مت ریوز همچنان در حال کار روی فیلم The Batman 2 است

منبع: گیمفا

9

1401/10/22

13:34


مت ریوز در مصاحبه تازه خودش تایید کرده که همچنان در حال توسعه فیلم The Batman 2 برای دی‌سی است.

مت ریوز همچنان در حال کار روی فیلم The Batman 2 است

مت ریوز در مصاحبه تازه خودش تایید کرده که همچنان در حال توسعه فیلم The Batman 2 برای دی‌سی است.

فیلم بتمن ۲ (The Batman 2) دنباله‌ای برای فیلم «بتمن» محصول سال ۲۰۲۲ میلادی به شمار می‌رود که همانند فیلم اول،‌ سکان کارگردانی و نویسندگی آن را مت ریوز در دست دارد.

به دنبال حضور جیمز گان در رأس استودیو دی‌سی، شایعاتی در مورد کنار گذاشته شدن پروژه‌های تحت هدایت مت ریوز به گوش رسید اما ظاهرا این شایعات حقیقت ندارند و این موضوع توسط خود جیمز گان رد شده بود. حالا نیز مت ریوز در مصاحبه تازه خودش تایید کرده که در حال کار روی فیلم «بتمن ۲» است.

از مت ریوز سوال شده که او آیا در سال ۲۰۲۳ در حال فیلمبرداری فیلم است یا خیر و او نیز سعی داشته تا از پاسخ مستقیم به این سوال طفره برود. او اظهار داشته:

من به این سوال پاسخ نمی‌دهد اما می‌توانم بگویم که در حال کار بر روی یک فیلم هستم. من و همکارم ماتسون تاملین به شدت در حال کار بر روی فیلم‌نامه این فیلم هستیم و واقعا در مورد اثری که در حال توسعه آن هستیم، بسیار هیجان‌زده‎‌ایم.

لازم به ذکر است که ماتسون تاملین در فیلم «بتمن» به همراه خود مت ریوز فیلم‌نامه فیلم را قلم زده‌اند و آن‌ها در حال حاضر نیز در حال توسعه فیلم‌نامه فیلم «بتمن ۲» هستند. پس در صورتی که اتفاقی غیرمنتظره یا عجیب رخ ندهد، طرفداران فیلم اول می‌توانند در آینده منتظر دنباله‌ای برای آن باشند.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو