معرفی بهترین فیلم های پریانکا چوپرا ؛ از بالیوود تا هالیوود

معرفی بهترین فیلم های پریانکا چوپرا ؛ از بالیوود تا هالیوود


منبع: پلازا

4

1402/1/24

00:24


معرفی بهترین فیلم های پریانکا چوپرا ؛ از بالیوود تا هالیوود

پریانکا چوپرا از چهره‌های زن بین‌المللی سینمای هند است که علاوه بر بالیوود، در هالیوود نیز توانسته است خوش بدرخشد و در فیلم‌های تاثیرگذار و شناخته شده‌ای چون ببر سفید و ماتریکس بازی کند. با معرفی بهترین فیلم های پریانکا چوپرا همراه ما باشید.

پریانکا چوپرا جوناس (Priyanka Chopra Jonas) متولد ۱۸ ژوئیه ۱۹۸۲ (27 تیر 1361) بازیگر، تهیه‌کننده، مدل و خواننده هندی است. او دارای عنوان دختر شایسته جهان سال 2000 و یکی از پردرآمدترین بازیگران زن هند است. پریانکا جوایز متعددی از جمله دو جایزه ملی فیلم و پنج جایزه Filmfare دریافت کرده است. در سال ۲۰۱۶ دولت هند توسط پادما شری به او نشان افتخار داد و تایم او را یکی از ۱۰۰ فرد تأثیرگذار جهان نامیده و فوربز، پریانکا را در فهرست ۱۰۰ زن قدرتمند جهان در دو سال آینده قرار داده است. در ادامه، با فهرست فیلم های معروف پریانکا چوپرا‌ همراهتان هستیم.

فهرست مطالب

فهرست فیلم های معروف پریانکا چوپرا‌

پریانکا چوپرا علاوه بر کار بازیگری، تهیه‌کننده فیلم نیز هست. همچنین، او در سریال‌های متعددی نیز ایفای نقش کرده که معروف‌ترین آن‌ها سریال Quantico شبکه آمریکایی ABC است، اما در این مقاله، به دلیل فرصت محدودمان، تنها به معرفی فیلم‌هایی که چوپرا در آن‌ها به عنوان بازیگر ایفای نقش کرده است، می‌پردازیم.

1. انداز (Andaaz) فیلم هندی با بازی پریانکا چوپرا

فیلم هندی با بازی پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2003
  • کارگردان: راج کانوار (Raj Kanwar)
  • بازیگران: آکشای کومار، لارا دوتا، پریانکا چوپرا
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.2

در فهرست فیلمهای هندی پریانکا چوپرا، انداز که فیلمی موزیکال رمانتیک است، جزء اولین کارهای پریانکا محسوب می‌شود. او در این فیلم عاشقانه، نقش جیا سینگانیا را برعهده داشته است.‌ این فیلم تلاش می‌کند وفاداری، احترام، عشق و تعهد عاشقانه و تفاوت آن با دوستی را باز تعریف کند. فیلمبرداری انداز در کیپ تاون آفریقای جنوبی انجام شده است.

این فیلم با بودجه ساخت 80 میلیونی و فروش 288 میلیون روپیه‌ای خود توانسته به موفقیت بزرگی در باکس آفیس دست پیدا کند و همچنین، در جشنواره Filmfare آن سال نیز توانست با 5 نامزدی از جمله نامزدی چوپرا برای بهترین بازیگر نقش مکمل زن ظاهر شود.

2. با من ازدواج می کنی؟ (Mujhse Shaadi Karogi) از فیلمهای عاشقانه پریانکا چوپرا

فیلمهای عاشقانه پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2004
  • کارگردان: دیوید داوان (David Dhawan)
  • بازیگران: سلمان خان، آکشای کومار و پریانکا چوپرا
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.7

«با من ازدواج می‌کنی؟» از فیلمهای کمدی پریانکا چوپرا و درباره دو مرد است که برای تصاحب قلب زنی و عشق او با هم رقابت می‌کنند. چوپرا در این فیلم نقش رانی سینگ را ایفا می‌کند. این فیلم با باکس آفیس 565 میلیون روپیه‌ای خود، چهارمین فیلم پرفروش سال شناخته شد و توانست سه نامزدی Filmfare، ده نامزدی اسکرین و پنج جایزه IIFA را به دست آورد.

3. اعتراض (Aitraaz) از فیلم هندی با بازی پریانکا چوپرا

فیلم هندی با بازی پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2004
  • کارگردان: عباس-موستان (Abbas–Mustan)
  • بازیگران: آکشای کومار، پریانکا چوپرا، کارینا کاپور
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.6

اعتراض، فیلم هندی با بازی پریانکا چوپرا و اثر مهیج رمانتیکی است که داستان مردی را بازگو می‌کند که متهم به آزار جنسی همسر سابقش شده است.

چوپرا در پنجاهمین دوره جوایز Filmfare با همین فیلم، برنده جایزه بهترین بازیگر نقش مکمل زن و جایزه بهترین نقش منفی شد و دومین بازیگری است که این جایزه را به دست آورده است. این فیلم 10 نامزدی در جوایز IIFA 2005 داشته و در فروش گیشه نیز، با بودجه ساخت 80 ملیون روپیه و فروش 260 میلیونی خود توانست به موفقیت دست پیدا کند. تماشای یکی از بهترین فیلم های پریانکا چوپرا و اکشی کومار را از دست ندهید. با ادامه لیست فیلم‌ها و نمایش‌های تلویزیونی پریانکا چوپرا همراه ما بمایند.

4. کریش (Krrish) از فیلم های پرفروش پریانکا چوپرا

فیلم هندی با بازی پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2006
  • کارگردان: راکش روشن (Rakesh Roshan)
  • بازیگران: هرتیک روشن، پریانکا چوپرا، نصیرالدین شاه، ریخا، مانینی میشرا
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.4

کریش قسمت دوم فیلم Koi… Mil Gaya به شمار می‌رود. این اثر، از معروف ترین فیلم های پریانکا چوپرا است که داستان کریشنا، پسر قهرمان فیلم‌های قبلی را که توانایی‌های ابرانسانی پدرش را به ارث می‌برد، روایت می‌کند. او پس از این‌که عاشق پریا می‌شود، او را تا سنگاپور دنبال می‌کند و در آنجا شخصیت «کریش» را پیدا می‌کند و از آن لحظه به بعد، او به یک ابرقهرمان تبدیل می‌شود.

چوپرا در این فیلم نقش معشوقه کریش، پریا کالیانان، را بازی می‌کند. در ساخت جلوه‌های ویژه این فیلم، از هنرمندان هالیوودی کمک گرفته شده است. این فیلم تحسین منتقدان را به همراه‌ داشت و توانست با فروش 126 کروری خود در سراسر جهان، به سومین فیلم هندی پردرآمد سال 2006 تبدیل شود. این فیلم‌ 8 نامزدی در پنجاه و دومین دوره جوایز Filmfare و 9 نامزدی در جوایز IIFA سال 2007 داشته است. دنباله این فیلم در سال 2013 ساخته شد که آن نیز، از بهترین فیلمهای هندی پریانکا چوپرا است.

5. دان (Don: The Chase Begins Again) از

فیلم های پریانکا چوپرا و شاهرخ خان

فیلم هندی با بازی پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2006
  • کارگردان: فرحان اختر (Farhan Akhtar)
  • بازیگران: شاهرخ خان، پریانکا چوپرا، آرجون رامپال، ایشا کوپیکار، بومان ايرانی، پاوآن مالهوترا
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1

این فیلم هندی با بازی پریانکا چوپرا که بیشتر با نام دان شناخته می‌شود، فیلم اکشن مهیجی هندی است که بازسازی فیلمی به همین نام محصول سال 1978 است. مجرم تیتولار پس از زخمی شدن در تعقیب و گریز، و نفوذ به برنامه‌های مافیای مواد مخدر، برای جعل هویت دان فرستاده شده است. پریانکا در این فیلم نقش روما باگات، خواهر رامش، یکی از همکاران نزدیک دان را ایفا می‌کند.

دان در مقابل بودجه ساخت 400 میلیون دلاری خود، بیش از ۱٫۰۶ میلیارد دلار درآمد ناخالص داشت و پنجمین فیلم پردرآمد هندی سال ۲۰۰۶ شناخته شد. دان در جشنواره بین‌المللی فیلم نوشاتل توانست برنده جایزه بهترین فیلم آسیایی شود. این فیلم همچنین ۹ نامزدی در نود و دومین دوره جوایز Filmfare از جمله بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول مرد برای خان را دریافت کرد. دنباله این فیلم با عنوان دان ۲ در سال ۲۰۱۱ و بعدها در سال 2022 منتشر شده است که از بهترین فیلمهای هندی پریانکا چوپرا به شمار می‌رود.

6. مد (Fashion) از بهترین فیلم های پریانکا چوپرا

فیلم های معروف پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2008
  • کارگردان: مدهور بهاندارکار (Madhur Bhandarkar)
  • بازیگران: پریانکا چوپرا، کانگانا رانائوت، موگدها گودزه، ارژن باجوه، سمیر سونی، اربائز خان
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.9

عنوان فیلم هندی با بازی پریانکا چوپرا است که داستانی درام است و حول محور مگنا ماتور می‌چرخد، یک مدل علاقه‌مند و بااستعداد، که ابتدا دختری است در شهری کوچک و در نهایت تبدیل به یک سوپرمدل مشهور می‌شود. این فیلم، همچنین به بررسی فمینیسم و قدرت زن در دنیای مد هند می‌پردازد. این فیلم، نقطه عطفی در دوران حرفه‌ای چوپرا محسوب می‌شود.

منتقدان، فیلمنامه، سینماتوگرافی، موسیقی، کارگردانی و اجراهای آن را ستایش کرده‌اند. این فیلم، ۷٫۵ میلیون دلار آمریکا فروش باکس‌آفیس داشته و از نظر تجاری موفق بوده است. 7 نامزدی و 2 جایزه در Filmfare، از جمله جایزه بهترین بازیگر نقش اول زن برای چوپرا، از افتخارات این فیلم محسوب می‌شود. چوپرا با همین فیلم توانست جایزه بهترین بازیگر زن جشنواره ملی فیلم هند را نیز کسب کند. چندین نشریه فیلم مد را از بهترین فیلم‌های زن‌محور بالیوود شناخته‌اند.

7. رذل (Kaminey) از بهترین فیلمهای هندی پریانکا چوپرا

فیلم های معروف پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2009
  • کارگردان: ویشال بهاردواج (Vishal Bhardwaj)
  • بازیگران: شاهد کاپور، پریانکا چوپرا، امول گوپته
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.4

رذل عنوان فیلم اکشن هندی است و ماجرایی از دنیای زیرین نااپیدای بمبئی را در طول یک روز روایت می‌کند، رقابت بین یک جفت دوقلو، چارلی و گودو که شلی و لکنت زبان دارند. پریانکا چوپرا در این فیلم، نقش شیرین شخار بهوپ را برعهده دارد. از فیلم رذل تحسین‌های زیادی شد و چندین نشریه آن را بهترین فیلم سال لقب داده‌اند.

این فیلم 10 نامزدی Filmfare داشته است از جمله: بهترین فیلم، بهترین کارگردانی، بهترین بازیگر نقش اول مرد، بهترین بازیگر نقش اول زن و بهترین بازیگر نقش مکمل مرد. رذل همچنین، توانست برنده جایزه بهترین جلوه‌های ویژه شود. در جوایز ملی فیلم نیز، این اثر برنده دو جایزه شد.

8. برفی (Barfi) از بهترین فیلمهای هندی پریانکا چوپرا

فیلم های معروف پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2012
  • کارگردان: آنوراگ باسو (Anurag Basu)
  • بازیگران: پریانکا چوپرا، رانبیر کاپور، ایلیانا دی‌کروز، اشیش ویدیارتی، جیشو سنگوپتا، روپا گانگولی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.1

برفی در ژانر کمدی درام رمانتیک ساخته شده و از فیلمهای برتر پریانکا چوپرا است که داستان پسر کر و لالی را در سه مقطع زمانی روایت می‌کند. این فیلم، همچنین، رابطه او با دختری مبتلا به اوتیسم (پریانکا چوپرا) را به تصویر می‌کشد.

در پنجاه و هشتمین دوره مراسم Filmfare، برفی به عنوان بهترین فیلم سال 2012 شناخته شد. این فیلم در سه جایزه دیگر هندی نیز، به عنوان بهترین فیلم انتخاب شد و نماینده هند در مراسم اسکار بهترین فیلم خارجی سال بود.

9. مری کوم (Mary Kom) از فیلم های معروف پریانکا چوپرا

بهترین فیلمهای هندی پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2014
  • کارگردان: اومونگ کومار (Omung Kumar)
  • بازیگران: پریانکا چوپرا، دارشان کومار، سونیل تاپا
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 6.8

مری کوم عنوان فیلم ورزشی هندی است که درباره زندگی بوکسوری به همین نام ساخته شده است. چوپرا در این فیلم، نقش مری را ایفا می‌کند و سفر کوم برای کسب پیروزی او در مسابقات جهانی بوکس ۲۰۰۸ در نینگبو را به تصویر می‌کشد. این فیلم اولین تجربه خوانندگی چوپرا در یک فیلم هندی است که آهنگی به نام «چائرو» (یک لالایی) همان آواز او در این فیلم است.

این اثر برای اولین بار در جشنواره بین‌المللی فیلم تورنتو ۲۰۱۴ به نمایش درآمد و به اولین فیلم هندی تبدیل شد که در شب افتتاحیه این جشنواره نمایش داده شده است. مری کوم با بودجه ساخت 38 و درآمد 86.19 کروری خود، در میان پردرآمدترین فیلم‌های هندی به رهبری یک بازیگر زن قرار دارد.

در میان فیلم های اکشن پریانکا چوپرا این فیلم برنده جایزه ملی فیلم برای بهترین فیلم محبوب ارائه دهنده سرگرمی سالم شناخته شد و نامزدی جایزه فیلم کرایه بهترین فیلم و بهترین بازیگر نقش اول زن برای چوپرا را به همراه داشت. علاوه بر این، چوپرا برنده جایزه اسکرین و جایزه فیلم انجمن صنفی تهیه‌کنندگان برای عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن شد.

10. باجی‌رائو و مستانه‌ (Bajirao Mastani) از پرفروش ترین فیلم های پریانکا چوپرا

بهترین فیلمهای هندی پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: سانجای لیلا بانسالی
  • بازیگران: رانویر سینگ، دیپیکا پادوکونه، پریانکا چوپرا
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.2

این فیلم افسانه‌ای تاریخی رمانتیک هندی به داستان عاشقانه واقعی بین مستانه و باجی‌رائو می‌پردازد. چوپرا در آن، نقش کاشیبای، همسر اول باجی‌رائو و مادر شامشر بهادر را ایفا می‌کند. این اثر برای کارگردانی، اجرای بازیگران و تکنیک‌های فنی ویژه خود از سوی منتقدان ستوده شده است.

باجی‌رائو و مستانه برنده 7 جایزه ملی فیلم و نامزد 14 جایزه Filmfare (9 برنده) شده است و چوپرا با این فیلم توانست برنده جایزه بهترین بازیگر زن نقش مکمل شود. این فیلم با بودجه ساخت 145 کروری خود توانست به فروش 356.2 کروری دست پیدا کند که فروش بسیار موفقی محسوب می‌شود.

11. ونتیلاتور (Ventilator) برترین فیلم هندی پریانکا چوپرا

بهترین فیلمهای هندی پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: راجش ماسوسکار (Rajesh Mapuskar)
  • بازیگران: آشوتوش گوواریکر، جیتندرا جوشی، سولبها آریا، سوکانیا کولکارنی
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 8.2

در ادامه لیست اسامی فیلم های پریانکا چوپرا به “ونتیلاتور “می‌رسیم که یک فیلم درام کمدی به زبان ماراتی هندی است که داستان خانواده کامرکار را بازگو می‌کند که بزرگ‌ترین و محبوب‌ترین عضو آن‌ها به کما می‌رود و چند روز قبل از جشن‌های جشنواره گانش چاتورتی، روی تخت بیمارستان قرار می‌گیرد. در این فیلم، پریانکا چوپرا در نقش خودش ظاهر شده است.

ماسوسکار‌ نویسنده این فیلم، داستان آن را پس از بستری شدن یکی از اعضای خانواده‌اش در بیمارستان، در ذهنش ساخت و تلاش کرد که با شوخ‌طبعی با وضعیت دشوار خود رفتار کند. منتقدان این فیلم را به جهت کارگردانی، فیلمنامه، اجراهای بازیگران، موسیقی و شوخ‌طبعی و بار احساسی آن ستوده‌اند.

این فیلم با بودجه کم 35 میلیون دلاری خود توانست به فروش بالای 250 میلیون دلاری دست پیدا کند و نامزد 16 جایزه Filmfare (برنده نهایی 5 جایزه) و برنده 3 جایزه ملی فیلم شود. این اثر با همین عنوان، مجددا در سال 2018 بازسازی شده است.

12. کودکی مانند جیک (A Kid Like Jake) از فیلم های معروف پریانکا چوپرا

فیلم های معروف پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2018
  • کارگردان: سیلاس هاوارد (Silas Howard)
  • بازیگران: کلیر دینز، جیم پارسونز، پریانکا چوپرا، امی لندکر، اکتاویا اسپنسر
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.4

بچه‌ای مثل جیک عنوان فیلم درامی آمریکایی از فیلم های خارجی پریانکا چوپرا است که داستان آن درباره زن و شوهری به نام الکسی و گرگ ویلر است که می‌خواهند فرزند 4 ساله خود را در مهدکودکی معتبر ثبت نام کنند، اما چون خیلی ثروتمند نیستند، این مسئله برایشان به چالشی تبدیل می‌شود. دوستشان‌ جودی که مدیر مهدکودک نیز هست، راه‌حلی به آن‌ها پیشنهاد می‌کند…

در این فیلم، چوپرا نقش دوست گرگ، امل را بازی می‌کند که مادری مجرد است. منتقدان اجراهای بازیگران این فیلم را ستوده‌اند. تماشای یکی دیگر از دیدنی ترین فیلم های که پریانکا چوپرا بازی کرده است را از دست ندهید.

13. آسمان صورتی است (The Sky Is Pink) از بهترین فیلمهای هندی پریانکا چوپرا

بهترین فیلم های پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2019
  • کارگردان: شونالی بوز (Shonali Bose)
  • بازیگران: پریانکا چوپرا جوناس، فرحان اختر، زایرا وسیم، روهیت مطمئن ساراف
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.5

آسمان صورتی است، از بهترین فیلم های پریانکا چوپرا، عنوان فیلم کمدی درامی است درباره داستان عاشقانه یک زن و شوهر که به مدت 25 سال از دریچه چشم دختر نوجوانشان عایشه چوداری، که تشخیص داده شده فیبروز ریوی دارد، روایت‌ می‌شود.

آدیتی چودری شخصا به کارگردان فیلم، شونالی بوز، مراجعه کرد که بر اساس داستان زندگی دخترش فیلمی بسازد. بوز اگرچه شیفته داستان شد، اما تصمیم گرفت که داستان پدر و مادر را از دید عایشه با گنجاندن روایت اول شخص، با تمرکز بر ازدواج آن‌ها و تأثیر بیماری فرزندشان بر زندگی و رابطه‌شان به تصویر بکشد. بوز فیلمنامه اثر را بر اساس جزئیاتی که از طریق مصاحبه با پدر و مادرش جمع آوری کرده بود، نوشت.

این فیلم توانست سه نامزدی جوایز Filmfare را به دست آورد: بهترین فیلم (از نظر منتقدان)، بهترین بازیگر نقش اول زن برای چوپرا جوناس و بهترین بازیگر نقش مکمل زن برای وسیم.

14. ببر سفید (The White Tiger)، فیلم هندی 2021 با بازی پریانکا چوپرا

بهترین فیلم های پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: رامین بحرانی (Ramin Bahrani)
  • بازیگران: آدارش گوراو، پریانکا چوپرا جوناس، راج‌کومار رائو
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1

ببر سفید، عنوان فیلم درام آمریکایی نتفلیکس و از فیلم های معروف پریانکا چوپرا است. این اثر، اقتباسی از رمانی نوشته آراویند آدیگا در سال ۲۰۰۸ به همین نام به شمار می‌رود. داستان آن درباره شخصیتی به نام بالرام است که از یک روستای فقیر هندی می‌آید و از شوخ‌طبعی و حیله‌گری خود، برای فرار از فقر استفاده می‌کند.

ببر سفید، از فیلم های جدید پریانکا چوپرا، نقدهای مثبتی از سوی منتقدان دریافت کرده است که کارگردانی، فیلمنامه و اجراهای بازیگران آن را ستوده‌اند. در نود و سومین جوایز اسکار، این فیلم نامزد جایزه بهترین فیلمنامه اقتباسی شده است.

15. رستاخیزهای ماتریکس‌ (The Matrix Resurrections) از فیلم های معروف پریانکا چوپرا

بهترین فیلم های پریانکا چوپرا

  • سال ساخت: 2021
  • کارگردان: لانا واچوفسکی (Lana Wachowski)
  • بازیگران: کیانو ریوز، کری-آن ماس، یحیی عبدالمتین دوم، جسیکا هنویک، جاناتان گروف، نیل پاتریک هریس، پریانکا چوپرا
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.7

رستاخیزهای ماتریکس عنوان فیلم اکشن علمی تخیلی آمریکایی است که دنباله The Matrix Revolutions (2003) و قسمت چهارم در فرنچایز فیلم ماتریکس محسوب می‌شود.

این اثر، از جدیدترین فیلم های پریانکا چوپرا است که شصت سال پس از انقلاب‌های ماتریکس ساخته شده و هم‌چنان، داستان نئو را دنبال می‌کند که به عنوان یک توسعه دهنده بازی‌های ویدئویی، به ظاهر، مانند یک فرد عادی زندگی می‌کند که در متمایز کردن فانتزی از واقعیت دچار مشکل شده است. گروهی از شورشیان با کمک یک نسخه برنامه ریزی شده از مورفئوس، نئو را از نسخه جدیدی از ماتریکس آزاد می‌کنند و با دشمن جدیدی که ترینیتی را اسیر نگه می‌دارد مبارزه می‌کنند.

این فیلم از اخرین فیلم های پریانکا چوپرا، خلاف انتظارها نتوانست در فروش گیشه چندان موفق ظاهر شود و با بودجه ساخت 190 میلیون دلاری خود، تنها توانست 157 میلیون دلار بفروشد که یک شکست تجاری محسوب می‌شود، اما نظرهای مثبتی از منتقدان برای جاه‌طلبی خود در قصه‌گویی و اجراهای بازیگران دریافت کرده است. رستاخیزهای ماتریکس توانست نامزد بهترین جلوه‌های بصری پنجاه و هفتمین جوایز فیلم آکادمی بریتانیا شود.

16. فیلم بگذار قلب بتپد (Dil Dhadakne Do)

  • سال ساخت: 2015
  • کارگردان: زویا اختر
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 7.1
  • بازیگران: رانویر سینگ، آنیل کاپور، انوشکا شارما

کمال مهرا، یک تاجر میلیاردر در دهلی و مالک شرکت AyKa است. او با همسرش نیلم، دخترش عایشه و پسرش کبیر رابطه چندان خوبی ندارد. کمال و نیلم خانواده و دوستان خود را برای یک سفر دریایی در دریای مدیترانه دعوت می‌کنند تا سی امین سالگرد ازدواج خود را جشن بگیرند. خانواده مهرا باید در مورد نحوه زندگیشان وهمچنین زندگی عاشقانه خود در این سفر دریایی برای فکر کنند. پرینکا در این فیلم نقش عایشه دختر کمال را بازی می‌کند. او کسب و کار موفقی دارد اما از ازدواج و خانواده همسرش ناراضی است.

17. فیلم زنده باد رود گنگ (Jai Gangaajal)

  • سال ساخت: 2016
  • کارگردان: پراکاش جها
  • امتیاز آی‌ام‌دی‌بی: 5.8
  • بازیگران: پراکاش جها، منو کاول، آنکاش بالی

یک بازرس ارشد که به تازگی منصوب شده است، باید در برابر افراد شرور و بسیار قدرتمند و همکارانی در محل کارش که با او دشمن هستند، بخاطر چیزی که درست است استادگی کند. اما وقتی وزیر کشور نیز افراد خرابکار را همراهی می‌کند، این امر کار ساده ای نیست.

کلام آخر

با معرفی تعدادی از بهترین فیلم های پریانکا چوپرا همراهتان بودیم. آثار این هنرپیشه، تهیه‌کننده، خواننده و مدل هندی آنقدر زیاد است که در این مجال، تنها توانستیم تعدادی از فیلم های معروف پریانکا چوپرا را به شما معرفی کنیم. جدیدترین فیلم سینمایی پریانکا چوپرا، It’s All Coming Back to Me (همه این‌ها به من برمی‌گردد) فیلمی انگلیسی زبان است که در مرحله پس از تولید قرار دارد و احتمالا تا سال 2023 منتشر خواهد شد. شما منتظر کدام فیلم جدید پریانکا چوپرا هستید؟

در پایان، از هرگونه نظر، پیشنهاد یا انتقاد شما عزیزان برای بهتر شدن کیفیت مقالات پلازا به گرمی استقبال می‌کنیم.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو