10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند!

10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند!


منبع: تیپ زا

5

1402/4/17

20:17


10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند! 10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند! پس بیایید به 10 مورد ضروری کمد لباس مردانه بپردازیم. ما از پایین شروع می کنیم و به بالا ادامه می دهیم… 1. کفش همه کاره – کفش مناسب برای کار هر مرد حداقل به […]

10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند!

10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند! پس بیایید به 10 مورد ضروری کمد لباس مردانه بپردازیم. ما از پایین شروع می کنیم و به بالا ادامه می دهیم…

1. کفش همه کاره – کفش مناسب برای کار

هر مرد حداقل به یک جفت کفش راحتی، یک جفت کفش مجلسی و یک جفت بوت نیاز دارد. وقتی نوبت به کفش‌های غیررسمی می‌رسد، گزینه‌های زیادی دارید.

کفش های کتانی انتخاب خوبی هستند اما اگر قرار است فقط یک جفت کفش کتانی داشته باشید چه رنگی باید داشته باشند؟ کفش‌های کتانی سفید با انواع لباس‌ها ست میشوند اما واقعا کثیفی را نشان می‌دهند.

اگر می خواهید از خراش جلوگیری کنید، یک کفش کتانی مشکی یکدست با زیره مشکی انتخاب کنید.

اگر کتانی می‌خواهید که بتوانید آن را با لباس‌های دیگر بپوشید، کلید آن در زیره آن است باید نازک و ظریف به نظر برسد تا درشت.

10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند!

2.کفش مجلسی مردانه

این ما را به کفش های لباس می کشاند. سوالی که باید هنگام انتخاب اولین جفت کفش مجلسی خود بپرسید این است که “چقدر می خواهم لباس بپوشم؟ اگر زیاد لباس نمی پوشید، یک کفش راحتی معمولی یک گزینه عالی است.

اگر گاهی اوقات کت و شلوار می پوشید یک کفش مجلسی می خواهید که با کت و شلوار شما کار کند. اگر اغلب کت و شلوار می پوشید اولین کفش مجلسی شما باید کفش رسمی کلاسیک باشد.

بیشتر بخوانید: چگونه به خوبی لباس بپوشیم؟ استایل مردانه

10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند!

3.بوت های مردانه

حالا بیایید با بوت صحبت کنیم باز هم گزینه های زیادی وجود دارد و تا حد زیادی به رسمی بودن بستگی دارد.

اگر می خواهید یک بوت کژوال داشته باشید به دنبال چیزی با طرح بوت رزمی باشید این با شلوار جین عالی به نظر می رسد و اگر درخشش خوبی به آن بدهید می توانید آن را با یک کت اسپرت نیز بپوشید.

4. شلوار  

بعدی در لیست لوازم ضروری کمد لباس مردانه  شلوار مناسب است در اینجا نیز گزینه های زیادی وجود دارد، بنابراین اجازه دهید جزئیات را تجزیه کنیم.

با دو جفت جین تیره شروع کنید می‌توانید شلوار جین را بالا یا پایین بپوشانید که باعث می‌شود آن‌ها در اکثر نقاط جهان بسیار متنوع باشد.

بسیار مهم است که بهترین شلوار جین را متناسب با اندام خود انتخاب کنید و از تناسب آن اطمینان حاصل کنید.

بعد شما دو جفت شلوار می خواهید. در اینجا چند گزینه برای انتخاب وجود دارد:

فلانل خاکستری یک گزینه عالی برای آب و هوای سردتر است. این تقریباً با هر پیراهن، ژاکت و جفت کفش در کمد لباس شما مطابقت دارد.

شلوارهای مسافرتی شلوارهایی در پارچه‌های کششی پیشرفته هستند که می‌توانید در رفت‌وآمدهای خود و همچنین در محل کار بپوشید نکته کلیدی این است که مطمئن شوید که آنها به سبک خیلی معمولی ساخته نشده اند.

در نهایت  می توانید یک جفت شلوارک داشته باشید فقط یکی شلوارک ها بسیار غیر رسمی هستند و در اکثر تیپ های اندام خوب به نظر نمی رسند.

اگر در محل زندگی‌تان هوا گرم است به جای شلوارک‌ها، به شلوارهای پشمی گرمسیری نگاه کنید. آنها به همان اندازه خنک و راحت هستند و بی نهایت شیک.

بیشتر بخوانید: با کت طوسی چه بپوشیم؟ | استایل مردانه

10 لباسی که آقایان باید در کمد خود داشته باشند!

5. لباس یقه هفت و پیراهن 

هر مرد باید حداقل هفت پیراهن یقه داشته باشد . این ملزومات کمد لباس مردانه در دو طعم وجود دارد: پیراهن لباس و دکمه های یقه دار.

پیراهن های لباس رسمی تر هستند و برای پوشیدن زیر ژاکت ساخته می شوند اما چگونه می توان یک پیراهن لباس را تشخیص داد؟

برای انتخاب همه کاره پیراهن های لباس با آبی و سفید شروع کنید و یک یا دو رنگ را از این نمودار ست کنید.
دکمه‌های کژوال دارای سبک‌ها و الگوهای متنوع‌تری هستند. ممکن است جیب های دوتایی با دکمه هایی روی سینه ببینید.

لباس یقه هفت و پیراهن 

اگر بیشتر وقت خود را با کت و شلوار و کت های اسپرت می گذرانید احتمالاً پنج پیراهن لباس و دو دکمه معمولی می خواهید. اگر یک کمد معمولی تر هستید پنج پیراهن غیر رسمی و دو پیراهن لباس انتخاب کنید.

6. تیشرت

تیشرت شما شامل تی شرت و هنلی است. این‌ها از پارچه‌های کشدار بافتنی ساخته شده‌اند برخلاف پیراهن‌های یقه‌دار شما، نمی‌توانید آن‌ها را متناسب با لباس‌هایتان ست کنید. بنابراین مطمئن شوید که اندازه ای را خریداری می کنید که واقعاً متناسب با نوع بدن شما باشد.

تیشرت های گرافیکی نپوشید  آنها فوق العاده معمولی و به سبک مردانه بسیار جوان هستند. به سراغ رنگ های ساده مانند مشکی، سفید، سرمه ای، قهوه ای یا سبز تیره بروید.

یک یقه v را امتحان کنید تا حالت “v” مردانه بیشتری به شما بدهد. اگر خوش اندام هستید، می توانید یک تی شرت یقه V خوش فرم به تنهایی با یک شلوار زیبا بپوشید.

تیشرت

7. دو کت و شلوار، کت اسپرت یا کت و شلوار

هر مردی باید حداقل دو مورد از این سه مورد ضروری کمد لباس مردانه را داشته باشد. اگر هر روز یک کت و شلوار بپوشید، مطمئناً بیش از دو کت و شلوار می خواهید.

دو کت و شلوار، کت اسپرت یا کت و شلوار

پس تفاوت بین کت و شلوار، ژاکت اسپرت چیست؟

کت و شلوار رسمی ترین است  کت و شلواری است که از همان جنس ساخته شده است. به طور کلی شما کت و شلوارها را در رنگ های تیره تر خواهید دید.

کاپشن‌های اسپرت در طیف گسترده‌ای از رنگ‌های روشن‌تر و در پارچه‌های خشن‌تر و بافت‌دار موجود هستند آنها غیر رسمی ترین از این سه هستند و می توان آنها را با شلوار جین پوشاند.

8. کت – لباس بیرونی

اگر در جایی معتدل‌تر هستید، فقط یک ژاکت کاربردی خوب می‌خواهید، مانند صدفی به رنگ‌های کلاسیک محافظه‌کار مانند مشکی یا برنزه، که بتوانید آن را روی کت و شلوار خود بیندازید تا از باران محافظت کنید.

لباس بیرونی “استایل” شما همان چیزی است که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد.

کت - لباس بیرونی

9. اکسسوری امضای شما – ساعت، کراوات، عینک آفتابی، کمربند

اگر مشاوری هستید که چندین بار در هفته کت و شلوار می پوشید، یک ساعت ساده با صفحه ساده و بند چرمی با کت ها و لباس های رسمی شما عالی به نظر می رسد. در هوای گرم، بند را برای یک بند مشبک قرار دهید تا در آخر هفته ها آن را ببندید.

برای کراوات خود چیزی کمی کمتر رسمی انتخاب کنید، مانند یک کراوات بافتنی یا یک الگوی ظریف (پیندو، یک الگوی نقطه کوچک، همچنین با هر چیزی مطابقت دارد). رنگ‌های تیره‌تر مانند شرابی، سبز تیره و بنفش متنوع‌ترین رنگ‌ها هستند.

اکسسوری  روی صورت خود را فراموش نکنید – مطمئن شوید که یک عینک آفتابی مناسب (و اگر از آن استفاده می کنید) که مناسب فرم صورت شما باشد، داشته باشید.

اکسسوری امضای شما

10.کلاه 

کلاه زمستانی خود را با یک رنگ خنثی و دستکش چرمی ست کنید.

شما همچنین به یک کمربند (حدود 1.25 سانتی متر پهن، صاف با سگک ساده) و یک کمربند معمولی (عرض 1.5-1.75 سانتی متر، در چرم ضخیم تر و مات تر) نیاز دارید.

سخن پایانی:

به یاد داشته باشید، هرگز از لوازم چرمی مشکی با چرم قهوه ای یا فلز طلایی با نقره استفاده نکنید کدام را ترجیح می دهید انتخاب کنید و یک مجموعه منطبق جمع آوری کنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو