راهنمای خرید دستبند طلا

راهنمای خرید دستبند طلا


منبع: پارس ناز

4

1401/10/17

17:44


راهنمای خرید دستبند طلا

زیورآلات به اندازه لباسی که می‌پوشید در تیپ و استایل ظاهری شما تاثیر‌گذارند. در‌واقع، شما با انتخاب درست زیورآلات و اکسسوری‌های مختلف، روحیه و خلق‌و‌خوی خود را به افراد دیگر نشان می‌دهید.

 

یکی از بهترین گزینه‌های خرید اکسسوری دستبند است. البته تعداد و تنوع دستبند‌ها زیاد است، اما بهترین و شیک‌ترین نوع دستبند، دستبند طلا است. پیشنهاد می‌کنیم برای انتخاب درست دستبند طلای خود، با ما همراه باشید.

 

دستبند طلا برای استفاده روزانه

 

بیش‌تر خانم‌ها دوست دارند کنار لباس‌های مرتبی که می‌پوشند، از زیورآلاتی استفاده کنند که به خوبی به چشم بیایند. بهترین انتخاب برای استفاده روزانه دستبند طلا، مدل‌هایی است که طراحی ساده‌ای دارند و یا تک رنگ هستند. پیشنهاد می‌کنیم برای محل کار و یا جلسات کاری، از دو دستبند نازک با جنس و رنگ یکسان استفاده کنید.

 

همچنین بهتر است دستبند‌هایی که سنگ‌های زینتی دارند را در جلسات کاری نبندید.به افرادی که تیپ و استایل غیررسمی دارند هم پیشنهاد می‌کنیم مچ‌بند‌هایی که از فلزات گرانبها ساخته شده‌اند را امتحان کنید.

 

مهم‌ترین نکته در انتخاب دستبند طلا برای استفاده روزانه جنس کار است، مثلا اگر زیادی دستتان به کیبورد کامپیوتر یا میز گیر می‌کند بهتر است از مدل‌هایی استفاده کنید که مشکلی در این مورد برای شما ایجاد نمی‌کنند.

راهنمای خرید دستبند طلا

دستبند طلا پیشنهادی برای استفاده روزمره

 

در ادامه به معرفی برخی از کالکشن های دستبند طلای یاسمین گلد برای استفاده روزمره می پردازیم.

 

بنگل کالکشن بونیتا یاسمین گلد

بنگل طلا بونیتا یکی از ساده‌ترین و زیبا‌ترین دستبند‌های طلا  یاسمین گلد است. این محصول، طراحی مینیمالی دارد و برای استفاده روزانه افراد مناسب است. زیرا که وزن کمی دارد (۷.۸ گرم) از این دستبند می‌توانید در جلسات کاری، قرار‌های دوستانه و یا در محل کار و… استفاده کنید.

 

پافر بنگل یاسمین گلد

یکی از بهترین دستبند‌های یاسمین گلد برای استفاده از روزانه پافر بنگل است. این دستبند به دلیل نداشتن نگین و طراحی ساده، باعث شده این محصول به یکی از بهترین گزینه‌ها  برای استفاده در استایل روزمره تبدیل شود. 

 

دستبند طلا برای مهمانی

 

وقتی به مهمانی دعوت می‌شویم، اولین فکری که به ذهنمان می‌رسد این است که بهترین لباس خودمان را بپوشیم. البته که به هیچ وجه نباید در مهمانی‌ها از استفاده از زیورآلات غافل شویم. چون بیش‌تر از لباسی که می‌پوشیم، دستبند و زیورآلات ما به چشم میایند.

 

بهترین انتخاب دستبند طلا برای مهمانی‌ها، درخشان‌ترین و ارزشمند‌ترین دستبند شماست. اینطوری می‌توانید تمایز خود را میان جمع دوستان و آشنایان خود حس کنید. اگر هم تصمیم گرفته‌اید که در مهمانی چند دستبند را دست کنید، بهتر است به اختلاف شکل، طرح و رنگ آن‌ها دقت کنید.

 

مثلا توصیه می‌کنیم کنار مچ‌بند فلزی همراه با نگین‌های براق،  از یک زنجیر ساده استفاده کنید.همچنین، استفاده از چند دستبند مختلف به صورت همزمان به شما کمک می‌کند تا زیورآلات خود را به صورت‌های مختلف نشان دهید.

 

دستبند طلا پیشنهادی برای مهمانی‌ها و مجالس

 

اگر برای مهمانی و مجالسی که در پیش رو دارید به دنبال دستبند طلای مناسبی میگردید ، با چند مدل از دستبند های طلا از کالکشن های یاسمین گلد آشنا شوید.

 

دستبند فرور لاو (Forever love)

اگر به یک مهمانی دوستانه دعوت شده‌اید و استایل شما اسپرت یا کژوال است، بهترین انتخاب شما دستبند فرور لاو است. این دستبند یکی از بهترین دستبند‌های یاسمین گلد است. ترکیب چرم و طلای این محصول، این محصول را به یکی از خاص‌ترین دستبند‌های طلا تبدیل کرده است.

 

دستبند طلا برای قرار‌های عاشقانه

 

قرار‌های عاشقانه همیشه جزو به یاد ماندنی‌ترین خاطرات ما هستند. پس بهترین انتخاب، دستبند‌های شیک هستند. از دستبند‌هایی که از جنس طلا، چرم و یا فلزات گرانبهای دیگر هستند می‌توانید استفاده کنید. البته اگر قصد دارید مقابل فرد مورد علاقه‌تان بدرخشید و در اولین برخورد خود تاثیرگذار باشید، بهترین سِت برای شما دستبند الماس با شلوار جین و بلوز ابریشمی است.

 

یکی دیگر از گزینه‌های شما برای استفاده از دستبند طلا در قرار‌های عاشقانه، استفاده از دستبند‌هایی است که دارای نگین‌های درخشان هستند.به طور کلی، برای قرار‌های عاشقانه باید سراغ ساده‌ترین اما شیک‌ترین دستبند‌های طلا بروید.

راهنمای خرید دستبند طلا

دستبند طلا پیشنهادی برای قرار‌های عاشقانه

 

همیشه مردم به دنبال ارائه بهترین ها برای بهترین شخص زندگیشان هستند اگر قرار عاشقانه ای دارید و خاص ترین کادو را مد نظر دارید با بهترین دستبند ها برای این مورد آشنا شوید.

 

دستبند هارت (Heart bracelet)

در ساخت دستبند هارت از طلا و سنگ زینتی زیرکونیا استفاده شده است و پیشنهاد می‌کنیم از این دستبند برای قرار‌های عاشقانه استفاده کنید. چون این دستبند، در عین حال که بسیار ساده است، بسیار  ظاهر شیک و  خاصی دارد. در کنار این دستبند، می‌توانید از لباس‌هایی که استایل‌های رسمی و شیک دارند استفاده کنید.

 

دستبند طلا برای مناسبت‌های خاص

 

برای مناسبت‌های خاص، بهتر است از دستبند‌های خاص استفاده کنیم. وقتی به دنبال دستبند‌های خاص هستیم، می‌توانیم به دستبند‌هایی که در ساخت آن‌ها از سنگ‌های تزئینی یا مروارید به کار رفته، استفاده کنیم. بدون شک ترکیب فلز طلا با سنگ‌های گران‌قیمت برای مناسبت‌های خاص مثل عروسی و یا تولد و… انتخاب‌های مناسبی هستند.

راهنمای خرید دستبند طلا

دستبند طلا پیشنهادی برای مناسبت‌ها و مهمانی‌های خاص

 

خاص بودن در مهمانی های مهم هدف تمامی مهمان ها می باشد ، یک دستبند طلای خاص می تواند به شما در این امر بسیار کمک کند.

 

دستبند طلا بیدز (Beads heart bracelet)

 مهمانی‌های خاص، نیاز به دستبند‌های خاص دارند. دستبند طلا بیدز یاسمین گلد، یکی از خاص‌ترین دستبند‌های یاسمین گلد است. این دستبند از سنگ زیرکونیا ساخته شده و بهترین انتخاب برای مناسبت‌های خاص مثل تولد، عروسی و… است.

 

جمع بندی

هر دستبند، برای مکان و مناسبت مختلفی مناسب است.  در‌واقع بهتر است استایل و سبک خود را در لباس پوشیدن پیدا کنیم و بر‌اساس سبک و تیپ خودمان، دستبند و زیورآلات را انتخاب کنیم.

 

در این مقاله سعی کردیم انواع دستبند طلا را برای مناسبت‌های مختلف به شما معرفی کنیم و برای  دیدن مدل‌های مختلف دستبند‌های طلا و پیشنهاد‌های بیش‌تر،  توصیه می‌کنیم  به سایت فروشگاه اینترنتی طلا یاسمین گلد مراجعه کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو