بازار چینی‌ ها در چابهار | راهنمای کامل خرید از بازار چینی ها

6

1402/2/2

02:40


در سفر با تور چابهار احتمالا برای یک بار هم که شده نام بازار چینی ها را شنیده اید….

در سفر با تور چابهار احتمالا برای یک بار هم که شده نام بازار چینی ها را شنیده اید. این بازار یکی از بهترین بازارها و مراکز خرید این شهر محسوب می شود. نکته جالبی که درباره این بازار وجود دارد، فروشندگان چینی هستند که به زبان فارسی تسلط دارند. به نظر شما چه چیزی باعث محبوبیت بازار چینی در میان توریست ها شده است؟ در ادامه این مقاله قصد داریم تا بازار چینی را به صورت کامل شرح دهیم.

بازار چینی‌ ها در چابهار

هرآنچه که باید درباره بازار چینی ها چابهار بدانید!

اغلب مسافرانی که قصد سفر به شهرهای مرزی ایران را دارند به قصد خرید اجناس است؛ از آنجایی که بازار چینی ها در شهر چابهار است. مسافرین زیادی با استفاده از تور چابهار به این شهر سفر می کنندو  سفری مقرون به صرفه درکنار خریدی باکیفیت و ارزان از بازار چینی را تجربه می کنند؛ پیشنهاد ما این است که برای خرید توری ارزان، در گوگل “تور چابهار لحظه آخر” را سرچ کنید و لیستی از تورها را به  همراه قیمتشان ببینید!

هنگامی که وارد این بازار شدید، متوجه دلیل نامگذاری آن می شوید که تا چشم کار می کند اجناس انحصاری چینی و ایرانی باکیفیت به فروش می رسند. همچنین قیمتی که این محصولات دارند به نسبت کیفیتشان بسیار ارزان و مقرون به صرفه است؛ ارزش و اهمیت این بازار به قدری است که برخی از شهرواندان بومی این بازار را به مسافرین پیشنهاد می دهند. یکی از ویژگی هایی که شاید برخی از مسافرین را مجاب به بازدید از این بازار کند، فرهنگ و سنت رسمی چینیان است که در این بازار کاملا حس می شود. این تضمین را می توان به مسافرین دارد که دست پر از بازار چینی چابهار باز می گردند!

امکاناتی که این مرکز خرید برای مسافرین دارد، سرویس بهداشتی و پارکینگ اختصاصی است که گردشگران می توانند با خیال راحت، خریدهایشان را انجام دهند.

چه ساعاتی می توان از بازار چینی ها خرید کرد؟

بازار چینی ها در چابهار درحال حاضر دو شعبه فعال دارد که در بندر چابهار هم فعالیت می کنند. هر دوی این بازارها در مجتمع تجاری تیس حضور دارند و آماده خرید مسافرین و شهرواندان از ساعت ۰۹:۰۰ الی ۱۳:۰۰ و سپس از ساعت ۱۷:۰۰ الی ۲۳:۰۰ از بازار هستند.

کیفیت و قیمت اجناس بازار چینی ها در چابهار به چه صورت است؟

کیفیتی که اجناس و محصولات این بازار دارد، به طور کلی می توان گفت باکیفیت هستند و افراد به نسبت هزینه ای که می کنند می توانند اجناس مطلوبی را تهیه کنند. تصور عموم مردم در رابطه با محصولات چینی بی کیفیت است؛ اما بازار چینی ها می تواند تصورات شما را در این رابطه تغییر دهد. در این بازار اجناسی نظیر چای، ادویه، لوازم بهداشتی و آرایشی، پوشاک مردانه و زنانه، مواد غذایی، ماهی، وسایل تزئینی، عروسک و اسباب بازی، ظروف منزل و گیاهان موجود هستند.

بازار چینی‌ ها در چابهار

آدرس بازار چینی های چابهار

بازار برکت چینی واقع در چابهار، طبقه بالای بازار بزرگ تیس، بازار چینی‌ها

دیگر بازار چینی ها در ایران

علاوه بر بازار چینی ها در چابهار، بازارهای دیگری با همین نام وجود دارد که در جزیره کیش و قشم وجود دارد. بازار چینی ها در کیش و قشم را می توان به مسافرانی پیشنهاد داد که تصمیم دارند علاوه بر خرید، از جاهای دیدنی و تفریحی این دو جزیره توریستی ایران بازدید کنند.

خرید از بهترین مراکز خرید چابهار

برخی افراد شهر چابهار را به شهر رنگ ها و طرح های متنوع می شناسند که این اسم را می توان مدیون وجود انواع مراکز خرید دانست. اجناس این شهر به گونه ای است که برخی از کشورهای همسایه خواهان محصولات این شهر هستند یا به گونه ای محصولات آن صادر می شود. در داخل بازارها و مراکز خرید چابهار می توانید اصالت و گذشته ایرانیان را بیشتر متوجه شد. علاوه بر بازار چینی ها، از بهترین مراکز خرید چهار بهار عبارتند از:

  • بازار پردیس
  • بازار فردوس
  • مجتمع تجاری صالحیار
  • بازار صدف
  • بازار تیس
  • بازار ابریشم
  • دکه بازار

برای مطالعه مقاله جامعه درباره مراکز خرید چابهار، حتما سری به سایت لحظه آخر بزنید یا می توانید کلمه “مراکز خرید چابهار لحظه آخر” را سرچ کنید تا به خواستتان سریع تر برسید!

جاهای دیدنی چابهار، با یک تیر دو نشان را بزنید!

بازدید از جاهای دیدنی چابهار در کنار خرید یکی از لذت بخش‌ ترین کارهایی است که هر مسافر تور چابهار می تواند تجربه کند؛ بهترین جاهای دیدنی این شهر عبارتند از:

  • کوه های مینیاتوری
  • تالاب لیپار
  • درخت انجیر معابد
  • گِل افشان های چابهار
  • گاندو
  • روستای درک چابهار
  • روستای تنگ
  • روستای رمین

بازار چینی‌ ها در چابهار

سخن پایانی

بازار چینی ها در چابهار یکی از بهترین و پرطرفدارترین بازارهایی است که مسافرین می توانند در سفر تجربه کنند. در این مقاله سعی کردیم تا تمامی اطلاعاتی که می تواند مسافرین را در طول سفر و بازدید از این بازار همراهی کند را شرح دهیم؛ همچنین اگر بتوانید در کنار خرید، از جاهای دیدنی این شهر هم دیدن کنید، توانسته اید خاطره ای به یادماندنی و فراموش نشدنی را برای خودتان رقم بزنید.

مطالب مشابه


نظرات


تصویری


ویدئو