ساحل و منصور سریال پوست شیر در پشت صحنه را ببینید

منبع: شبونه

5

1402/1/23

23:43


مجتبی پیرزاده و پردیس احمدیه دو بازیگر سریال پوست شیر را مشاهده میکنید دو بازیگری که در سریال پوست شیر دو نقش مهمی را ایفا میکنند. ساحل و منصور سریال پوست شیر پوست شیر این روزها توانسته مورد توجه مردم قرار بگیرد و منصور و ساحل دو کاراکتر اصلی سریال پوست شیر هستند که نقش …

مجتبی پیرزاده و پردیس احمدیه دو بازیگر سریال پوست شیر را مشاهده میکنید دو بازیگری که در سریال پوست شیر دو نقش مهمی را ایفا میکنند.

ساحل و منصور سریال پوست شیر

ساحل و منصور سریال پوست شیر در پشت صحنه را ببینید

پوست شیر این روزها توانسته مورد توجه مردم قرار بگیرد و منصور و ساحل دو کاراکتر اصلی سریال پوست شیر هستند که نقش انها را مجبتی پیرزادی و منصور بر عهده دارند.

سریال پوست شیر توانسته نظر بسیاری از مخاطبان را به خود جلب کند. سریالی که فصل اول آن با هشت قسمت کاملاً بر اساس الگوهای سریال‌های جنایی/معمایی آمریکایی نوشته شده و پیش رفته است و به‌واقع باید گفت تا این‌جا در پهن کردن داستان و جذب مخاطب موفق بوده است.

ساحل و منصور سریال پوست شیر در پشت صحنه را ببینید

پوست شیر از همان ابتدای کار و در قسمت نخست، منطقی درونی برای روایت خود برگزیده و بر اساس همان پیش می‌رود؛ منطقی که وجوه مختلف روایت فیلمنامه این سریال را شکل داده و بسط و گسترش پیرنگ در عمق و عرض را بر عهده گرفته است.

البته که چنین منطقی بارها و بارها پیش از این در سریال‌های تلویزیونی مورد استفاده قرار گرفته، اما شاید تجربه پیاده‌سازی آن در یک سریال ایرانی و در سال‌های اخیر، تجربه‌ای جذاب را برای مخاطبانش (حداقل تا این‌جا) رقم بزند. روایت در سریال پوست شیر از چند الگوی کاربردی و ذاتاً بالقوه برای بازی با شخصیت‌ها و گسترش دادن پیرنگ استفاده کرده است، که آن‌ها را با هم بررسی خواهیم کرد.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو