با کت شلوار زنانه چی بپوشیم؟

منبع: پارس ناز

4

1402/4/7

11:38


با کت شلوار زنانه چی بپوشیم؟

کت شلوار زنانه، یکی از ست های محبوب به شمار می آید که این روز ها در استایل های مختلفی مورد استفاده قرار می گیرد. ست کردن و انتخاب آیتم های متناسب برای آن نیز، شامل قواعد و قوانین خاصی می شود.

 

ست کردن کت شلوار زنانه، با در نظر گرفتن سبک استایل، می تواند به واسطه گزینه های متفاوتی انجام پذیرد. این که شما تصمیم دارید با پوشیدن کت و شلوار زنانه کدام یک از استایل های کژوال، مجلسی، کلاسیک، خیابانی، اسپرت و… را برای خود ایجاد کنید، تعیین کننده آیتم های مکمل با این لباس می باشند.

 

از مهم ترین آیتم هایی که نقش چشم گیری در نشان دادن سبک استایل شما در زمان پوشیدن کت و شلوار دارد، لباسی است که زیر کت به تن می کنید. با وجود گستردگی دنیای مد و پوشاک و وجود لباس های متنوع، انتخاب لباس زیر کت زنانه را می توانید با دستی باز انجام دهید.

 

اما به این شرط که اصول ست کردن آن را با کت شلوار زنانه رعایت نمایید.حال برای این که بیش تر با اصول ست کردن کت و شلوار زنانه آشنا شوید، پیشنهاد می دهیم این مطلب را تا انتها دنبال کنید.

 

کدام لباس برای زیر کت شلوار بهتر است؟

همان طور که پیش تر گفتیم، مدل های متنوعی از لباس های مناسب برای پوشیدن زیر کت در ست کت شلوار زنانه وجود دارد. اما باید انتخاب هر کدام با دقت و وسواس انجام پذیرد و اصول این کار رعایت گردد.

 

شومیز، تیشرت، بادی، تاپ، پیراهن، بلوز و… همگی آیتم هایی هستند که می توان از آن ها برای ساخت استایل با کت و شلوار استفاده نمود. اما باید پیش ازانتخاب آن ها، حتما سبک استایل خود را بر اساس موقعیتی که در آن حضور پیدا می کنید، تعیین نمایید.

 

هم چنین پالت رنگی استایل خود را مشخص کنید تا بتوانید دیگر آیتم های این استایل را با اطمینان خاطر بیش تری مورد استفاده قرار دهید.در مجموع می توانیم موقعیت های مختلف را به سه دسته رسمی، نیمه رسمی و غیر رسمی تقسیم بندی کنیم. موقعیت های رسمی شامل قرار های کاری، میهمانی های مجلسی، محیط کار و… می شوند.

 

موقعیت های نیمه رسمی به میهمانی ها و دورهمی های خانوادگی، دورهمی های دوستانه، قرار های عاشقانه و… گفته می شود. در این موقعیت ها باید تعادلی میان رسمی و غیر رسمی رعایت شود.

 

موقعیت های غیر رسمی نیز همان گشت و گذار های عصرگاهی، پیاده روی های روزانه و… را شامل می شوند. در این موقعیت ها، مجبور به استفاده از آیتم های معذب کننده نخواهید بود و بهتر است تمامی بخش های استایل، بر اساس راحتی انتخاب شوند.

 

حال که به خوبی با موقعیت های مختلف آشنا شدید، بهتر است بدانید که باید برای استایل کردن کت شلوار زنانه، چه آیتم هایی را باید برای استفاده انتخاب نمایید.

 

شومیز بپوشید و به یک موقعیت رسمی بروید!

برای همراهی در استایل کت و شلوار زنانه، شومیز بهترین گزینه ممکن به شمار می آید. شومیز ها با داشتن دنیایی متنوع از مدل ها و پارچه های رنگارنگ و طرح دار، حق انتخاب های زیادی را برای شما در زمان ست کردن کت شلوار ایجاد خواهند کرد.

 

اما در مجموع می توان گفت که پوشیدن شومیز، استایل کت شلوار زنانه را برای حضور یافتن در یک موقعیت رسمی آماده می کنند.برای انتخاب شومیز در زمان ست کردن آن با کت و شلوار زنانه، حتما به رنگ و قد آن دقت کنید.

 

البته مدل یقه شومیز نیز باید با مدل یقه کت هماهنگی و سازگاری داشته باشد. حتما در زمان ست کردن این آیتم با کت و شلوار، آن قسمت انتهای آن را داخل شلوار زنانه قرار دهید.

 

بیرون ماندن شومیز از شلوار زنانه، می تواند ظاهر شما را شلخته نشان دهد. پوشیدن کفش های لوفر، کالج، پاشنه دار و دیگر کفش هایی که ظاهری رسمی دارند، برای این استایل گزینه های ایده آلی به نظر می رسند.

 

به رنگ تیشرت برای ست کردن با کت شلوار زنانه دقت کنید

تیشرت از دیگر آیتم های محبوب به شمار می آید که ترکیب جذابی را با کت و شلوار زنانه ایجاد می کند. گشاد و یا فیت بودن تیشرت نقش مهمی در نشان دادن سبک استایل شما دارد. البته باید به مدل یقه آن بر اساس مدل یقه کت توجه نمایید.

 

سفید، کرم، طوسی و مشکی، رنگ هایی هستند که برای تیشرت پیشنهاد می دهیم تا بتوانید آن را زیر کت ست کت شلوار زنانه خود به تن کنید. توجه نمایید که پوشیدن تیشرت به همراه کت و شلوار، برای موقعیت های نیمه رسمی گزینه مناسبی محسوب می شود.

 

اما اگر تیشرتی که به تن دارید، کاملا با اندام شما فیت می باشد، می توانید با پوشیدن یک جفت کفش پاشنه دار بلند، از آن برای حاضر شدن در یک موقعیت رسمی نیز استفاده نمایید.

 

توصیه می کنیم حتما قسمت پایینی تیشرت را در شلوار زنانه قرار دهید. بیرون بودن تیشرت، به خصوص مدل هایی از آن که ظاهری گشاد دارند، استایل شما را آشفته نشان خواهند داد.

 

ست بادی و کت شلوار زنانه؛ استایلی عالی برای موقعیتی جدی

 

از دیگر آیتم های پیشنهادی ما برای کت شلوار زنانه، پوشیدن آن با بادی می باشد. بادی ها با داشتن ظاهری مرتب در کنار ست کت شلوار زنانه، جلوه ای جذاب و کاملا رسمی و جدی از استایل را برای شما رقم خواهند زد. البته بادی ها برای ترکیب شدن با کت شلوار های اوور سایز نیز توصیه می شوند. چرا که تعادل بصری لازم را در ظاهر ایجاد می کنند.

 

هنگام ست کردن بادی با کت و شلوار، باید به این نکته توجه نمایید که فاق شلوار زنانه، نباید خیلی کوتاه باشد. در این صورت بادی مقدار بیش تری از بالا تنه شما را پوشش می دهد و ظاهر جالبی برای استایل ایجاد نخواهد کرد.

 

با تاپ، استایل شخصی خود را از کت شلوار بسازید

تاپ ها نیز از دیگر گزینه های مناسب برای ست شدن با کت شلوار زنانه به شمار می آیند. داشتن یک استایل شخصی با کت و شلوار و تاپ، به شما اعتماد به نفس بیش تری خواهد بخشید.

با کت شلوار زنانه چی بپوشیم؟

مدل تاپ، میزان باز بودن و مدل یقه آن، نوع برش و دوخت و… همگی تعیین کننده سبک استایل شما خواهند بود. از این رو بهتر است حتما در زمان انتخاب تاپ برای ترکیب کردن با ست کت شلوار زنانه حتما به این موارد توجه نمایید.

 

برای کامل کردن این استایل جهت حاضر شدن در موقعیت های رسمی و نیمه رسمی، کیف های دستی، کیف ها کلاچ یا کیف دستی های کوچک را پیشنهاد می دهیم. اما اگر تصمیم دارید پس از پوشیدن تاپ با کت و شلوار، به خرید بروید و یا در یک دورهمی دوستانه در کافه شرکت کنید، کیف های رودوشی سایز کوچک با بند بلند انتخاب بهتری به نظر می رسند.

 

قرار دادن پایین تاپ در داخل شلوار زنانه، کاملا بستگی به قد و جنس پارچه تاپ دارد. در صورتی که تاپ قد بلندی دارد، بهتر است برای جلوگیری از شلخته دیده شدن استایل خود، آن را داخل شلوار زنانه قرار دهید. اما اگر قد چندان بلندی ندارد، می تواند پایین آن را روی کمر شلوار مرتب کنید!

 

برای قرار عاشقانه آخر هفته، شومیز یقه گرد جلو بسته به تن کنید

 

همان طور که پیش تر اشاره کردیم، مدل های متنوعی از شومیز ها به بازار پوشاک زنانه عرضه شده اند که با در نظر گرفتن جنس پارچه، مدل، بلندی و کوتاهی قد و… هر کدام، امکان ساخت استایل های گوناگونی با آن ها فراهم می شود.

 

شومیز علاوه بر این که برای موقعیت های رسمی جهت همراهی و ترکیب شدن در استایل با کت شلوار زنانه،گزینه ای بی نظیر محسوب می شود، می تواند در مدل های ساده، یقه گرد و جلو بسته، استایل شما را برای حضور پیدا کردن در یک موقعیت نیمه رسمی، آماده کند.

 

پوشیدن این مدل از شومیز ها، قاعده و اصول خاصی را پیروی نمی کند. تنها باید به بدون یقه بودن و بدون طرح و نقش داشتن پارچه آن توجه کنید. البته لازم است حتما پایین این مدل از شومیز ها را نیز در شلوار زنانه قرار دهید تا در عین راحت بودن، ظاهر رسمی گونه استایل شما نیز حفظ شود.

 

این ست و این استایل با کت شلوار، می تواند برای قرار های عاشفانه آخر هفته نیز گزینه مناسبی به نظر برسد و ظاهر جذاب و اغوا کننده ای از شما ایجاد کند.

 

چگونه کراپ و نیم تنه را با کت شلوار ست کنیم

یکی از آیتم های محبوب، خنک و متناسب برای فصل تابستان و هم چنین ترکیب شدن با ست کت شلوار زنانه، کراپ ها و نیم تنه ها می باشند. این مدل از لباس های زنانه که پس از وارد شدن به دنیای مد و پوشاک، خیلی سریع به کمد لباس هر خانمی راه پیدا کردند، از آیتم های کاربردی در تمامی استایل ها نیز به شمار می آیند.

 

کراپ ها و نیم تنه ها، با مدل های مختلفی و همین طور جنس پارچه های متفاوتی تهیه می شوند که بهتر است در زمان ست کردن آن ها با کت و شلوار، حتما مدل یقه کت و کراپ را مد نظر قرار دهید.

 

ظاهر جذاب و خیره کننده کراپ ها و نیم تنه ها، در کنار ست کت و شلوار زنانه، بدون تردید استایلی ایده آل و متناسب برای قرار های دوستانه و گشت و گذار های خانوادگی ایجاد می کند. برای کامل کردن این ست، بهتر است به سراغ کراس بادی ها بروید و برای کفش، حتما یک جفت کتانی به پا کنید.

با کت شلوار زنانه چی بپوشیم؟

به این نکته توجه نمایید، پوشیدن کراپ ها و نیم تنه ها با کت های اوور سایز، علاوه بر ایجاد تعادل در استایل با کت شلوار، ظاهر شما را خیره کننده تر خواهد کرد. برای کفش با این سبک کت ها، بهتر است از کفش های کتانی لژ دار استفاده نمایید تا تعادل بصری لازم در ست زنانه شما ایجاد گردد.

 

چه رنگ کت شلواری بپوشیم؟

رایج ترین و پر استفاده ترین رنگ ها برای کت شلوار های زنانه، رنگ های سفید، مشکی و طوسی می باشند. این رنگ ها به دلیل داشتن خاصیت خنثی بودن، به راحتی با آیتم هایی به رنگ دیگر ترکیب می شوند و استایل مناسبی را برای شما ایجاد خواهند نمود.

 

با این که شاید بسیاری از خانم ها، چندان علاقه ای برای پوشیدن کت شلوار زنانه سفید از خود نشان ندهند، اما ترکیب این با رنگ های متضاد مانند سورمه ای، سرخابی، سبز تیره و…، استایل تابستانی فوق العاده ای را ایجاد خواهند نمود.

 

حال برای این که انتخابی مناسب و متناسب از کت شلوار زنانه داشته باشید و عواملی هم چون مدل، رنگ، جنس پارچه، برش و دوخت و… را مد نظر قرار دهید، پیشنهاد می دهیم طیف گسترده کت شلوار های زنانه فروشگاه سنسی شاپ را بررسی کنید.

 

در میان مدل های جذاب، ترند و متفاوت این فروشگاه، بدون تردید می توانید ست کت و شلوار زنانه دلخواه خود را بر اساس سبک استایلی که در نظر دارید، خریداری کنید.

 

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو