چند نکته برای خرید اصولی مبلمان خانگی

چند نکته برای خرید اصولی مبلمان خانگی


منبع: پارس ناز

9

1401/9/20

09:59


چند نکته برای خرید اصولی مبلمان خانگی

با ورود به هر خانه‌ای احتمالا اولین چیزی که توجه شما را جلب می‌کند مبلمان آن خانه است. بهترین جای هر خانه‌ای را به مبلمان اختصاص می‌دهیم و دورهمی‌های خانوادگی و دوستانه را  در آنجا برگزار می‌کنیم. به همین دلیل از تاثیر آن در دکوراسیون منزل نمی‌توان غافل شد و برای انتخاب بهترین مبلمان باید نهایت دقت را داشته باشیم.

 

فروش ویژه مبلمان خانگی با 15 تا 20 درصد تخفیف از تاریخ 15 آذر آغاز شده و تا تاریخ 2 دی ماه ادامه خواهد داشت. به همین بهانه، در ادامه این مقاله نکات مهم در انتخاب انواع مبلمان و نگاه اصولی برای یک خرید مطمئن را با هم مرور کنیم.

 

گام اول: افزایش اطلاعات اولیه در خصوص مبلمان

 

این روزها فضای آنلاین می‌تواند تأثیر زیادی در انتخاب‌های ما داشته باشد. دکوراسیون منزل و مبلمان هم از این قاعده مستثنی نیست و اطلاعات محصولات مربوط به برندهای معتبر که در بازار می‌توانید از نزدیک ببینید را در فضای آنلاین هم می‌توانید مشاهده کنید.

 

برای اینکه آگاهی بیشتری داشته باشید، پیش از خرید حتما اطلاعات و تصاویر محصولات را در فضای آنلاین و وبسایت مربوط به تولید کنندگان مبلمان بخوانید و اگر نیاز دارید در مورد ویژگی‌های مبلمان مورد نیاز خود اطلاعاتی کسب کنید، از این فضا کمک بگیرید.

چند نکته برای خرید اصولی مبلمان خانگی

گام دوم: محصولات را از نزدیک ببینید و تست کنید

 

بعد از این که اطلاعات اولیه مورد نیاز خود را از فضای آنلاین به دست آوردید، بهتر است به بازار مبل و فروشگاه‌های مبلمان خانگی سر بزنید و مدل‌های متنوع مبلمان را از نزدیک ببینید و تست کنید و آن‌ها را در فضای خانه خود تجسم کنید و مدل‌هایی که تناسب بیشتری با سلیقه شما دارند را با دقت بیشتری بررسی کنید.معمولا برندهای معتبر شعب و نمایندگی‌های متعددی دارند و امکان مشاهده محصولات این برندها برای شما فراهم شده است.

 

مبلمان خانگی نیلپر که در ابتدای مقاله به فروش ویژه آن اشاره کردیم، دارای سه شعبه در دلاوران، سعادت آباد و پاسداران (در تهران)  و بیش از 70 نمایندگی در تهران و شهرستان‌هاست که اطلاعات مربوط به این نمایندگی‌ها را می‌تواند از وبسایت مبلمان خانگی نیلپر مشاهده کنید.

 

گام سوم: حرفه‌ای انتخاب کنید از مبل راحتی تا سرویس خواب

 

مبل راحتی، مبل پذیرایی و ست ناهارخوری نقش تعیین‌کننده‌ای در چیدمان هر خانه ایرانی دارند. مطمئنا سلیقه شما اولین و مهمترین عامل در انتخاب هر یک از این وسایل خواهد بود، اما بهتر است پیش از انتخاب چند نکته را در نظر بگیرید.

 

چارچوب مبلمان اهمیت زیادی دارد. چوب باکیفیت می‌تواند سال‌ها دوام مبل شما را تضمین کند. دسته‌های مبل را چک کنید که در برابر فشار زیاد مقاومت خوبی داشته باشند. برای تضمین، بهتر است از برندهایی که نسبتا شناخته شده هستند و امتحان خود را پس داده‌اند محصول خود را انتخاب کنید.

 

نیلپر به عنوان یکی از تولید کنندگان مبلمان اداری و خانگی که ارائه محصول با کیفیت را از اولویت‌های خود قرار داده است و مدل‌های متنوع مبل راحتی، مبل پذیرایی، ست ناهارخوری، سرویس خواب، کنسول و میزتلویزیون، جلو مبلی و میزعسلی را در سبد محصولات خود دارد.

 

برای انتخاب هر کدام از مبلمان خانگی با توجه به کاربری آن باید نکاتی را در نظر بگیریم. برای اینکه یک مبل راحتی باکیفیت خریداری کنید بهتر است، اندازه مبل را در نظر بگیرید و هنگام خرید حتما اندازه نشیمن را چک کنید که برای همه افراد خانه مناسب باشد.

 

خرید یک مبل پذیرایی شیک می‌تواند تاثیر زیادی در زیبایی خانه شما داشته باشد. یکی از انواع جدید مبلمان پذیرایی که با چیدمان اصولی این روزهای خانه‌های شیک ایرانی تناسب زیادی دارد. مبل نئوکلاسیک است.

 

در این سبک از مبلمان معمولا توجه به جزئیات زیاد است و هماهنگی بین بخش‌های مختلف مبل باید به خوبی رعایت شود. نیلپر به عنوان برند تولید کننده این نوع از مبل پذیرایی، چندین مدل متناسب با سلیقه افراد و معماری خانه‌های ایرانی را طراحی و تولید کرده است. مدل‌های دلان، دایان، آندرسا و لومان در سبک نئوکلاسیک طراحی شده اند و هرکدام با طراحی خاص خود می‌توانند توجه شما را به خود جلب کنند.

چند نکته برای خرید اصولی مبلمان خانگی

هارمونی بین کلیه وسایل چوبی خانه، علاوه بر اینکه زیبایی خانه را به همراه دارد،  موجب القای حس آرامش می‌شود و بهتر است هنگام خرید ست ناهارخوری، حتما هماهنگی آن با سایر وسایل چوبی خانه را مد نظر قرار دهیم.

 

در انتخاب سرویس خواب هم نکاتی را باید مد نظر قرار دهید. مثل همه محصولات اولین کاری که قبل از خرید باید انجام دهید این است که تخت خواب را فقط نگاه نکنید و آن را امتحان کنید. ساختمان بدنی افراد مختلف با یکدیگر متفاوت است و ممکن است، یک تخت که برای شما مناسب است، برای فردی دیگر مناسب نباشد.

 

دومین موردی که باید در نظر بگیرید، سایز اتاقتان است که باید تختی متناسب با اندازه اتاق انتخاب کنید. به دراور و آینه و پاتختی سرویس خواب دقت کنید و پیش از خرید محل قرار گرفتن همه آن‌ها را در اتاق تجسم کنید که متناسب با چیدمانی که در ذهن خود دارید، بهترین انتخاب را داشته باشید.

چند نکته برای خرید اصولی مبلمان خانگی

جشنواره مبلمان خانگی نیلپر

 

نیلپر با توسعه سبد محصولات خود، در تلاش است هر نوع مبلمانی که یک خانه ایرانی به آن نیاز دارد را تامین کند. سبد محصولات نیلپر شامل مدل‌های متنوع مبل راحتی، مبل پذیرایی، میز جلو مبلی و عسلی، ست ناهارخوری، صندلی لهستانی، کنسول و میز تلویزیون و سرویس خواب است که در فروش ویژه آذرماه 1401 این محصولات با تخفیف 15 درصدی به فروش می‌رسند.

 

البته در این جشنواره برای کنسول و میز تلویزیون تخفیف 20 درصدی در نظر گرفته شده است.زمان جشنواره از 15 آذر تا 2 دی ماه خواهد بود. برای مشاهده محصولات می‌توانید از وبسایت مبلمان خانگی نیلپر دیدن کنید و یا به صورت حضوری به شعب نیلپر در تهران و نمایندگی‌های فروش محصولات نیلپر در شهرستان مراجعه کنید.

 

مبلمان خانگی نیلپر دارای سه شعبه در دلاوران، سعادت آباد و پاسداران و بیش از 70 نمایندگی در تهران و سایر شهرستان‌ها است. برای مشاهده و کسب اطلاعات نمایندگی‌ها می‌توانید به وبسایت مبلمان خانگی نیلپر مراجعه نمایید. 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو