فیلم / مجید کاظمی کیست و پرونده مجید کاظمی در اصفهان چیست؟

منبع: شبونه

5

1401/10/20

14:47


مجید کاظمی کیست مجید کاظمی به اتهام تیراندازی به سه مامور امنیتی دستگیر شده است به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلاشینکف به اعدام و برای اتهامات عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی به ۱۰ سال حبس تعزیری …

فیلم / مجید کاظمی کیست و پرونده مجید کاظمی در اصفهان چیست؟

مجید کاظمی کیست

مجید کاظمی به اتهام تیراندازی به سه مامور امنیتی دستگیر شده است به اتهام محاربه از طریق کشیدن سلاح کلاشینکف به اعدام و برای اتهامات عضویت در دسته‌جات و جمعیت غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور و اجتماع و تبانی منتهی به جرایم ضد امنیت داخلی به ۱۰ سال حبس تعزیری محکوم شد.

خبرگزاری فارس نوشت: صالح میرهاشمی یکی از متهمان حادثه تروریستی اصفهان در دادگاه درباره شبی که منجر به حمله تروریسیتی شد گفتآن شب من در انجا بودم و مجید کاظمی با اسلحه اقدام به تیراندازی کرد من کار او ایستادم و به او تاکید کردم که آن جلو شلوغ است بعد دیدم که یک نفر از پشت سر در حال شلیک گلوله به سمت شهید اسماعیلی است.

وقتی که ماموران انتظامی سر رسیدند مجید کاظمی در حال شلیک گلوله بود. محمد مهدی کرمی

وی همچنین در رابطه با اسلحه خود به قاضی گفت: حدود یک سال و نیم گذشته بود که کلت کمری ترکیه‌ای را به همراه ۱۲ فشنگ از فردی به نام «حمید‌لره» خریداری کردم و هیچ استفاده‎ای از آن نکردم. در شب وقوع حادثه اسلحه در پارکینگ خانه و در زیر زین موتور من بود.

به گفته نماینده دادستان، مجید کاظمی در اغتشاشاتی که منجر به شهادت سه مامور حافظ امنیت شد، با استفاده از سلاح کلاش به سمت مأموران تیراندازی کرده است.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو