12ادکلن لالیک و ادکلن تام فورد برتر زنانه و مردانه لالیک و تام فورد

منبع: آکا

5

1401/9/17

20:18


عطر و ادکلن,ادکلن تام فورد,ادکلن لالیک,عطرادکلن

لالیک و تام فورد

لالیک و تام فورد دو برند پر آوازه در صنعت عطر و ادکلن هستند و ورودشان به این صنعت در زمینه های متفاوتی بوده است. لالیک نام یک فرد فرانسوی بود که فعالیتش را با تولید جواهرات و شیشه های لوکس برای عطرهای خاص آغاز کرد و و سرانجام در سال 1994 اولین ادیشن عطرهایش را به صورت محدود در شیشه های بسیار لوکس و پیکرتراشی شده با برند لالیک روانه بازار کرد. آغاز فعالیت تام فورد با برند گوچی بود. او بعد از نجات دادن برند گوچی از ورشکستگی و کسب شهرت و موفقیت های متعدد به آمریکا بازگشت و تصمیم گرفت برند شخصی با نام خودش ثبت کند. او فعالیتش را در حوزه مد، بدلیجات و عینک آغاز کرد و در سال 2005 وارد عرصه عطر و ادکلن شد. او اولین ادکلن تام فورد با نام «بلک ارکید» را در سال 2006 عرضه کرد.

 

3 ادکلن لالیک مردانه برتر

ادکلن لالیک پور هوم ادو پرفیوم

این ادکلن لالیک با نام «لالیک شیر» هم شناخته می‌شود. رایحه اش چوبی معطر است و در سال 1997 وارد بازار شد. ادکلن لالیک شیر طبع گرم و رایحه تلخی دارد و مطلوب آقایان کلاسیک، با استایل رسمی و شیکی است که در دوران جوانی و یا ابتدای میانسالی هستند. این ادکلن لالیک با رایحه مرکبات، لاوندر و رزماری آغاز می شود. در نت‌های میانی به رایحه‌های بنفشه، گل برف، سدر و یاس می‌رسد و نت پایانی با رایحه‌های وانیل، نعناع و کهربا به انتها رسیده و ماندگار می شود. بهترین زمان استفاده از این عطر روزهای سرد سال و بهترین مکان برای استفاده، فضاهای باز است.

ادکلن لالیک انکر نویر ال اکستریم

این ادکلن لالیک با نام های «لالیک انکر نویر» و «لالیک مشکی انک نواغ اکستریم» شناخته می‌شود. لالیک انکر نویر آمیزه‌ای گرم، چوبی و معطر دارد و در سال 2015 به بازار ادکلن های لالیک عرضه شد. این عطر ماندگاری خوبی در فصل‌های سرد پاییز و زمستان دارد و مناسب سلیقه آقایان جوان و میانسال شیک و کلاسیک برای مناسبات رسمی در فضاهای باز است. این عطر رایحه‌ نسبتاً تلخی دارد و بیشترین نتی که در آن جلب توجه می کند، رایحه مرکبات است. رایحه هایی مانند ترنج، ریشه زنبق، سرو، نعناع، لوبان و روایح دودی به خوبی در این عطر جای داده شده است و با ترکیبی هوشمندانه تعادل خوبی بین نت‌های گرم و شیرین ایجاد کرده است.

ادکلن لالیک انکر نویر

این ادکلن لالیک با نام های «لالیک انکر نویر» و «لالیک مشکی» شناخته می شود. رایحه اش گرم، چوبی و معطر است و از بعد از عرضه اش در سال 2006 طرفداران زیادی را به خود جلب کرده است و از پرفروش ترین عطرهای مردانه سال های اخیر بوده است. عطر لالیک مشکی از عطرهای مردانه پاییزی است و رایحه اش نیمه رسمی است. سرو، خس‌خس، مشک و چوب کشمیر نت های سازنده این عطر هستند و با قرار گرفتن در کنار یکدیگر گرما و تعادل خوبی را بین نت های شیرین و چوبی ایجاد کرده اند.

 

3 ادکلن لالیک زنانه برتر

ادکلن لالیک لی پارفیوم

«لالیک لی پارفیوم» یا «له پارفوم» عطر زنانه لالیک است و رایحه های شرقی و گرم زنانه را در خود جای داده است. این عطر از برند لالیک در سال 2005 به بازار عرضه شد. رایحه گرم و دلنشین عطر در نت های ابتدایی با برگ بو، فلفل قرمز و ترنج آغاز می شود. این عطر در نت‌های میانی و پایانی‌اش روایحی مانند یاس، بادام، وانیل، نعناع و گل آفتاب‌پرست را در خود جای داده است. ترکیب این نت ها در کنار یکدیگر رایحه عطری گرم و دلنشین برای استفاده روزانه بانوان شیک پوش پدید آورده است. بنابراین اگر اهل نت ‌های شیرین و معتدل هستید لالیک لی پارفیوم انتخاب مناسبی است.

ادکلن لالیک لامور

عطر لالیک لامور مناسب بانوان جوان است و در سال 2013 معرفی شد. این عطر زنانه رایحه های گلی و چوبی دارد. رایحه‌هایی مانند ترنج، رز،‌ بهارنارنج، مشک، سدر، گل مریم، چوب صندل سفید، یاس و یاسمن با جای گیری در نت های این عطر، رایحه بسیار ملایم و در خور روحیه لطیف بانوان جوان ایجاد کرده و تحسین همگان را برانگیخته است. این ادکلن لالیک بیشتر به عنوان ادکلن زنانه با رایحه بهاری شناخته می شود و اکسیر جادویی اش جذابیت زیادی برایش به ارمغان آورده است.

ادکلن لالیک ساتین

آخرین عطری که از لالیک معرفی می کنیم عطر زنانه دیگری با نام «لالیک ساتین» است. این عطر در سال 2013 معرفی شد. رایحه اش شرقی چوبی و نیمه رسمی است و مناسب بانوان شیک و باکلاس برای تمام روزهای سال است. گل آفتاب‌پرست، یاس، وانیل،‌ دانه تونکا، نعناع و خس‌خس از رایحه‌های سازنده این عطر زنانه هستند. قرار گرفتن نت های تلخ و شیرین در کنار نت های گرم و خنک آنها تعادل بسیار خوبی میان رایحه های این ادکلن لالیک ایجاد کرده است.

3 ادکلن تام فورد زنانه برتر

ادکلن تام فورد بلک ارکید

تام فورد بلک ارکید عطر بسیار خوشبوی برند نام فورد است. تام فورد بلک ارکید آمیزه ای گرم، شرقی و وانیلی دارد و از سال 2006 وارد بازار عطرهای پاییزی و زمستانی زنانه است. این عطر در نت های آغازینش با رایحه ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، یاس، گاردنیای یاسمنی، گل یلانگ، انگور فرنگی سیاه و قارچ توبر خودنمایی می کند. در نت های میانی رایحه لاله مردابی، یاس، میوه‌جات، گل یلانگ، ارکیده و ادویه جات معطر به مشام می رسد. در نهایت در نت های پایانی کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چوب صندل سفید، شکلات و روایح دودی به میان می آید و رایحه جادوییش را تثبیت می کند. ترکیب این رایحه ها در کنار هم ترکیب بسیار رسمی و سنگینی برای مهمانی های ویژه و مناسبات خاص برای بانوان رقم زده است.

ادکلن تام فورد وایت پچولی

این عطر از تام فورد در سال 2008 معرفی شد. رایحه این ادکلن تام فورد چایپر گلی و معتدل است رایحه اش شادابی بینظیری را برای اطرافیان خلق می کند. این عطر در نت های آغازینش از رایحه ترنج، گشنیز، گل صدتومانی و گل‌های سفید استفاده کرده است و در همان ابتدا عطر بینظیری را در فضا پخش می کند. تام فورد وایت پچولی در نت های میانی رز، یاس و گل ختی را در خود جای داده است. نعناع هندی، روایح چوبی و روایح دودی سازنده نت پایانی هستند. رایحه این عطر بیشتر رسمی و مورد پسند بانوان جوان است.

تام فورد ولوت ارکید

«تام فورد ولوت ارکید» یا «تام فرد ولوت اورکید» در سال 2014 معرفی شد. رایحه اش گرم و زمستانی است. ترکیبات این ادکلن تام فورد از رایحه های شرقی گلی گرفته شده است. رایحه هایی مانند ترنج، نارنگی ماندارین و عسل در نت اولیه جای گرفته است. رز، سنبل، نرگس، شکوفه پرتقال، گل آفتاب پرست، ارکیده و مگنولیا روایح میانی این عطر هستند. ادکلن تام فورد ولوت ارکید با رایحه های وانیل، چوب صندل سفید، صمغ درختچه مر، لابدانیوم، جیر و بلسان پرویی پایان یافته و رایحه گرم و شیرینی را برای علاقمندان این برند پدید آورده است.

 

3 ادکلن تام فورد مردانه برتر

ادکلن تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم

این ادکلن تام فورد مخصوص آقایان بسیار جنتلمن که اهمیت زیادی به شیک پوشی می دهند و بسیار سخت پسند هستند طراحی شده است. ماندگاری و پخش بوی این عطر بسیار استثنائی و منحصر به فرد است. این عطر مردانه رایحه بسیار خاصی و احساساتی با ترکیبات چوبی ادویه ای دارد. برند سلطنتی تام فورد، تام فورد گری وتیور را در سال 2009 عرصه کرد. سالویا، گریپ فروت و شکوفه پرتقال نت های ابتدایی، ریشه زنبق، جوز و فلفل قرمز شیرین نت های میانی و کهربا، خزه درخت بلوط، خس خس و روایح چوبی نت های پایانی این عطر هستند. ادکلن تام فورد گری وتیور ادو پرفیوم رایحه روزانه، خنک و تابستانی دارد.

ادکنل تام فورد نویر ادو پرفیوم

این ادکلن تام فورد، رایحه های معطر ادویه ای متنوع و متفاوتی دارد و مانند همه عطر های تلخ طرفداران خاص خود را دارد. نت خاصی که در این عطر موجود است و آن را از دیگر عطرها متمایز می کند «مشک زباد» است. ترنج، بنفشه، زیره، فلفل صورتی و به لیمو ترکیبات نت اولیه، رز، زنبق، شمعدانی، جوز، سالویا اسکلاریا و فلفل ترکیبات نت میانی و لوبان، کهربا، وانیل، نعناع هندی، خس خس، چرم، مشک زباد، اوپوپوناکس و بوته وحشی جاوی روایح نت پایانی هستند. رایحه ادکلن تام فورد نویر ادو پرفیوم گرم، زمستانی و نسبتاً سنگین و رسمی است.

ادکلن تام فورد فور من

آخرین عطری که از این برند معرفی می کنیم، تام فور من مردانه با رایحه های معتدل چوبی گلی مشکی است. این ادکلن تام فورد در سال 2006 معرفی شد. شروع آن با اسانس های ترنج، نارنگی ماندارین، لیمو ترش، ریحان، زنجبیل و برگ بنفشه است. با اسانس های نت میانی مانند شکوفه تنباکو، شکوفه پرتقال، فلفل و شکوفه گریپ فروت ادامه میابد و با اسانس های کهربا، نعناع هندی، خزه درخت بلوط، خس خس، سدر، چرم و گیاه ناگارموتا در نت پایانی خاتمه می یابد.

مجموعه کاملی از پرطرفدارترین عطرهای لالیک و تام فورد را می توانید در فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن عطرافشان به نشانی atrafshan.ir مشاهده کنید.

عطر و ادکلن,ادکلن تام فورد,ادکلن لالیک,عطرادکلن

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو