ریزترین نکات در خرید شلوار زنانه ( معرفی شلوار ها از نظر جنس + مدل طراحی )

منبع: زیبامون

4

1401/12/15

02:43


برای خوش پوش بودن و خوش استایل بودن انتخاب درست ترین شلوار اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مطلب با ارائه مطالبی مفید شما را با انواع شلوار زنانه آشنا خواهیم کرد.

ریزترین نکات در خرید شلوار زنانه ( معرفی شلوار ها از نظر جنس + مدل طراحی )

شلوار زنانه در ایران یکی از اصلی ترین اجزای همیشگی استایل خانم ها است. از همین رو طراحان و تولیدی های لباس، متنوع ترین شلوارها را در مدل ها و رنگ بندی متفاوت طراحی و تولید می کنند. خانم ها با در نظر گرفتن اندام خود می توانند مناسب ترین مدل شلوار را خریداری کنند. کافی است با آگاهی از یک سری اطلاعات و شناخت اندام خود بهترین انتخاب را داشته باشید. برای خوش پوش بودن و خوش استایل بودن انتخاب درست ترین شلوار اهمیت بسیار زیادی دارد. در این مطلب با ارائه مطالبی مفید شما را با انواع شلوار زنانه آشنا خواهیم کرد.

 

انواع شلوار زنانه

  • شلوار زنانه مام استایل

این مدل شلوار در دنیای مد بسیار پر رنگ بوده و یکی از جذاب ترین شلوارها بین نوجوانان و جوانان شناخته می شود. این مدل شلوار فاق بلندی داشته و در بخش ران پا گشادتر از مچ پا طراحی شده است.  در واقع این مدل طراحی شکل پا را خمره ای مانند کرده و استایل افراد را خاص می کند.

  • شلوار زنانه مام فیت

این مدل شلوار استایل گشادی دارد اما از زانو به پایین تنگ تر طراحی می شود. دمپای این مدل شلوار نسبت به مام استایل تنگ تر است. فاق بلند و سبک شلوار مام فیت آن را از سایر مدل ها متمایز ساخته است.

  • شلوار زنانه راسته

شلوار زنانه راسته از بالا تا پایین به یک میزان گشاد است. به طوری که در قسمت بالای شلوار پارچه به پا چسبیده اما در قسمت زانو و ساق، شلوار آزاد می ماند. این مدل شلوار چاقی یا لاغری ساق پا را نشان نمی دهد.

  • شلوار زنانه دمپاکش

شلوار زنانه دمپاکش کمری کش دوزی شده داشته و بسیار کاربردی و راحت است. این مدل شلوار استایلی راحت و ساده به افراد داده و پاچه آن نیز کشی است. افراد برای پوشاندن نواقص پا اعم از چاقی یا لاغری از این شلوار استفاده می کنند. امروزه از جنس پارچه های بسیار متنوعی شلوار دمپا کش دوخت می شود. جنس نخی آن در فصل تابستان خیلی پرفروش است.  

  • شلوار زنانه مدل بگ

این روزها خرید شلوار زنانه بگ در دسته پرطرفدارترین شلوارها قرار داشته و بسیار پرفروش است. استایل شلوار گشاد و مانتو کوتاه، استایلی دخترانه و اسپرت برای استفاده روزمره است. سراسر شلوار گشاد و راحت طراحی شده و روی کمر آن کش تعبیه شده است. برخی از شلوار بگ ها هم دارای مچ کشدار هستند.

 

شلوار زنانه

 

دو مدل شلوار پارچه ای پرکاربرد

  • شلوار پارچه ای گاباردین

این شلوار به دلیل استفاده از پارچه گاباردین با این نام شناخته می شود. گاباردین پارچه ای بسیار با دوام و مقاوم بوده و بافت بسیار جالبی دارد. اگر به جزئیات شلوار اعم از پارچه و نحوه دوخت آن اهمیت می دهید شلوار پارچه ای گاباردین بسیار خوش دوخت و خوش جنس است. عدم چروک شدن پارچه گاباردین آن را به یکی از محبوب ترین پارچه های شلوار زنانه تبدیل کرده و طرفداران زیادی دارد. تنها نکته مهم در نگهداری شلوار پارچه ای گاباردین توجه به حرارت اتو است. چرا که این پارچه تحمل حرارت بیش از 40 درجه را نداشته و ممکن است به بافت پارچه آسیب وارد شود.

  • شلوار پارچه ای مازراتی

شلوار زنانه مازراتی راسته از آن شلوارهای جذاب پارچه ای مجلسی است. همان شلواری که با پوشش شومیز و مانتو رسمی موجب شیک تر شدن استایل دختران جوان می شود. داشتن یک یا دو مورد شلوار زنانه مازراتی برای هر دختر خانمی ضروری است. مخصوصاً رنگ مشکی آن خیلی پرطرفدار و پرفروش می باشد. یک کفش پاشنه بلند، یک شومیز ساده کلاسیک در کنار شلوار مازراتی استایل رسمی و منحصر به فردی به خانم ها می دهد. این مدل شلوار در دو اندازه قد 90 و قد 100 در بازار عرضه شده و خانم ها بنابر سلیقه خود می توانند هر کدام را که تمایل دارند انتخاب کنند. البته ناگفته نماند که شلوار مازراتی فقط به صورت رسمی و استایل رسمی وجود ندارد بلکه در مدل های مختلف با سبک اسپرت نیز در فروشگاه ها به فروش می رسند. شلوار مازراتی اسپرت را با کتانی و مانتو اسپرت نیز استایل می کنند.

 

شلوار مازراتی

مهمترین نکات در خرید شلوار زنانه

اگر دارای اندام ریز جثه و قد کوتاه هستید، برای بلند دیده شدن اندامتان شلوار زنانه راسته را انتخاب کنید. برخی خانم ها گمان می کنند تنها راه حل بلند دیده شدن پوشیدن کفش پاشنه بلند است اما پوشش مناسب و فکر شده نیز به زیباتر دیده شدن استایلتان بسیار کمک می کند.

چنانچه قد بلند دارید، می توانید با پوشیدن شلوار زنانه دمپا گشاد و یک مانتوی اسپرت کوتاه استایل منحصر به فردی برای خود بسازید. اگر از چاقی اندامتان ناراحتید بهتر است مدل های ساده با رنگ خنثی را انتخاب کنید. البته شلوار زنانه فاق بلند نیز در لاغر دیده شدن اندامتان بسیار موثر است. خرید شلوار زنانه رنگ خنثی علاوه بر ست شدن راحت، موجب شیک به نظر رسیدن استایل خانم ها می شود.

اگر به مهمانی دعوتید بهتر است از شلوار زنانه پارچه مازراتی استفاده کنید. شومیز خود را داخل شلوار قرار دهید و کمربند مناسب و کفش پاشنه دار را فراموش نکنید. توجه به جزئیات به زیباتر دیده شدن استایل بسیار کمک می کند.

 

شلوار زنونه

 

معرفی فروشگاه شلوار زنانه

فردوس آنلاین یک فروشگاه معتبر با کلی اجناس با کیفیت است. ما در این بخش با معرفی این فروشگاه در خرید شلوار زنانه به شما کمک خواهیم کرد. چرا که داخل این فروشگاه هر مدل شلوار از هر سایز و رنگی موجود است. تمامی پارچه ها نیز از کیفیت بالایی برخوردار بوده و جنس عالی و درجه یکی دارند.

 بنابراین کافی است برای خرید شلوار زنانه به دسته بندی مربوطه در فردوس آنلاین مراجعه کنید. سپس از بین محصولات موجود ابتدا ویژگی های شلوارها را مطالعه کرده و در انتها بهترین و مناسب ترین گزینه را انتخاب کنید. فردوس آنلاین فروشگاهی است که در وهله اول رضایت مشتری را در نظر می گیرد. به همین دلیل متنوع ترین و جذاب ترین شلوارها را با مناسب ترین قیمت در اختیار خریداران قرار داده است. پیش از خرید شلوار زنانه حتماً به سایز محصول و رنگ آن در سبد خرید توجه کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو