بهترین سایت استخراج بیت کوین کش چیست؟ +نکات کاربردی

بهترین سایت استخراج بیت کوین کش چیست؟ +نکات کاربردی


منبع: پلازا

3

1402/1/25

19:55


بهترین سایت استخراج بیت کوین کش چیست؟ +نکات کاربردی

یکی از مهم‌ترین دغدغه‌ها در بین کسانی که در حوزه ارز دیجیتال کار می‌کنند، استخراج بیت کوین کش است. به طور کلی به سه صورت می‌توان این فرآیند را پیگیری کرد. این سه صورت عبارت‌اند از:

  1. تهیه دستگاه و استخراج بیت کوین کش
  2. ایجاد کیف پول ارز دیجیتال
  3. استخراج ابری بیت کوین کش به وسیله‌ سایت‌های مختلف

در این مقاله تمرکز ما بر روی راه سوم و معرفی سایت استخراج ارز دیجیتال است. پس در ادامه همراه ما باشید تا در ابتدا با این راه و مزایا و معایبش آشنا شوید و سپس به ویژگی‌های چند سایت در این حوزه مسلط شوید.

فهرست مطالب

استخراج ابری بیت کوین کش چیست؟

Cloud mining یا استخراج ابری به فرآیندی می‌گویند که در طی آن شما به یکی از چندین استخرهای استخراج به وسیله خرید مقدار مشخصی Hash power می‌پیوندید و در استخراج بیت کوین کش شروع به همکاری می‌کنید. این روش دارای مزایایی چون نداشتن نیاز به مکان نگهداری تجهیزات، نداشتن نیاز به برق اضافی و تجهیزات، نداشتن نیاز به خنک کننده‌ها و تامین کننده‌های تجهیزات، است.

اما اگر بخواهیم به غیر از مزایا، به معایب آن نیز اشاره کنیم باید بگوییم بالا بودن ریسک کلاه برداری، استخراجی غیر شفاف، سود پایین و نداشتن انعطاف از مهم‌ترین معایب آن هستند.

 سایت‌های فعال در این حوزه و معرفی آن‌ها

متاسفانه همانطور که اشاره کردیم در بسیاری از موارد سایت استخراج بیت کوین کش که مورد انتخاب بعضی از ماست معتبر نیست و تنها قصد و هدفش از بین بردن سرمایه ما است. به همین دلیل اگر در نحوه استخراج، این راه را برگزیدید همواره سعی کنید با آگاهی کامل این سایت‌ها را انتخاب کنید.

سایت BeMine

سایت BeMine

این سایت که یکی از چندین سایت استخراج ارز دیجیتال است فعالیت خود را از سال 2018 آغاز کرده است. ادعای این سایت مبنی بر این است که با بهترین سازمان‌های صنعتی روسیه درحال همکاری است پس درحال حاضر باید مبدا اصلی این سایت را کشور روسیه بدانیم. اما به طور کلی و به غیر از بحث‌های حاشیه‌ای اگر بخواهیم از مزایا و معایب این سایت بگوییم باید به موارد زیر اشاره کنیم.

مزایا:

  • دسترسی آسان
  • پایین بودن مقدار حداقل سرمایه گذاری (مناسب برای تازه کارها)
  • ماشین حساب ماینینگ ابری
  • سپرده‌گزاری کردن بدون دریافت کارمزد
  • و…

و تنها عیب آن را باید خدمات ضعیف‌تر آن در نسبت با رقبا بدانیم.

سایت ECOS

یکی دیگر از اولین‌ سایت‌های موجود در حوزه استخراج ابری ECOS است. در حال حاضر چیزی حدود نود هزار کاربر فعال در این سایت نشان دهنده عملکرد مناسب آن‌ها است. حداقل سرمایه لازم برای شروع فعالیت در این سایت 149 دلار است.

برخی از مزایای این سایت عبارت‌اند از:

  • استفاده یک ماهه رایگان
  • فعالیت به صورت روشن و واضح
  • پرداخت روزانه
  • تجهیزات مدرن و به‌روز
  • ارائه پیشنهاد‌های مختلف در خصوص استخراج بیت کوین کش

استخراج بیت کوین کش در سایت Hashing24

یکی از بهترین سایت‌های موجود برای افرادی که بر روی بیت کوین تمرکز دارند سایت Hshing24 است. این سایت در سال 2015 تاسیس شده است و حداقل مبلغ سپرده برای طرح دوازده ماهه آن چیزی حدود 72.30 دلار است. این سایت نیز مانند سایت قبل تنها از بیت کوین پشتیبانی می‌کند.

به غیر از ویژگی‌های گفته شده، Hashing24 دارای مزایای فراوانی است که در ادامه به چند مورد آن اشاره می‌کنیم:

  • هش پایدار
  • پرداخت به صورت روزانه
  • حراج هفتگی
  • نسخه دمو آن برای شبیه‌سازی سود به صورت رایگان است

سایت Chicken Fast

استخراج بیت کوین کش در اپلیکیشن Chicken Fast

یک سایت استخراج بیت کوین کش که قدمتی طولانی در این حوزه دارد سایت Chicken Fast است. این شرکت، الگوریتمی خاص دارد که به وسیله آن می‌تواند قدرت کامپیوترها را به بیشترین سود حاصل از استخراج تبدیل کند.

اگر می‌خواهید از این سایت استخراج ارز دیجیتال استفاده کنید در ابتدا باید یک حساب کاربری ایجاد کنید و سپس آن را شارژ کنید. این سایت پنج طرح پیشنهادی دارد که تفاوت آن‌ها در مقدار هش است و پس از شارژ حساب کاربری باید یکی از آن‌ها را انتخاب کنید. برای این انتخاب هیچ‌گونه اطلاعات فنی لازم نیست و حتی می‌توانید با استفاده از ماشین حساب موجود در سایت سود تخمینی از این طرح را نیز محاسبه نمایید. به غیر از این موارد برای شروع کار نیاز به حداقل سرمایه‌ی 400 دلاری دارید که بتوانید از خدمات این سایت استفاده کنید.

همچنین این سایت دارای مزایای زیادی است که از مهم‌ترین آن‌ها می‌توان به موارد ذیل اشاره کرد:

  • عملکردی کاملا واضح دارد.
  • گزارشات مبنی بر سود شما به صورت 24 ساعته و در هفت روز قابل دسترس است.

پلتفرم استخراج بیت کوین کش Genesis Mining

علت شهرت این سایت استخراج ارز دیجیتال، از این بابت است که سپرده‌گزاری و برداشت رمز ارز در هنگام استخراج بیت کوین، در این سایت بسیار آسان است. این سایت که از سال 2013 شروع به کار کرده است قابلیت استخراج ده ارز دیجیتال با 6 الگوریتم متفاوت و اصلی را دارد. برای شروع کار در این سایت به حداقل سرمایه 500 دلاری نیاز دارید تا بتوانید از خدمات آن‌ها بهره‌مند شوید.

به غیر از سهولت انجام کار با این سایت یکی دیگر از عوامل شهرت آن‌ها استقبال کاربران از آن است. طبق ادعا این سایت باید بگوییم که این سایت بیشتر از 2 میلیون مشتری دارد و به بیش از 100 کشور خدمات ارائه کرده است.

از امکانات و مزایای این سایت می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • برداشت به صورت روزانه
  • امکان استخراج چند ارز دیجیتال به صورت همزمان

سایت IQ Mining

استخراج بیت کوین کش در وب سایت IQ Mining

این سایت نیز مانند دیگر سایت‌ها معرفی شده یکی از بهترین سایت‌ها برای استخراج ارز دیجیتال محسوب می‌شود. سایت IQ Mining در سال 2016 تاسیس شده است و تجهیزات خود را در کشورهایی مثل روسیه، ایسلند، کانادا، گرجستان، الجزیره و چین مستقر کرده است. آی کیو ماینینگ دارای حداقل سرمایه‌گذاری 250 دلاری است که این عدد نسبت به برخی سایت‌ها کمتر است. این شرکت روی تمامی قراردادهای استخراج خود سی و پنج درصد تخفیف می‌دهد و به جز این مورد امکانات دیگری را نیز در اختیار کاربران خود قرار می‌دهد. از مهم‌ترین این کاربردها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • 20 درصد سود و به صورت سالانه برای قراردادهای حرفه‌ای
  • کسب سود به وسیله سرمایه‌گذاری با کوین‌های استخراج شده

ماینینگ بیت کوین کش با نرم افزار Freemining

این سایت به نوعی پلتفرمی امن در استخراج بیت کوین محسوب می‌شود که سرعت بالایی دارد. این شرکت که در سال 2018 تاسیس شده است به دلیل شفافیت خود، در لیست بهترین‌ها قرار می‌گیرد. فری ماینینگ در کشورهای زیادی پایگاه دارد و از آخرین ماینرها استفاده کرده و پشتیبانی 24 ساعته به کاربران خود ارائه می‌دهد. به غیر از این موارد از دیگر امکانات این سایت می‌تواند به موارد زیر اشاره کرد:

  • برداشت روزانه
  • حداقل سرمایه‌گذاری آن به صورت بیت کوین است و به مقدار 0.002 آن است.

استخراج بیت کوین کش در سایت Storm Gain

آخرین سایتی که در این مقاله به معرفی آن می‌پردازیم storm Gain است. این سایت که در سال 2019 تاسیس شده است دارای امکانات فراوانی است که عبارت‌اند از:

  • چندین قرارداد با سرعت و نرخ‌های بازده متفاوت
  • پاداش های مختلف برای تریدرهای ارز دیجیتال
  • حداقل سرمایه گذاری 50 دلاری

 

بررسی نهایی استخراج بیت کوین کش توسط پلتفرم ها

در آخر باید بگوییم که تمامی موارد مربوط به ارزهای دیجیتال نیاز به اطلاع و دانش تخصصی دارد. قبل از انجام هرکاری به خصوص موارد حساس مربوط به استخراج ارز دیجیتال حتما مطمئن شوید که به طور کامل به تمامی فرآیند آن مسلط هستید.

به اضافه داشتن تسلط مورد دیگری که به شدت اهمیت دارد انتخاب سایت استخراج ارز دیجیتال است زیرا بسیاری از آن ها صرفا برای از بین بردن سرمایه شما و برای کلاه برداری ساخته شده‌اند. پس توصیه ما این است که حتی در خصوص سایت‌های معرفی شده نیز به طور کامل تحقیق کرده تا سرمایه خود را از دست ندهید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو