4 ایده برای ست کردن لگ

4 ایده برای ست کردن لگ


منبع: ناز وب

5

1402/6/7

10:14


4 ایده برای ست کردن لگ   در بین مدل های مختلف شلوار زنانه تابستانی، لگ ها، از بهترین مدل ها محسوب می شوند. شلوار هایی جذب که به راحتی با آیتم های مختلف ست شده و می توان از آن ها برای استایل های اسپرت، کژوال و خیابانی استفاده نمود. حتی پوشیدن لگ برای […]

4 ایده برای ست کردن لگ

4 ایده برای ست کردن لگ

 

در بین مدل های مختلف شلوار زنانه تابستانی، لگ ها، از بهترین مدل ها محسوب می شوند. شلوار هایی جذب که به راحتی با آیتم های مختلف ست شده و می توان از آن ها برای استایل های اسپرت، کژوال و خیابانی استفاده نمود.

حتی پوشیدن لگ برای میهمانی های نیمه رسمی نیز توصیه می شود. این مدل از شلوار زنانه ، حتی در استایل های ویژه زمستان نیز کاربرد داشته و از محبوب ترین مدل های شلوار به شمار می آید. علاوه بر این، همیشه جزو ترند ترین ها بوده و از کاربردی ترین آیتم ها می باشد.

با تمامی توضیحات داده شده، لگ ها برای ست شدن از اصول خاصی پیروی می کنند. هم چنین باید به سبک دیگر آیتم های استایل نیز توجه نمود. در ادامه به شرح تمامی این موارد پرداخته ایم.

 

به کدام مدل شلوار زنانه لگ می گویند؟

 

لگ ها، شلوار هایی با جنس پارچه کشسانی هستند که نوع برش آن ها هم چون جین های اسکینی، جذب و با پاچه های باریک می باشد. به طور معمول در قسمت کمر لگ ها، به جای دکمه و یا زیپ، از کمربند و یا کش استفاده شده است.

از آن جایی که از جنس پارچه های متنوعی برای طراحی و دوخت لگ استفاده می شود، علاوه بر این که پوشیدن آن را برای تمامی فصول مناسب کرده است، سبک های مختلفی از این شلوار را ارائه نموده و امکان استفاده از آن را برای سبک استایل های متفاوت فراهم شده است.

مدل هایی از شلوار لگ که با پارچه های نازک و خنک و هم چنین جذب و کشسانی دوخته شده اند، مدل هایی بسیار مناسب برای استایل های تابستانی به شمار آمده و به عنوان شلوار زنانه تابستانی شناخته می شوند. در ادامه ایده هایی را برای ست کردن لگ به عنوان یک شلوار زنانه تابستانی ارائه کرده ایم.

 

4 ایده برای ست کردن لگ

 

با لگ، استایل کژوال بپوشید

 

اگر به دنبال شلوار زنانه تابستانی هستید که علاوه بر احساس خنکی، راحت و سبک نیز باشد، به شما پیشنهاد می دهیم حتما از لگ استفاده کنید. این شلوار زنانه، راحتی لازم را برای شما ایجاد کرده و به راحتی با آیتم های استایل کژوال هماهنگ می شود.

برای ست کردن آن می توانید یک تیشرت زنانه نخی به تن کنید و برای کامل کردن این ترکیب، یک جفت کتانی سفید را انتخاب نمایید.

هم چنین اگر به لگ های طرح دار علاقه دارید، تیشرت زنانه نخی کوتاه و یک شومیز مانتویی در کنار یک جفت کفش کتانی لژ دار، ترکیب جذابی را ایجاد کرده و استایل خیابانی شما را جذاب تر می کند.

با در نظر گرفتن جنس پارچه لگ و سبک استایلی که تصمیم دارید از لگ در آن استفاده کنید، می توانید از کت های جین نیز در تیپ خود بهره مند شوید.

 

پیراهن بلند را فراموش نکنید

 

در صورتی که برای یک موقعیت نیمه رسمی، تصمیم به پوشیدن لگ را دارید، توصیه می کنیم به سراغ یک پیراهن بلند بروید. در کنار آن ها می توانید یک جفت کفش تخت چرمی را نیز در استایل استفاده کنید.

 

4 ایده برای ست کردن لگ

 

سارافون های نخی همراه با کلاه و کیف دستی کوچک با بند مچی نیز گزینه های جذابی برای حضور پیدا کردن در یک موقعیت نیمه رسمی با لگ به حساب می آیند.

در صورتی که رنگ لگ شما مشکی یا نود است، حتما پیراهن زنانه ای را به تن کنید که رنگ ها و طرح های آن حس تابستان را تداعی کنند. برای انتخاب روسری و شال نیز می توانید بسته به موقعیتی که برای آن آماده می شوید، به سراغ هر کدام که راحت تر هستید، بروید.

 

ورزشی تیپ بزنید

 

از بهترین و راحت ترین لباس هایی که می توان از باشگاه های ورزشی، حین انجام تمرینات از آن ها استفاده نمود، لگ ها هستند. لگ های جذب تک رنگ یا لگ شاین، همراه با نیم تنه های ورزشی، جذاب ترین استایل و تیپ ورزشی را برای شما ایجاد خواهند کرد.

کراپ تیشرت و کراپ تاپ نیز گزینه های فوق العاده ای برای ترکیب شدن با لگ شاین یا لگ های ورزشی به حساب می آیند. فراموش نکنید که حتما با این ست زنانه، ساک ورزشی به همراه داشته باشید.

البته به جای مانتو، پوشیدن تیشرت زنانه نخی لانگ را بیش تر توصیه می کنیم. در این صورت حس اسپرت و ورزشی بودن استایل، به راحتی القا می شود.

لگ های ورزشی، اغلب همراه با نیم تنه یا کراپ ورزشی، به صورت ست زنانه ورزشی، در فروشگاه ها ارائه می شوند. در این صورت دیگر دغدغه ای برای ترکیب کردن آن ها نخواهید داشت.

 

با لگ پیراهن کوتاه بپوشید

 

از دیگر لباس های زنانه که به راحتی با لگ ست می شوند، پیراهن های کوتاه هستند. در صورتی که در کمد لباس های خود پیراهن های کوتاهی را دارید که به دلیل کوتاهی زیاد، امکان پوشیدن آن ها را ندارید، پیشنهاد می دهیم یک بار آن ها را با لگ امتحان کنید.

پوشیدن لگ همراه با این مدل از پیراهن های زنانه، احساس خوبی را ایجاد خواهد کرد. هم چنین به برجسته سازی اندام نیز کمک می کند. فقط باید به این نکته توجه داشته باشید که رنگ لگ و رنگ پیراهن مکمل یکدیگر باشند. در غیر این صورت استایل آشفته و نامرتب به نظر خواهد رسید.

 

نکاتی در مورد ست کردن لگ

 

4 ایده برای ست کردن لگ

 

برای این که به صورت اصولی، لگ را با دیگر آیتم های استایل ست کنید و یا از آن در سبک استایل های متفاوت استفاده نمایید، توصیه می کنیم حتما به نکات زیر دقت کنید:

 

  • لگ ها از سایز بندی برخوردار شده اند. پس بهتر است مناسب ترین سایز آن ها را برای خود خریداری کنید.
  • تیشرت زنانه نخی لانگ یا بلند، ترکیب جذابی را برای استایل کژوال همراه با لگ به شما خواهد داد.
  • قد لگ، نباید خیلی کوتاه و یا خیلی بلند باشد. حتما قد مناسبی از آن را بر اساس قد خود، تهیه نمایید.
  • برای میهمانی های نیمه رسمی و غیر رسمی، پیشنهاد می دهیم از لگ های طرح دار و رنگی استفاده کنید.
  • کفش های عروسکی، صندل های پاشنه دار و تخت، کفش های پیاده روی تخت و کفش های کتانی لژ دار، بهترین و مناسب ترین کفش ها برای ست شدن با لگ به شمار می آیند.

 

 

کدام لگ برای من مناسب تر است؟

 

همان طور که پیش تر گفته شد، لگ ها، به عنوان شلوار زنانه تابستانی شناخته می شوند که به دلیل داشتن جنس پارچه های مختلف، می توان از آن ها در استایل های متنوع تابستانی استفاده کرد.

حال فروشگاه سنسی شاپ، دنیای متنوعی از لگ ها را ارائه می دهد تا از میان جدید ترین مدل های آن، رنگ، طرح و سایز دلخواه خود را انتخاب نمایید.

این شلوار زنانه پر کاربرد، به راحتی با آیتم های مختلفی از استایل ست شده و باعث زیبا تر دیده شدن فرم اندام شما خواهد شد.

در کنار این شلوار زنانه تابستانی، می توانید تیشرت زنانه نخی لانگ مورد علاقه خود را نیز از آنلاین شاپ سنسی شاپ تهیه نمایید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو