کارلوس روبرتو دی اولیویرا(دینامیت) درگذشت + بیوگرافی

منبع: نم نمک

4

1401/10/19

23:40


کارلوس روبرتو دی اولیویرا و فوت کارلوس روبرتو دی اولیویرا و بیماری کارلوس روبرتو دی اولیویرا و بیوگرافی کارلوس روبرتو دی اولیویرا و اخبار کارلوس روبرتو دی اولیویرا و حواشی کارلوس روبرتو دی اولیویرا و کارلوس روبرتو دی اولیویرا کیست و کارلوس روبرتو دی اولیویرا کجاست و چه خبر از کارلوس روبرتو دی اولیویرا و کارلوس روبرتو دی اولیویرا در بیمارستان و علت مرگ کارلوس روبرتو دی اولیویرا و درگذشت کارلوس روبرتو دی اولیویرا در نم نمک.

کارلوس روبرتو دی اولیویرا(دینامیت) درگذشت + بیوگرافی

سرطان جان "دینامیت" را هم گرفت

کارلوس روبرتو دی اولیویرا برزیلی معروف به "دینامیت" در سن 68 سالگی درگذشت.

کارلوس روبرتو دی اولیویرا(دینامیت) درگذشت + بیوگرافی

کارلوس روبرتو دی اولیویرا(دینامیت) درگذشت + بیوگرافی

به گزارش نم نمک و به نقل از گلوبو ، کارلوس روبرتو دی اولیویرا ملقب به "دینامیت" ، در سن 68 سالگی به دلیل سرطان روده درگذشت. او اسطوره تیم واسکودوگاما در کشورش محسوب می شود. این باشگاه برزیلی با انتشار خبر درگذشت این مهاجم نوشت : میراث تو جاودانه خواهد بود و تاثیر آن سال ها بر کودکان برزیلی وجود خواهد داشت. به خاطر همه چیز از شما متشکریم روبرتو ، ما شما را برای همیشه دوست خواهیم داشت.

این بازیکن از سال 1971 تا 1979 برای واسکودوگاما بازی کرد و از سال 1980 تا 1993 رکورددار این باشگاه در تعداد بازی های انجام شده (1110) و گل زده (708) است. او به همراه این تیم در سال 1974 قهرمان برزیل شد. این مهاجم به لطف گلی که در اولین بازی خود برای تیم برزیل در ورزشگاه ماراکانا به ثمر رساند ، لقب "دینامیت" را به خود اختصاص داد.

او از سال 2008 تا 2014 به عنوان رئیس واسکودوگاما خدمت کرد ، در این مدت این باشگاه قهرمان برزیل شد.

"دینامیت" هم چنین در جام های جهانی 1978 و 1982 برای برزیل بازی کرد و در مجموع در 38 بازی برای برزیل 20 گل به ثمر رساند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو