از کجا تیشرت بخریم ؟ + آفر عیدانه

منبع: زیبامون

3

1402/1/22

13:19


--در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا با نکات مربوط به خرید تیشرت سایزبزرگ مردانه با کیفیت و عالی آشنا شوید و بهترین فروشگاه تیشرت سایز بزرگ مردانه، تیشرت لانگ و لش، تیشرت کلاهدار، تیشرت پشت چاپ، تیشرت اورسایز ، شلوار اسلش سایز بزرگ و غیره را بشناسید.

از کجا تیشرت بخریم ؟ + آفر عیدانه

تی شرت یکی از محبوب ترین لباس هایی است که در کمد لباس همه یافت می شود. زیرا یکی از راحت ترین لباس ها بوده و همچنین یک انتخاب قابل اعتماد برای هر نوع ظاهر و استایلی هستند.

اگرچه ممکن است خرید یک تیشرت مناسب و باکیفیت ساده به نظر برسد اما با در نظر گرفتن چند نکته کلیدی و کاربردی در هنگام خرید تیشرت می توانید بهترین و مناسب ترین تیشرت را انتخاب و خریداری کنید.

در ادامه این بخش با ما همراه باشید تا با نکات مربوط به خرید تیشرت سایزبزرگ مردانه با کیفیت و عالی آشنا شوید و بهترین فروشگاه تیشرت سایز بزرگ مردانه، تیشرت لانگ و لش، تیشرت کلاهدار، تیشرت پشت چاپ، تیشرت اورسایز ، شلوار اسلش سایز بزرگ و غیره را بشناسید.

 

نوع جنس و پارچه را در نظر بگیرید

در هنگام خرید تیشرت سایز بزرگ مردانه یا هر مدل تیشرت دیگری، بهتر است به سراغ پارچه های 100% پنبه ای و بدون هیچ گونه ترکیب پارچه ای مانند پلی استر بروید. زیرا پارچه هایی با الیاف طبیعی، مانند پنبه، بادوام هستند، مراقبت از آنها آسان است و به پوست شما اجازه تنفس می دهد.

بنابراین بهتر است یک تی شرت نخی با کیفیت انتخاب کنید. هر چه وزن نخ به کار رفته در پارچه تیشرت بیشتر باشد، ظریف تر، نرم تر و نازک تر خواهد بود.

از کجا تیشرت بخریم ؟ + آفر عیدانه

اندازه ها را بررسی کنید

راحتی باید عامل اصلی در انتخاب تیشرت با سایز مناسب باشد. ایجاد کشش در تیشرت ها در طول زمان اجتناب‌ناپذیر است، بنابراین سایزی از تیشرت را انتخاب کنید که دقیقا متناسب با اندام شما بوده و یا کمی کوچکتر باشد. اینکار اجازه می دهد تا بعداً و پس از چندبار شستشو ، تیشرت تناسب خوبی با اندام شما داشته باشد.

همچنین بهتر است تناسب کلی را نیز بررسی کنید. شما باید همیشه با تناسب اندام و تیپ بدنی خود آشنا باشید تا مطمئن شوید که مدل و طرح تیشرت به شما می آید. به عنوان مثال، برخی از افراد ممکن است کمر بلندتری داشته باشند و بخواهند تیشرت سایز بزرگ مردانه، با لبه های بلندتر را انتخاب کنند.

 

به دوخت و درزها نگاه کنید

همیشه قسمت های ضروری مانند یقه ها، آستین ها و سجاف ها را از نظر نخ های شل یا دوخت بررسی کنید. بهتر است این موضوع را دست کم نگیرید، زیرا به هر حال، دوخت ها همان چیزی است که یک تیشرت را کنار هم نگه می دارد و لازم است کیفیت دوخت تیشرت سایزبزرگ مردانه نیز مورد بررسی قرار گیرد.

درزهایی که در قسمت پایین تیشرت، بالای شانه ها و دور آستین ها وجود دارد را نیز بررسی کنید. یک تیشرت سایز بزرگ مردانه باکیفیت، معمولاً فقط یک خط دوخت دارد، اما برخی از تیشرت ها ممکن است دو خط دوخت داشته باشند.

عوامل دیگری که باید به آن توجه باشید عبارتند از:

  • اگر تیشرت دارای زیپ است، مطمئن شوید که زیپ سالم است و در بستن زیپ با مشکل مواجه نمی شوید یا اینکه زیپ شل نباشد. همچنین مطمئن شوید که زیپ صاف باشد و به نرمی حرکت کند.

 

  • دوخت های مربوط به جیب را بررسی کنید. جیب را کمی بکشید تا مطمئن شوید که بادوام است و به راحتی پاره نمی شود، زیرا برخی از تولیدکنندگان از پارچه های باقی مانده و با کیفیت کمتر برای ساخت جیب استفاده می کنند.

 

  • دوخت روی دکمه ها را بررسی کنید تا مطمئن شوید که دکمه محکم بسته شده است. همیشه اطمینان حاصل کنید که تیشرت دارای یک دکمه اضافی است که معمولاً در درز داخلی پیراهن دوخته می شود.

 

  • سوراخ های دکمه را بررسی کنید، اگر تیشرت سایز بزرگ مردانه که انتخاب کرده اید، دکمه دارد، بهتر است سوراخ های مربوط به بستن دکمه را نیز بررسی کنید تا مطمئن شوید که دکمه به خوبی جا می شود و اتصالات نه خیلی شل و نه خیلی سفت هستند.

از کجا تیشرت بخریم ؟ + آفر عیدانه

رنگ و طرح و چاپ تیشرت را بررسی کنید

هر فردی دارای سلیقه و نظر مختص به خود است. اگرچه برخی افراد فقط به سراغ تیشرت های ساده می روند اما امروزه مدل های متنوعی از جمله تیشرت لانگ و لش ، تیشرت کلاهدار، تیشرت پشت چاپ، تیشرت اورسایز و غیره نیز طراحی و تولید شده اند که طرفداران مخصوص به خود را دارند. بنابراین اگر به سراغ تیشرت طرح دار و چاپ دار می روید، اطمینان حاصل کنید که چاپ ها ترک نخورده یا پوسته پوسته نمی شوند زیرا ماندگاری زیادی ندارند و نشان دهنده کیفیت پایین تیشرت هستند. اگر تیشرت های گلدوزی شده را انتخاب می‌کنید، دوخت را به‌طور کامل بررسی کنید تا چیزی شل نشود و بیفتد.

از کجا تیشرت بخریم ؟ + آفر عیدانه

 

معرفی بهترین فروشگاه برای خرید تیشرت سایز بزرگ مردانه

فروشگاه تک تیشرت سال 1396 فعالیت خود را در زمینه فروش تیشرت آغاز کرد. بیشتر تمرکز فروشگاه تک روی تیشرتهای لانگ و سایز بزرگ است که همین امر باعث شده نظر جوانان را جلب کند. ما با ارائه انواع پوشاک اسپرت مانند: انواع هودی و سویشرت، انواع شلوار جین و شلوار اسلش تا سایز 6ایکس لارج ، تی شرت و پیراهن های ساده و طرحدار به دنبال ارائه تجربه ای لذت بخش از خرید اینترنتی برای شما عزیزان می باشیم. مجموعه تک تیشرت ارائه محصولات با کیفیت را در دستور کار خود قرار داده است. از این رو تمامی محصولات ارائه شده در سایت ، پیج اینستاگرام و فروشگاه تک تیشرت از محصولات با کیفیت می باشند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو