طریقه مصرف شکلات چاقی صورت و عواض آن

طریقه مصرف شکلات چاقی صورت و عواض آن


منبع: نم نمک

4

1402/2/2

02:39


طریقه مصرف شکلات چاقی صورت و سفارش شکلات چاقی صورت و شکلات چاق کننده صورت کینگ و قیمت کرم کاکائو چاقی صورت و شکلات چاق کننده صورت نی نی سایت و شکلات چاقی صورت کینگ نی نی سایت و عوارض کاکائو چاق کننده کینگ نی نی سایت و عوارض شکلات چاقی صورت کینگ در نم نمک.

طریقه مصرف شکلات چاقی صورت و عواض آن

طریقه مصرف شکلات چاقی صورت

یک قاشق چای خوری قبل از صبحانه و یک قاشق قبل از شام توجه کنید که بعد از استفاده شکلات چند بار غذا بخورید ، مثلا اگر شکلات را ساعت 8 استفاده کرید و صبحانه خوردید ، ساعت 9 و 11 چند وعده دیگر غذا بخورید همچنین سعی کنید شام را تا قبل از ساعت 9-10 بخورید و بعد از چند وعده دیگر هم نوش جان کنید میتوانید چند روز اول نصف یک قاشق چای خوری از شکلات چاق کننده را بخورید چرا که این شکلات اشتها آور قویی میباشد منع مصرف : این محصول برای خانم های باردار و سنین 15-16 سال به پایین ممنوع میباشد عوارض شکلات اشتها آور کینگ : یکی از سوالات رایج این است که بعد از اتمام دوره بدنمان به حالت اول بر میگردد؟ این مسئله بستگی به شما دارد ، اگر رژیم غذایی خوبی داشته باشید افت وزن نخواهید داشت.

طریقه مصرف شکلات چاقی صورت و عواض آن

طریقه مصرف شکلات چاقی صورت و عواض آن

طریقه مصرف شکلات چاقی صورت

مشخصات شکلات چاق کننده
  • نام کشور تولید کننده : ترکیه
  • حاوی شیر و بادام زمینی طعمی بسیار دلپذیر دارد
  • توجه : این محصول برای زنان باردار و سنین 15 سال به پایین ممنوع میباشد
  • مواد استفاده شده : شیر ، خامه ، شکر ، شربت ذرت ، کره بادام زمینی ، شیر بدون چربی ، ژل سلولز ، صمغ سلولزی ، مونو و دیگلیسیرید ، کارگینان و جذب غذا و انرژی بدن شما را افزایش میدهد.

طریقه مصرف شکلات چاقی صورت

مقدار برخی مواد مصرفی در 66 گرم :

طریقه مصرف شکلات چاقی صورت

عوارض و مضرات کاکائو و شکلات چاق کننده کینگ

در دیماه 1400 خبری مبنی بر بستری شدن چند نفر از کودکان بندرعباسی در بیمارستان ها با علائم توهم و بی قراری در فضای مجازی انتشار یافت که ناشی از خوردن نوعی شکلات صبحانه وارداتی به نام KING است.

گفته شده این کودکان بر اثر مصرف کرم کاکائو به نام «کینگ» با عنوان چاق کننده و اشتهاآور ، حالشان بد شده بود.

فاطمه نوروزیان سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در این زمینه اظهار داشت : اواخر هفته قبل یکی از کودکان با حالت بی قراری و توهم در بیمارستان کودکان مراجعه کرد که بنا به اظهارات خانواده این کودک؛ فرزندشان بر اثر خوردن این نوع شکلات صبحانه بیمار شده است.

نوروزیان با اشاره به اینکه علائم این کودک دقیقا مربوط به خوردن این شکلات بوده یا خیر ، منوط به جواب آزمایش سم شناسی است.

وی ادامه داد : شکلات برای انجام یک آزمایشات مخصوص سم شناسی به آزمایشگاه معاونت غذا و دارو ارسال شده است و جواب آن اطلاع رسانی می شود.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان بیان کرد که بر اساس گفته معاون غذا و دارو استان ، پروانه بهداشتی وارداتی آن جعلی است و ورود آن غیر قانونی بوده است.

نوروزیان تاکید کرد : این نوع شکلات صبحانه از سطح عرضه جمع آوری می شود و مردم اگر چنین مواد غذایی را در مغازه و یا فروشگاهی دیدند ، خریداری نکنند.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو