فیلم The Batman 2 همچنان روی بروس وین تمرکز خواهد داشت

منبع: گیمفا

4

1401/10/23

21:34


مت ریوز اظهار داشته که فیلم The Batman 2 همانند فیلم اول روی بروس وین تمرکز خواهد داشت.

فیلم The Batman 2 همچنان روی بروس وین تمرکز خواهد داشت

مت ریوز اظهار داشته که فیلم The Batman 2 همانند فیلم اول روی بروس وین تمرکز خواهد داشت.

فیلم بتمن ۲ (The Batman 2) یکی از فیلم‌های آینده دی‌سی به شمار می‌رود که بار دیگر سکان نویسندگی و کارگردانی آن را مت ریوز دست دارد و او به دنبال است تا با این فیلم تازه، این جهان جدا از دنیای سینمایی دی‌سی را گسترش بدهد.

با وجود تغییرات بسیار بزرگی که در دنیای سینمایی دی‌سی جریان است و تلاش جیمز گان برای متحول کردن این دنیای سینمایی اما گزارش‌ها حاکی از آن هستند که دنیای سینمایی شکل گرفته توسط فیلم «بتمن» در سال ۲۰۲۲ از دنیای سینمایی اصلی جدا خواهد بود و همچنان به کار خود ادامه خواهد داد.

مت ریوز نیز در جدیدترین مصاحبه خودش این موضوع را تایید کرده و اظهار داشته که در حال کار روی فیلم «بتمن ۲» است. او همچنین به طرفداران این اطمینان را داده که این دنباله قرار است همانند فیلم اول روی شخصیت بروس وین تمرکز داشته باشد.

در حقیقت، بسیاری از مجموعه فیلم‌های ساخته شده بر اساس شخصیت شوالیه تاریکی، در دومین اثر خود به سراغ معرفی شخصیت‌های شرور مختلف از دنیای بتمن می‌روند اما فیلم «بتمن ۲» ساخته مت ریوز قرار است همچنان روی خود بروس وین متمرکز باشد و همین نیز آن را از آثار قبلی متفاوت خواهد کرد.

فیلم بتمن ۲ (The Batman 2)

مت ریوز در مصاحبه تازه خودش گفته:

من همچنان معتقدم که راب پتینسون برای ایفای نقش بروس وین یا بتمن بسیار خاص است. هدف من همیشه این بوده داستان‌هایی را بازگو کنم که به شخصیت اجازه می‌دهند در مرکز احساسی داستان قرار داشته باشند.

چراکه در بسیاری از موارد، زمانی که شخصیت اصلی در فیلم اول معرفی می‌شود، در دنباله آن به سراغ معرفی کاراکترهای شرور مختلف می‌روند و این کاراکترهای تازه نیز به نحوی در مرکز توجه قرار می‌گیرند و شخصیت بتمن چه از لحاظ احساسی و چه از لحاظ توسعه شخصیتی، مورد کم لطفی واقع می‌شود.

به نظر می‌رسد که مت ریوز سعی دارد تا تمرکز فیلم «بتمن ۲» را همچنان روی شخصیت بروس وین نگه دارد و در عوض، با ساخت نسخه‌های فرعی، به شخصیت‌های شرور بپردازد. در همین راستا نیز او در حال حاضر در حال تولید سریال پنگوئن (The Penguin) با بازی کالین فارل برای پخش از سرویس آنلاین اچ‌بی‌او مکس است.

در حقیقت، مت ریوز به دنبال ساخت دنیایی حول محور بتمن و کاراکترهای مرتبط به آن به نام BatVerse است و قصد دارد پروژه‌های مختلفی را در این دنیای سینمایی بسازد. حالا باید منتظر ماند و دید که او در آینده چه پروژه‌هایی را خواهد ساخت.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو