برترین ایده ها برای سوپرایز تضمینی در ولنتاین

منبع: زیبامون

4

1401/10/18

14:12


اگر به این موضوع فکر می کنید که چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم حتما این بخش از زیبامون را تا انتها بخوانید و از ایده هایی که برایتان اماده کردیم برای سورپرایز کردن عشق خود در روز ولنتاین استفاده کنید.

برترین ایده ها برای سوپرایز تضمینی در ولنتاین

همه غافلگیر شدن را دوست دارند . ایده های سورپرایز عاشقانه برای پارتنر می تواند در افزودن چاشنی و جرقه به رابطه شما کمک کند . فرقی نمی کند ، چه مدت کوتاهی باشد که با هم آشنا شده اید یا سال هاست که با هم هستید ، سورپرایز کردن ، اقدام متفکرانه ای است که به همسر یا پارتنرتان نشان می دهد چقدر برای شما اهمیت دارد . در واقع اگر با نزدیک شدن به یک مناسبت خاص مثل ولنتاین ، به این موضوع فکر کنید که چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم ، می توانید به سادگی عشقی که بین شما وجود دارد را دوباره شعله ور کرده و دوباره شور و هیجان روزهای اولیه آشنایی را بازسازی و تداعی خواهید کرد . 

بنابراین اگر می خواهید بدانید که چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم ، حتما این بخش از زیبامون دات کام را تا انتها مطالعه کنید و از ایده های خاص و کاربردی که برای سوپرایز تضمینی در ولنتاین 2023 آماده کردیم ، استفاده کنید و یک روزخاطره انگیز و خاص را برای خودتان رقم بزنید . 

 

ایده های عالی برای سورپرایز تضمینی در روز ولنتاین 2023

روز ولنتاین یا روز عشق در تاریخ 14 فوریه 2023 است که در تقویم ایرانی در روز 24 بهمن ماه 1401 قرار دارد . در حالی که بسیار خوب است که مطمئن شوید پارتنر شما می داند که چقدر او را دوست دارید ، برنامه ریزی یک تجربه یا فعالیت هیجان انگیز در 14 فوریه راهی عالی برای نشان دادن احساس خود به او است . کارهای سنتی برای انجام در روز ولنتاین ، مانند برنامه ریزی یک شام فانتزی عاشقانه که در آن اولین قرار خود را داشتید یا لذت بردن از یک ماراتن سینمایی ، همیشه ایده های خوبی هستند . اما بعد از چند سال لازم است که روز ولنتاین را برای خود تازه نگه دارید و با ایده های سورپرایزی و خاص ، بهترین خاطرات را از این روز برای خودتان ایجاد کنید . 

بنابراین اگر به این موضوع فکر می کنید که چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم ، حتما این لیست از ایده های عالی برای سورپرایز تضیمینی در روز ولنتاین 2023 را با دقت مورد بررسی قرار دهید. پیشنهاد می کنیم در فوریه امسال خلاق باشید و از این فعالیت‌ های روز ولنتاین الهام بگیرید تا تجربه‌ های خلاقانه و منحصر به‌ فردی را برای عزیزانتان رقم بزنید .

فرقی نمی‌ کند چیزی فوق‌ العاده رمانتیک می‌ خواهید یا ترجیح می‌ دهید بیرون بروید ، در اینجا فعالیت‌ های هیجان‌ انگیزی وجود دارد که روز ولنتاین 2023 را کاملاً بی‌ نظیر می‌ کند . 

 

1. یادداشت های کوچک روی آینه بنویسید

رژ لب قرمز خود را بردارید و روی آینه حمام ، یک پیام عاشقانه اغوا کننده بنویسید . این یکی از زیباترین راه‌ ها برای سورپرایز کردن پارتنرتان است . استفاده از ورق های یادداشت که به راحتی روی هر سطحی چسبیده می شوند و یا نوشتن پیام عاشقانه روی یک آینه بخار گرفته نیز گزینه های دیگری برای سورپرایز کردن عشقتان در روز ولنتاین هستند . ابراز قدردانی یا عشق ساده ، مانند "دوستت دارم" می تواند تاثیر قابل توجهی بر یک رابطه داشته باشد . شریک زندگی شما باید بداند که چقدر برای او ارزش قائل هستید . 

 

2. چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم  ؟ یک پلی لیست از آهنگ های مورد علاقه پارتنر خود آماده کنید

ترکیبی از آهنگ های مورد علاقه او مطمئنا می توانند باعث ایجاد شادی و عشق بیشتر در پارتنرتان شود . پس اگر به این موضوع فکر می کنید که چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم و به دنبال یک ایده کم هزینه و عالی هستید ، می توانید به سادگی یک پلی لیست پر از آهنگ هایی که فکر می کنید دوست دارد (یا آهنگ هایی که شما را به یاد او می اندازند) تنظیم کنید و برای او بفرستید یا دفعه بعد که او را دیدید برایش پخش کنید تا ببینید صورتش از خوشحالی روشن می شود . همچنین ، این یک ایده عالی برای هدیه از راه دور است !

 

 

3. یک ماساژ حرفه ای برای او رزرو کنید

ماساژ گرفتن برای تمام افراد ، احساس خیلی خوبی را به همراه دارد . برای اینکه بهترین سورپرایز ولنتاین را برای عشق خود داشته باشید می توانید یک ماساژ حرفه ای را برای او رزرو کنید تا بعد از یک روز پرکار و خسته کننده ، احساس آرامش خیلی خوبی را تجربه کند . مطمئن باشید با این کار ساده ، پیوند بین شما عمیق تر خواهد شد و او برای توجه شما ارزش قائل است و برای شروع هفته جدید احساس شادابی می کند . 

 

4. چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم؟ یک قرار عاشقانه در شب ولنتاین را برنامه ریزی کنید

شما می توانید او را در هر زمان غافلگیر کنید .اما سورپرایز کردن در روز ولنتاین احساس خیلی خوبی را به همراه دارد . رزرو اتاق هتل برای اینکه هر دوی شما بتوانید زمان با کیفیتی را با هم بگذرانید ایده فوق العاده ای است . یک مهمانی غافلگیر کننده یا قرار شام عاشقانه گزینه دیگری است که می توانید برای شب ولنتاین برنامه ریزی کنید و یک شب خاطره انگیز و خاص را با پارتنر خود سپری کنید . 

 

 

5. یک نمایش اسلاید از خاطراتتان ایجاد کنید

با استفاده از اسلایدهای گوگل یا پاورپوینت ، چند دقیقه از عکس های خود را کنار هم قرار دهید و یا اسلاید شو خاطره انگیز و خاص از عکس های خود درست کنید . از ابتدای رابطه خود شروع کنید و تا زمان حال ادامه دهید تا خاطرات شیرین را با هم مرور کنید . اگر عکس‌ های چاپی را بیشتر می پسندید ، یک دسته از آنها را چاپ کنید و با هم این عکسا را مرور کنید .

 

 

6. چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم؟ به او یک حیوان خانگی هدیه دهید

اگر پارتنر شما عاشق حیوانات خانگی است می توانید به او در روز ولنتاین ، یک پِت یا حیوان خانگی مورد علاقه اش را هدیه دهید . یک سگ یا گربه را از پناهگاه حیوانات بپذیرید یا اگر از پرندگان خوشش می آید ، می توانید یک پرنده خانگی به او بدهید . این یکی از سریع‌ ترین راه‌ ها برای تحت تأثیر قرار دادن شریک زندگی‌ تان است که علاقه خاصی به حیوانات دارد . 

 

7. از صبحانه در تختخواب لذت ببرید

از دیگر ایده هایی که به شما کمک می کند تا چگونه ولنتاین سوراپرایز کنیم این است که روز ولنتاین را با سرو کردن یک صبحانه عاشقانه در تختخواب شروع کنید . یک صبحانه خوشمزه که با گل ، شکلات و میوه های تازه تزیین شده ، می تواند بهترین گزینه برای سورپرایز کردن پارتنرتان در روز ولنتاین باشد و باعث میشود تا این روز را به بهترین شکل ممکن شروع کنید .

 

8. چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم  ؟ در یک جاده زیبا رانندگی کنید

یک لیست آهنگ مناسب برای سفر جاده ای بچینید و به رانندگی در جاده ای بیرون از شهر بروید . چیزی که در مورد رانندگی وجود دارد این است که باعث می شود مکالمه جریان پیدا کند و می توانید از خاطرات شیرین رابطه خود صحبت کنید و یک روز خاطره انگیز و خاص را با هم سپری کنید .

 

9. غروب خورشید را با هم تماشا کنید

بعد از رانندگی در یک جاده زیبا ، مسیر خود را به بالاترین نقطه شهر تغییر دهید و به پارتنر خود نگویید که کجا می روید . سپس در مکانی پارک کنید که بتوانید غروب خورشید را به وضوح ببینید ، سپس بنشینید و غروب را تماشا کنید . 

 

تماشای غروب

 

10. چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم ؟ بلیط رویداد مورد علاقه او را تهیه کنید

برای او یک بلیط برای رویداد ورزشی مورد علاقه اش ، یک برنامه کمدی استند آپ یا کنسرت گروه مورد علاقه اش بخرید . کنسرت ها رویدادهای به یاد ماندنی هستند که راهی عالی برای خلق خاطرات ماندگار خواهند بود . همچنین بلیت کنسرت می تواند راهی بسیار محتاطانه برای غافلگیری شریک زندگی شما باشد و دیدن گروه زنده می تواند تجربه شگفت انگیزی را برای او ایجاد کند .

 

11. چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم  ؟ چیزی برای او بسازید یا درست کنید

از مهارت های خود برای ایجاد چیزی خاص برای او استفاده کنید . یک هدیه خاص که با عشق ساخته شده است ، مطمئناً او را غافلگیر می کند . به عنوان مثال ، اگر در نجاری مهارت دارید، می توانید برای او یک تخته برش یا یک جعبه چوبی زیبا درست کنید یا اگر در بافتن مهارت دارید ، می‌ توانید برای او یک کلاه یا یک شال گردن زیبا درست کنید . 

 

 

12. چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم ؟ او را برای یک کلاس ثبت نام کنید

شریک زندگی خود را در یک کلاس موسیقی ، هنری یا ورزشی ثبت نام کنید که او همیشه می خواست در آن شرکت کند اما تاکنون نتوانسته است . معشوق شما در برابر چنین سورپرایز شیرینی بسیار هیجان زده می شود و عشق بین شما پر رنگ تر و بیشتر خواهد شد . بهترین روش برای برانگیختن دوباره اشتیاق همسرتان به موسیقی ، هنر ، ورزش یا هر سرگرمی دیگری این است که این کار را انجام دهید . این هدیه غافلگیر کننده همیشه در خاطرات او خواهد ماند . 

 

13. چگونه ولنتاین سورپرایز کنیم  ؟ یک تجربه هیجان انگیز را با هم داشته باشید

اگر واقعاً می‌ خواهید او را غافلگیر کنید ، برنامه‌ ریزی کنید تا آن چیزی را که او سال‌ ها در ذهن داشته است ، بررسی کنید و یک تجربه هیجان انگیز و خاص را با هم داشته باشید . این کار ممکن است به کمی برنامه ریزی نیاز داشته باشد ، پس زود شروع کنید . به عنوان مثال ممکن است پارتنر شما علاقه مند باشد تا تجربه چتر بازی ، اسکی روی برف یا سفر خارج را داشته باشد ، با فراهم کردن شرایط مناسب برای او ، می توانید بهترین سورپرایز ولنتاین را داشته باشید . 

 

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو