرکز مخصوص غواصی وجود داشته که می توانید به آنها مراجعه کنید. کلبه هور، بیگ کورال و ژوراسیک پارک، سایت کشتی یونانی و سایت ساترن کوک چهار سایت و مرکز اصلی غواصی در کیش بشمار می آیند. شما می توانید زیر نظر غواصان حرفه ای این مجموعه ها در آبهای خلیج فارس به غواصی مشغول شوید.

سایت های غواصی کیش

سافاری کیش

در نزدیکی فرودگاه بین المللی در کیش می توانید یکی از مراکز تفریحی بسیار مهم در جزیره را مشاهده کنید که آن را با نام سافاری می شناسند. در این مرکز برای سرگرم شدن مسافران و گردشگران امکانات متنوع و زیادی وجود دارد. البته، گردشگران و مسافران برای استفاده از این سرگرمی ها و امکانات باید هزینه جداگانه ای را بپردازند. از سرگرمی های محبوب این مورد از معروف ترین مراکز تفریحی جزیره کیش می توانیم به زورب بال، شترسواری، بانجی شوتینگ، تور باگی، موتور 50 سی سی مخصوص کودکان و...اشاره نماییم.

سافاری کیش

تم پارک آبی اوشن

شما در نهایت آرامش و ایمنی می توانید در تم پارک آبی اوشن به تفریح آبی مورد علاقه خود مشغول شوید و نهایت لذت را ببرید. یکی از ویژگی های منحصر بفرد این مجموعه این است که براساس بروزترین استانداردهای اروپا طراحی شده و در آن دستگاه های مختلفی برای تفریحات آبی وجود دارند.

بیشتر بخوانیدپارک آبی اوشن کیش | جدیدترین تفریح در جنوب ایران

تم پارک آبی اوشن

اسکی روی یخ

در جزیره کیش یک پیست بزرگ اسکی روی یخ نیز وجود داشته که وسعت بسیار زیادی دارد. در واقع، این پیست چیزی حدود 2000 متر مربع وسعت داشته و از این نظر به عنوان دومین پیست بزرگ اسکی روی یخ در ایران شناخته می شود. این پیست اسکی در دوره بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران احداث شده است. این پیست اسکی در مرکز خرید دامون واقع شده و برای دسترسی به آن باید به طبقه دوم این مرکز خرید مراجعه نمایید.

اسکی روی یخ

کارتینگ کیش

همچنین، اگر می خواهید که لحظات شادی را سپری کنید و یک تفریح هیجان انگیز داشته باشید، بدون شک کارتینگ کیش یکی از مناسب ترین گزینه ها بشمار می آید. برای دسترسی به این مورد از بهترین مراکز تفریحی جزیره کیش باید به پارک شهر این جزیره مراجعه کنید. معمولاً این مرکز تفریحی بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است.

کارتینگ کیش

پارک دلفین ها

در پارک دلفین ها برنامه های تفریحی گوناگونی برای همه رده های سنی ارائه می شود. گردشگران می توانند از تونل آکواریوم و پارک پرندگان که در این مجموعه وجود داشته نیز بازدید نمایند. علاوه بر آن، تماشای حرکات جذاب دلفین ها نیز بسیار لذت بخش است. تماشای برنامه های شاد و همچنین برنامه های دلفین شو کلاسیک شو نیز می تواند بسیار جذاب و سرگرم کننده باشد.

پارک دلفین ها در کیش

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو