کاراکترهای اوریجینال سریال The Last of Us که در بازی‌ها نیستند

کاراکترهای اوریجینال سریال The Last of Us که در بازی‌ها نیستند


منبع: گیمفا

3

1401/10/18

23:32


سازندگان سریال The Last of Us علاوه بر کاراکترهایی که در داخل بازی‌ها هستند، کاراکترهای اوریجینالی را نیز برای این سریال خلق کردند.

کاراکترهای اوریجینال سریال The Last of Us که در بازی‌ها نیستند

سازندگان سریال The Last of Us علاوه بر کاراکترهایی که در داخل بازی‌ها هستند، کاراکترهای اوریجینالی را نیز برای این سریال خلق کردند.

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us) بر اساس مجموعه بازی‌هایی به همین نام از کمپانی ناتی داگ ساخته شده است. این بازی‌ها همان داستان آخرالزمانی و زامبی‌محور آشنا را روایت می‌کنند اما رویکردی کاملا منحصربه‌فرد نسبت به داستان دارند.

کسانی که تاکنون بازی‌ها را انجام نداده‌اند، باید بدانند که داستان این بازی‌ها حدود ۲۰ سال در آینده رخ می‌دهد که در آن، بشریت توسط قارچ‌هایی جهش‌یافته تا مرز نابودی پیش رفته است. گیمرها کنترل شخصیتی به نام جوئل میلر را در دست دارند که وظیفه انتقال و محافظت از دختری ۱۴ ساله به نام الی ویلیامز را برعهده دارد، دختری که آخرین امید بشریت محسوب می‌شود.

به دنبال موفقیت بازی «لست آف آس» در سال ۲۰۱۳ میلادی، ساخت سریالی بر اساس آن چندان دور از انتظار نبود و حالا در سال ۲۰۲۳ میلادی، در کمتر از یک هفته دیگر قرار است پخش این سریال از شبکه اچ‌بی‌او شروع شود.

خالق بازی‌ها یعنی نیل دراکمن به همراه سازنده سریال چرنوبیل (Chernobyl) یعنی کریگ مازین وظیفه ساخت این اقتباس بر اساس بازی‌ها را برعهده داشته‌اند. آن‌ها علاوه بر اینکه به درون مایه بازی‌ها وفادار باقی مانده‌اند، تغییراتی نیز در داستان و همچنین کاراکترها ایجاد کرده‌اند.

یکی از تغییراتی که سازندگان در سریال «آخرین بازمانده از ما» اعمال کرده‌اند، حضور کاراکترهای اوریجینال است که در بازی‌ها حضور ندارند. در ادامه همراه با ما باشید تا بیشتر با این کاراکترهای تازه و بازیگران آن‌ها آشنا شوید.

مارلون و فلورنس

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

گراهام گرین در سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

جوئل با بازی پدرو پاسکال و الی با بازی بلا رمزی به هنگام سفر خود در داخل آمریکای آخرالزمانی، در وایومینگ با زن و شوهری به نام مارلون و فلورنس آشنا می‌شوند. گراهام گرین و الین مایلز نقش این شخصیت‌ها را در سریال «آخرین بازمانده از ما» به تصویر می‌کشند.

نحوه آشنایی جوئل و الی با این زوج مسن مشخص نیست اما آن‌ها به جوئل و الی هشدار می‌دهند که در مسیر آن‌ها خطرات بسیار زیادی وجود دارد و بهتر است بازگردند. این زوج تنها در یکی از قسمت‌های فصل اول سریال حضور خواهند شد و از آن‌ها برای زمینه‌سازی داستان استفاده شده است.

آقای ادلر

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

برد لیلند در سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

یکی از کاراکترهای اوریجینالی که در فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» حضور دارد، شخصیتی به نام آقای ادلر است که مرموز و جالب به نظر می‌رسد. اطلاعاتی در مورد این شخصیت منتشر نشده و فقط نام خانوادگی او مشخص شده است. این نقش را برد لیلند بازی می‌کند و با توجه به کارنامه هنری این بازیگر می‌توان گفت که شخصیت آقای ادلر یک مقام دولتی یا یک معلم خواهد بود.

کتلین

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

ملانی لینسکی در سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

در جهان بازی‌ها، فرقه‌ها و جناح‌های مختلفی به تصویر کشیده می‌شوند که از جمله آن‌ها می‌توان به گروه فایرفلایز اشاره کرد. در این میان، گروه‌های کوچک‌تری از قاچاقچیان، شکارچیان و آدم‌خواران نیز وجود دارند. شخصیت کتلین با بازی ملانی لینسکی نیز رهبر یکی از همین گروه‌ها به شمار می‌رود.

کتلین به عنوان فردی بی‌رحم و خشن توصیف شده است. این احتمال می‌رود که او و گروهش سعی دارند تا کنترل جهان را در دست بگیرند و برای انجام این کار نیز قصد دارند از الی به عنوان ابزاری کلیدی بهره ببرند.

انی ویلیامز

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

اشلی جانسون در سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

در بسته الحاقی بازی اول و همچنین کتاب‌های کمیک «آخرین بازمانده از ما» به داستان پیش‌زمینه شخصیت الی و همچنین معرفی مادرش به نام آنا ویلیامز پرداخته می‌شود. متاسفانه در بازی‌ها شخصیت آنا هیچ گاه حضوری فیزیکی ندارد و بیشتر در گفتگوها به او اشاره می‌شود. با این حال، در سریال قرار است این شخصیت به تصویر کشیده شود.

در این سریال، اشلی جانسون نقش آنا ویلیامز را بازی می‌کند که یک پرستار سرسخت و لجباز است و با مارلین صمیمی می‎‌شود. با اینکه او می‌گوید بچه‌ها را دوست ندارد اما از زمانی که چشمش به الی می‌افتد، از صمیم قلب به او عشق می‌ورزد.

مطمئنا به تصویر کشیده شدن مادر الی در سریال «آخرین بازمانده از ما» می‌تواند داستان آن را بسیار بهتر و احساسی‌تر کند. نکته جالب‌توجه آن است که صداپیشه شخصیت الی در بازی‌ها یعنی اشلی جانسون نقش مادر الی را در سریال بازی می‌کند.

فرانک

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

موری بارتلت در سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

شخصیت فرانک نقش بسیار قابل توجهی در داستان شخصیت بیل دارد و با این وجود، در بازی‌ها تعاملات بین این دو شخصیت به تصویر کشیده نشده بودند اما سریال «آخرین بازمانده از ما» قرار است این موضوع را تغییر بدهد و بیشتر به داستان بیل و فرانک بپردازد. در این سریال، نقش فرانک را موری بارتلت به تصویر می‌کشد و در نقطه مقابل وی نیز نقش بیل را نیک آفرمن ایفا می‌کند.

پری

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

سریال آخرین بازمانده از ما (The Last of Us)

شخصیت پری با بازی جفری پیرس از جمله کاراکترهای اوریجینال سریال «آخرین بازمانده از ما» به شمار می‌رود که اطلاعات بسیار اندکی از آن در دست است. با این وجود، ما می‌دانیم که او یکی از شورشی‌ها در یکی از مناطق قرنطینه است.

با توجه به نابودی این منطقه قرنطینه، داستان زیادی برای روایت در اینجا وجود ندارد مگر اینکه نویسنده‌های سریال قصد داشته باشند با استفاده از این شخصیت، داستان شورش علیه نیروهای نظامی و سازمان FEDRA در این منطقه را روایت کنند. مطمئنا این روایت باعث افزایش درامای بیشتر داستان و جذاب‌تر شدن آن می‎‌شود.


مطمئنا علاوه بر این کاراکترهای نام برده شده، کاراکترهای اوریجینال دیگری نیز در سریال «آخرین بازمانده از ما» حضور خواهند داشت ولی باید منتظر ماند و دید که سازندگان چگونه از این کاراکترها استفاده خواهند کرد تا داستان سریال را بهتر کنند.

پخش فصل اول سریال «آخرین بازمانده از ما» از تاریخ ۱۵ ژانویه سال ۲۰۲۳ میلادی (یکشنبه ۲۵ دی ۱۴۰۱) از شبکه اچ‌بی‌او و سرویس آنلاین آن شروع می‌شود.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو