معرفی تعدادی از مشهورترین هتل های ونیز

معرفی تعدادی از مشهورترین هتل های ونیز


منبع: همگردی

8

1401/9/17

22:03


هتل های ونیز بصورت یکسان ساخته نشده اند؛ مخصوصا از زمانیکه سبک سنتی پاسخگوی سلیقه های مدرن بود. در ونیز میهمانسرایی برای هنرمندان و هنردوستان وجود دارد که فرانسیسکو بورتولوتی پوساتی، صاحب هتل بائر آن را به مسافرخانه ای با مجموعه های 11 نفره و سوئیت های زیبا تبدیل کرده است. با ما در مقاله هتل های معروف ونیز همراه شوید تا شما را با تعدادی از برترین هتل های ونیز آشنا کنیم. قطعا، آشنایی با مشهورترین هتل های ونیز برایتان جالب خواهد بود.

هتل جی دبیلو ماریوت رزورت و اسپا

این مورد از مشهورترین هتل های ونیز یک محل استراحت درجه یک در کنار یک چشمه آب گرم در نزدیکی جزیره گایدکا و به فاصله 15 دقیقه ای از میدان سن مارکو است. ماریوت زمینی 15 هکتاری که قبلا آسایشگاه بود را خریداری کرد و به سرعت آن را تبدیل به آرامترین هتل شهر کرد. این هتل در سال 2015 و در زمینی که پوشیده از درختان زیتون، سبزیجات فراوان و کلیسایی کوچک بود، ساخته شد. بزرگترین چشمه آب گرم ونیز، استخر روباز و یک رستوران بزرگ و مجلل همگی در این مورد از هتل های معروف ونیز جای گرفته اند.

هتل جی دبیلو ماریوت رزورت و اسپا

هتل دانیلی

هتل دانیلی که شامل سه ساختمان می شود، در نزدیکی کاخ دگ داندولو قرار دارد. ستون ها، کاشی های سقف و شومینه این هتل به طرز شگفت انگیزی دست نخورده باقی مانده و رستوران و لابی هیچ هتلی زیباتر از این هتل نیست. اتاق ها نیز که در ساختمان اصلی قرار گرفته، به همان اندازه چشمگیر هستند. دو ساختمان دیگر این مورد از هتل های معروف ونیز توسط ژاک گارسیا و پیر یوروکون دستخوش تغییراتی شده اند. این هتل یکی از برترین هتل های ونیز بشمار می آید و منظره خوبی در اطراف دارد. شما می توانید با اقامت در این هتل از مدرسه آموزش دریاداری قدیمی هم دیدن کنید.

هتل دانیلی

هتل و کاخ سنتورین

هتل سنتورین به سبک سنتی ساخته شده است. حمام های این مورد از مشهورترین هتل های ونیز با قطعه هایی از طلا تزئین شدند، اتاق خواب ها با رنگهای روشن رنگ آمیزی شدند، سقف اتاق ها ارتفاع زیادی دارد و دیوارهای آنها با پنجره های بزرگی که مشرف به کانال هستند، پوشیده شدند. مدیر کل این هتل، پائولو مورا می گوید: این ساختمان که متعلق به قرن 19 و دوره نئوگوتیک است، بعضی از ویژگی های خود را حفظ کرد. در تعمیر و نگهداری این هتل بدنبال ساخت یک ساختمان جدید نیستیم، بلکه بدنبال ساخت چیزی هستیم که در منطقه گرند کانال دیده نشده باشد. بعضی از قسمتهای ساختمان نیز به همان شکل قبلی باقی ماندند؛ مانند رستوران که با پایه هایی بر روی آب قرار گرفته منظره ای به سمت پل آکادمیا دارد.

هتل و کاخ سنتورین

هتل بائر

این مورد از مشهورترین هتل های ونیز قبلا دو هتل بوده که توسط لابی مشترکی به هم متصل می شدند. اما، در سال 2017 این دو هتل در هم آمیخته شدند و تشکیل یک هتل 200 اتاقه را دادند. اتاق هایی که در ورودی این مورد از مشهورترین هتل های ونیز قرار گرفته، در ساختمان جدید بوده و سوئیت های طبقه بالا بر کانال گرند مشرف هستند. دکور اتاق ها مربوط به سبک فلونسی ونیزی است. سوئیت های طبقه بالا به رستورانهای ستیمو سیلو و بهشت هفتم دسترسی دارند. اما سالن های غذاخوری و اتاق های طبقه پایین وضعیت خوبی ندارند. صبحانه در تراسی که روی گرند کانال قرار دارد و واگن سرباز بری که در کنار آن پارک است، سرو می شود.

هتل بائر

هتل کاساگردو

هتل کاساگردو یکی از هتل های معروف ونیز بوده که ساختمان آن به قرن 14 میلادی باز می گردد و در نزدیکی خانه دورو و کازینو قرار دارد. این هتل توسط خانواده ساگردو در سال 2007 بازسازی شد و به عنوان یک بنای یادبود ملی شناخته می شود. به محض ورود به این مورد از هتل های معروف ونیز و با گذشتن از لابی بزرگ به طبقه اصلی می رسید که دیوارهای آن با گچ کاری، طلاکاری های زیبا و نقاشی های آبرنگ مزین شده و اتاق ها به نسبت ساده و خودمانی تر هستند.

هتل کاساگردو

هتل اکسلسیور

هتل اکسلسیور در جزیره لیدو قرار گرفته و ساختمان آن به سال 1908 باز می گردد. این مورد از برترین هتل های ونیز که مکان ثابت برگزاری فستیوال فیلم ونیز است، دارای یک ساحل شخصی و رستورانی بسیار زیبا بوده که منظره ای رو به دریای آدریاتیک دارد. اتاق های این مورد از مشهورترین هتل های ونیز برای هماهنگی با نمای آن به سبک مغولی طراحی شده اند. در طرف دیگر هتل استخر، 6 رستوران، زمین تنیس، دوچرخه های کرایه ای، زمین گلف و زمینی برای اسب سواری قرار دارند. همچنین، یک قطار دریایی رایگان شما را به میدان سن مارکو می برد.

هتل اکسلسیور

هتل کاماریا ادله

این مورد از هتل های معروف ونیز یک مجتمع 12 اتاقه در کنار کلیسای سالته است و راهروهای باریک و کم نور آن شما را به سمت اتاق ها هدایت می کنند. در جای جای این هتل عتیقه جات، لوسترهای شیشه ای، دیوار پوش های گلدار و پرده های زیبا و گرانبها بچشم می خورند. در بیرون از اتاق ها یک سالن استراحت مجلل و مجهز و یک اتاق صبحانه رمانتیک و بزرگ قرار دارد.

هتل کاماریا ادله

هتل پلازا بارباریگو

هتل پلازا بارباریگو هتلی کوچک، خارق العاده و ساده در گرند کانال است که از طریق کوچه های باریک سان پولو می توانید به آن دسترسی پیدا کنید. از سقف شیشه ای لابی هتل تلالو آب دیده می شود، رستورانی شیک در طبقه بالا قرار دارد و از تراس می توانید تمام مناظر گرند کانال را ببینید. دکور اتاق های این مورد از مشهورترین هتل های ونیز از قوانین سبک ونیزی تبعیت نمی کنند و با سبک دکو تزئین شده که همگی کم نور، با لوسترهای حاشیه دار و مبلمان مخملی هستند.

هتل پلازا بارباریگو

هتل لوکاندا ویوالدی

در هتل لوکاندا ویوالدی شما می توانید با رزرو مستقیم توسط هتل از قایق های آن برای پیمودن مسیر بین پیازال روما به هتل استفاده کنید. همچنین، این هتل در نزدیکی چشمه آب گرمی در منطقه ریوا دلگی اسکیاوونی قرار گرفت؛ بطوریکه تمام 27 اتاق این هتل رو به چشمه آب گرم یا کانال دید دارند و در تابستان رستوران به پشت بام هتل و در تراس منتقل می شود. ظاهر این هتل سنتی بوده و با پرده های سنگین و رنگ های سیر تزئین شد. همچنین، برای کسانی که می خواهند در طول سفر تجربه زندگی در خانه مستقلی را داشته باشند، آپارتمان هایی در همسایگی این مورد از هتل های معروف ونیز تعبیه شده اند.

هتل لوکاندا ویوالدی

هتل هیلتون مولینو استاکی

هیلتون در سال 2007 این مکان را با تبدیل کارخانه آرد متروک شده مونولیو استاکی در جزیره گایدکا به هتل بزرگ و 379 اتاقه احداث کرد. این هتل شامل 13 ساختمان بوده و 8 تای آنها برای میهمانان قابل استفاده اند. مسیر این هتل مقداری پرت است، در انتهای جزیره گایدکا قرار دارد و از میدان سن مارکو با قایق 10 دقیقه فاصله دارد. در تابستان استخر روباز شروع به کار می کند و رستوران نیز صندلی های خود را در کنار آب و در فضای باز می چیند. رستوران دیگری که در پشت بام طبقه هشتم قرار دارد، در تمام سال فعالیت می کند و بهترین مناظر را از تمام شهر به شما نشان می دهد. اکثر افراد برای دیدن منظره شهر موقع غروب آفتاب به این رستوران سری می زنند.

هتل هیلتون مولینو استاکی

هتل لوکاندا کیپریانی

شما می توانید انواع امکانات را به دور از شلوغی و هیاهو در این اقامتگاه باشکوه و آرام تجربه کنید. موسس رستوران هری، گیسپ سیپریانی رستوران خود را در دهه 1930 تاسیس کرد و محیط آرام آن توجه خانواده سلطنتی بریتانیا، التون جان و وینستون چرچیل را به خود جلب کرد. اکثر افراد برای صرف یک وعده غذا در بالکن این رستوران در تابستان که تماما با مواد اولیه محلی پخته می شوند، به اینجا می آیند. در طبقه بالای این هتل 6 اتاق وجود دارند؛ دو اتاق یک تخته، یک اتاق دو تخته، دو سوئیت کوچک و یک سوئیت بزرگتر. دکور این اتاق ها همگی ساده است، بطوریکه به جای سیستم های صوتی بزرگ، قفسه های کتاب و برخی از آثار هنری مشتریان ثابت این هتل بچشم می خورند.

هتل لوکاندا کیپریانی

هتل لاگار مورانو

این هتل 118 اتاقه در اصل یک کارخانه شیشه بری قدیمی بوده است. اتاق های هتل لاگار مورانو که در اطراف یک حیاط مرکزی قرار گرفته اند، از چوب های جنگلی و با دوام ساخته شده و دارای پنجره های بزرگ و سرتاسری هستند و محوطه آن با کارهای هنری هنرمند ونیزی تزئین شد. جزیره ای که این مورد از برترین هتل های ونیز در آن واقع شده، شاید برای کسانی که برای اولین بار به اینجا سفر می کنند مناسب نباشد، اما برای کسانی که خواهان گشت و گذاری متفاوت در ونیز هستند مخصوصا در فصل زمستان، مکان ایده آلی هست.

هتل لاگار مورانو

هتل کاپیسانی

این هتل متعلق به یک بازرگان مربوط به 500 سال پیش بود. این هتل تماما به سبک دکو ساخته شده و مبلمان آن مربوط به دهه 1930 و 1940 است. تمام درهای 29 اتاق از چوب ساخته شده و از یک الگوی هندسی تبعیت می کنند. با این حال، بعد از نوسازی میتوان این سازه را یک سازه قرن 21 دانست که با حمام ها، رستوران کوچک و محیطی زیبا از میهمانان خود پذیرایی می کند.

هتل کاپیسانی

هتل فلورا

این مورد از برترین هتل های ونیز متعلق به خانواده رومانلی و مربوط به دهه 1960 است که چیدمان آن با دقت و وسواس خاصی انجام شده و به فاصله چند دقیقه پیاده روی از میدان سن مارکو قرار دارد. اتاق های هتل فلورا مقداری کوچک هستند اما با تشک های راحت و تخت های عتیقه، موزاییک های مرمرنمای اصل و حمام های مجهز آماده خدمت رسانی به میهمانان خود هستند. شما با اقامت در این هتل می توانید از فضای مفرح رستوران در عصر و نشستن در حیاط آرام و در هوایی خوش بهره مند شوید.

هتل فلورا

هتل گیو و گیو

این هتل با محیطی دلپذیر چیزی بیش از یک خانه شیک و زیبا است که فقط سه اتاق برای اجاره دارد. مالک این هتل در ساخت آن بین سنت و مدرنیته ارتباط خوبی برقرار کرده است. در سالن استراحت یک تخت کرم رنگ در کنار یک آینه گل کاری و طلاکاری شده قرار گرفته و یک قالیچه زیبا بر روی پارکت های کف فرش شده است. سبک اتاق ها با مبلمان عتیقه آنها به گذشته ونیز اشاره دارد اما در کنار آنها پارچه ها، لامپ ها و صندلی های مدرن نیز در اتاق ها بچشم می خورند. یکی از اتاق های این هتل تراس کوچکی دارد که به سمت کانال دید دارد و به فاصله 5 دقیقه پیاده روی تا میدان سن مارکو قرار گرفته است. با اقامت در این سوئیت شما در میانه هیاهو و جنب و جوش شهر قرار می گیرید.

هتل گیو و گیو

هتل آووگاریا

ساختمان این هتل در ابتدا رستوران بود و با تغییری در طراحی آن تبدیل به یک محل اقامت 5 اتاقه شده است. صاحب آن فرانسیسکو پاگلیز این مکان را برای مدرنیته کردن ساختمانی که به سبک سنتی ونیز است، انتخاب کرد و آن را با قالیچه های نفیس، آینه های طلاکاری شده، مبلمان شیک و مدرن و اتاق خواب های موزاییک شده آراست. 3 تا از سوئیت های کوچک حیاط خصوصی دارند که شما می توانید ناهار خود را در آنجا میل کنید. بقیه سوئیت ها نیز به حیاط و باغ مشرف هستند. این هتل سنتی در منطقه ای خوش آب و هوا و آرام قرار گرفته است.

هتل آووگاریا

هتل کاسا بورانو

این مورد از برترین هتل های ونیز یک پدیده جدید در ونیز است چیزی که به آن albergo diffuso یا هتل پراکنده می گویند؛ یک ابتکار ایتالیایی که خانه های خالی روستایی و اطراف آنها را به هتل تبدیل می کند. در این هتل ها هر آپارتمان یک اتاق است و محیط های عمومی نیز در اطراف آنها شکل می گیرد. این هتل اولین هتلی است که در ونیز به این نحو ساخته شد و ایده آن متعلق به خانواده بیسول است. هتل بورانو این امکان را برای گردشگران فراهم می آورد که با اقامت در این هتل سبک زندگی محلی این جزیره را تجربه کنند. این هتل تعداد مراجعه کنندگان زیادی با فرهنگ های متفاوت دارد؛ بصورتیکه حتی در شب و روز هم تعداد آنها متفاوت است. اتاق های این هتل نورگیر و به سبک مدرن هستند و به خانه های مشهور رنگی جزیره مشرفند.

هتل کاسا بورانو

هتل فنیس ات د آرتیستس

این هتل یک هتل مقرون به صرفه بشمار می آید. همچنین، این هتل پاتوق هنرمندانی است که برای نواختن آهنگ و لذت بردن از آن گرد هم جمع می شوند. اتاق های این هتل 3 ستاره سبک خاصی ندارند و رو به سمت حیاط هتل یا کوچه منتهی به این هتل دید دارند. رستوران آن یعنی تاورنا لا فنسی مکان فوق العاده ای است که در طبخ غذاهای گوشتی مهارت دارد و اگر مایل به خوردن غذاهای دریایی هستید، این رستوران مکان مناسبی است.

هتل فنیس ات د آرتیستس

هتل جنراتور

این هتل در میانه جزیره گایدکا مشرف بر مرکز شهر است. برج، ناقوس و کاخ آن متعلق به دوره معماری گوتیک بوده و 5 اتاق مجزا و شخصی با قیمت پایین برای پذیرایی از میهمانان خود دارد. این هتل در اصل انبار ذخیره غلات بوده و دیوارهای آجری، سقف کاذب و مبلمانی به سبک چسترفیلد دارد. هتل جنراتور برنامه های ویژه ای بصورت منظم دارد، مانند نمایش فیلم و پخش موزیک.

هتل جنراتور

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو