فروش شیره خرما سنتی شهرضا

منبع: نمکستان

3

1401/10/18

06:12


کشور عزیزمان ایران بهترین تولید کننده شیره خرما اصل و ارگانیک می باشد سالانه چندین تن از این محصول به کشور هایی چون ترکیه و قطر، صادر می شود.

از قدیم تا به امروز شیره خرما سنتی در بین مردم مرسوم بوده است.

در روستا ها کشاورزان و دامداران به دلیل فعالیت زیاد روزانه از این شیره همراه با کره محلی برای تامین انرژی مود نیاز خود میل می کنند به دلیل تحرک بالا همه قند موجود در آن را در معده هضم می شود و سبب چاقی و دیگر مشکلات نمی شود.

امروزه برای افراد ورزشکار یا بدنساز هم مصرف آن توصیه می شود کربوهیدرات فراوانی دارد که از درد عضلات و ماهیچه ها جلوگیری می کند، افراد این محصول را یک وعده قبل از ورزش در رژیم غذایی خود قرار دهند.

فروش شیره خرما سنتی شهرضا

این محصول طبع گرمی دارد و برای تقویت قوای جنسی بسیار مفید است می توانید آن را با کمی آب ملایم تا چند ساعت ترکیب کنید و بعد در مخلوط کن یا بصورت دستی با شیر خرما سنتی ترکیب کرده و صبح ناشتا میل نمایید انرژی که به شما می دهد باعث می شود فعالیت های روزانه خود را بدون خستگی انجام دهید، از طرفی به دلیل کالری بالا باعث می شود تا موقع ناهار احساس گرسنگی نکنید و کمتر غذا های چرب میل کنید که این خود سبب کاهش وزن و رسیدن به وزن ایده آل مورد نظر باشد.

شیره خرما صادراتی

کشور عزیزمان ایران بهترین تولید کننده شیره خرما اصل و ارگانیک می باشد سالانه چندین تن از این محصول به کشور هایی چون ترکیه و قطر، صادر می شود. در کشور های نام برده از شیره خرما در وعده صبحانه که باعث فعال شدن سلول های عصبی ودرمان رماتیسم می شود استفاده می کنند همچنین در کشور ترکیه از شیر خرما به جای شکر در پخت حلوا، شیرینی، کیک خیس و انواع غذا های خود استفاده می کنند صادرات شیره خرما باید اصولی و از قوانین خاصی برخوردار باشد.

شیره خرما صادراتی

جالب است بدانید که مجموعه ما فروش شیره خرما ۱۰۰ گرمی برای عزیزانی که می خواهند این محصول را در گرم پایین و برای تست خریداری کند در نظر دارد در صورتی که به هر دلیلی مورد پسندتان نبود ضرری نکرده باشد اما با به شما این مژده را خواهد داد که با خرید این محصول از مجموعه ما مشتری همیشگی ما خواهید شد شیره خرما که اصل باشد طعم لذیذ و خوشمزه ای دارد رنگ آن شفاف بوده و شما می تو انید در آب و شیر و انواع غذاهای تان از آن استفاده کنید و به خواص های آن پی ببرید.

شیره خرما شهرضا

شما می توانید انواع شیره های متفاوت را از شهرضا تهیه کنید، همه شیره های آن به خصوص شیره خرما آن کیفیت بسیار عالی دارند و از نظر افراد زیادی مورد تایید قرار گرفتند.

استان فارس به دلیل شرایط خاص آب و هوایی که دارد محصول خرما در آن به خوبی تولید می شود و همین امر سبب شده است خرما های این شهر تبدیل شیره خرما هایی شوند با کیفیت فوق العاده.

به دلیل تغییر برنامه غذایی افراد بیشتر مردم به بیماری یبوست دچار هستند که تنها راه طبیعی درمان این بیماری استفاده از محصولاتی است که سرشار از فیبر هستند، یکی از محصولات شیره خرما است.

شیره خرما شهرضا

زمانی که شما برای درمان بیماری یبوست به پزشکان طب سنتی مراجعه کنید استفاده از شیره را به شما برای درمان این بیماری توصیه می کنند شیره خرما شهرضا زیرا  استفاده از این شیرینی خوش طعم علاوه بر اینکه باعث بهبود این بیماری شما می شود خواص بسیار زیاد دیگری هم دارد که می تواند برای بدن شما مفید باشد و سیستم ایمنی بدنتان را قوی کند.

یکی از توصیه هایی که به افراد دچار بیماری شب کوری می شود استفاده از شیره خرما است زیرا این شیرینی پر خاصیت دارای ویتامین A است به همین دلیل از ابتلا چشمان شما به عفونت جلوگیری می کند و همچنین نمی گذارد چشمان شما دچار خشکی شود اما اگر شما شیره خرمای میناب را برای استفاده انتخاب کنید به دلیل اینکه خرمای آل مهتری قیمت بالا تری نسبت به سایر خرما ها دارد برای این شیره باید مبلغ بیشتری را پرداخت کنید.

بسیار از افراد طرفدار طعم های شیرین هستند اما کاملا واضح است که استفاده از این محصولات به صورت مداوم عواقب خوبی نخواهد داشت، این افراد می توانند شیره خرما یزد را جایگزین استفاده از این شیرینی ها کنند تا علاوه بر اینکه از طعم شیرین آن استفاده می کنند از خواص فوق العاده آن هم بهره مند شوند.

بسیاری از خانم ها و آقایان این روز ها به فکر مشکلات پوستی خودشان هستند و به دنبال راهکار هایی برای رفع این مشکلات، اما زمانی که به پزشکان پوست مراجعه می کنند و از دارو ها و کرم های متنوع استفاده می کنند ممکن است به آن ها حساسیت داشته باشند و به بیماری پوستی بدتری دچار شوند و یا استفاده از این دارو های گران قیمت بر روی آن ها هیچ تاثیری نداشته باشد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو