فیلم Avatar 5 سیاره زمین را نشان خواهد داد

منبع: گیمفا

4

1401/9/21

09:08


بنابر گزارش‌های تازه، بخشی از اتفاقات فیلم Avatar 5 در سیاره زمین جریان خواهد داشت.

فیلم Avatar 5 سیاره زمین را نشان خواهد داد

بنابر گزارش‌های تازه، بخشی از اتفاقات فیلم Avatar 5 در سیاره زمین جریان خواهد داشت.

تنها چند روز دیگر تا اکران فیلم آواتار: راه آب (Avatar: The Way of Water) روی پرده سینماها باقی مانده است، فیلمی که دنباله‌ای بسیار مورد انتظار برای فیلم «آواتار» سال ۲۰۰۹ میلادی ساخته جیمز کامرون محسوب می‌شود.

در فیلم اول، به جز صحنه‌های اندکی از شخصیت جیک سالی با بازی سم ورثینگتون در روی سیاره زمین، باقی اتفاقات در سیاره پاندورا جریان داشت و احتمال می‌رود که باقی فیلم‌ها نیز همگی در این سیاره شگفت‌انگیز رخ بدهند.

جیمز کامرون به دنبال آن است تا علاوه بر فیلم دوم که به تازگی روی پرده سینماها می‌‌آید، سه فیلم دیگر نیز در این فرنچایز بسازد و احتمالا برنامه‌ای برای ساخت آثار بیشتر نیز در ذهن دارد و این در حالی است که او فیلم‌نامه این آثار را نوشته است. حالا به تازگی آشکار شده که برخی از اتفاقات فیلم آواتار ۵ (Avatar 5) در سیاره زمین جریان خواهند داشت.

تهیه‌کننده فیلم‌های «آواتار» یعنی جان لاندو در مصاحبه تازه خودش اظهار داشته:

در فیلم پنجم، برخی از اتفاقات در سیاره زمین جریان دارد و ما قصد داریم به مردم و به شخصیت نیتری اتفاقات و زندگی روی سیاره زمین را نشان بدهیم.

جان لاندو در ادامه صحبت‌های خودش اظهار داشته که نیتری به شدت به دنبال آن است تا سازمان RDA را از سرزمین خودش بیرون کند و این سازمان باعث شده تا او همه انسان‌ها را به چشم افرادی بد ببیند. با این حال، در فیلم پنجم او متوجه خواهد داشت که همه انسان‌ها بد نیستند و در عین حال، همه ساکنین پاندورا نیز خوب نیستند.

در حال حاضر، فیلم «آواتار ۵» برای اکران در سال ۲۰۲۸ میلادی برنامه‌ریزی شده است. فیلم «آواتار: راه آب» نیز در تاریخ ۱۶ دسامبر سال ۲۰۲۲ میلادی (جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱) روی پرده سینماها اکران می‌شود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو