انتشار تریلر فیلم Baby Ruby با هنرنمایی کیت هرینگتون

منبع: گیمفا

6

1401/10/22

21:36


تریلر فیلم درام و دلهره‌آور Baby Ruby با هنرنمایی ستاره سریال Game Of Thrones منتشر شد.

انتشار تریلر فیلم Baby Ruby با هنرنمایی کیت هرینگتون

تریلر فیلم درام و دلهره‌آور Baby Ruby با هنرنمایی ستاره سریال Game Of Thrones منتشر شد.

کیت هرینگتون پس از اتمام سریال حماسی و فانتزی Game Of Thrones (بازی تاج و تخت) در آثار مختلفی از سینما و تلویزیون حضور پیدا کرده است. با این حال پروژه سینمایی جدید او که Baby Ruby (بچه رودی) نام دارد، می‌تواند منحصر به فردترین اثر کارنامه هنری او لقب گرفته باشد. اثری ترسناک، درام و دلهره‌آور که روایتی متفاوت از به دنیا آمدن فرزند را به تصویر کشیده است.

قطعاً یکی از لحظات منحصر به فرد و فراموش نشدنی هر انسانی، زمانی خواهد بود که او و همسرش بتوانند صاحب یک فرزند بشوند؛ موضوعی که به خودی خود می‌تواند یک معجزه شگفت‌انگیز برای والدین تلقی گردد. با این حال در فیلم دلهره‌آور Baby Ruby، پدر و مادری که برای به دنیا آمدن فرزند خود انتظار می‌کشند، با وقایعی غافلگیر کننده و وحشتناک روبرو می‌شوند که می‌تواند مخاطبین را شگفت‌زده نماید.

در ادامه می‌توانید به مشاهده تریلر عجیب و غریب این فیلم مورد انتظار بپردازید.

این فیلم که توسط بس وول نویسندگی و کارگردانی شده است، از بازیگرانی همچون نوئمی مرلان، کیت هرینگتون و مردیث هگنر بهره می‌برد.

برای مشاهده وقایع غافلگیر کننده‌ای که در انتظار والدین فیلم Baby Ruby می‌باشد، در تاریخ 3 فوریه (14 بهمن) می‌توانید به سینماهای سراسر جهان مراجعه کرده و به تماشای این اثر جذاب بپردازید.

منبع: کولایدر

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو